El Gouna watch out, the NH-kitekings are coming again in 2011 !

Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #400 Oktober 22, 2011, 09:02:56
edit2Rapporteer  
Dank jullie wel heren.  ThumpsUp
Is inderdaad erg leuk om een filmpie in elkaar te draaien. Ga ik vaker doen. Ik neem mijn camera gewoon altijd mee naar de spots. Kunnen we daar ook filmen. Alleen maar leuk voor de kleinkinderen later. En voor onszelf natuurlijk. Grin

De kites bevallen errrruuuuug goed Raymond. Ik vind het echt een topkite die Switch. Niet vanwege de prijs, maar ze varen ook echt super. Ze kunnen wel goedkoop zijn, maar als die zooi niet vaart, mogen ze het houden. Maar absoluut een heerlijke vlieger. De 8m ligt nog maagdelijk in haar tassie en wil ook graag uitgelaten worden. Die heb ik dus nog niet gevaren, maar volgens Peter en Herman vaart die ook te gek. We gaan het meemaken.

Hoe gaat het met jullie. Op jullie topic Mirns lees ik dat je best wel redelijk veel vaart dus met die progressie zit het denk ik wel goed. Vaart Bianca ook nog steeds Huh
Raymond.V

Berichten: 261
Antwoord #401 Oktober 22, 2011, 09:40:04
edit2Rapporteer  
jowjow, ideaal dat die kites lekker varen!! Ik ga zo ook nog ff richting Mirns, ff kijken of ik nog ff lekker kan cruisen!
Bianca heeft 2 weken terug nog voor het laatst gekite, toen zijn we ff in Hindeloopen geweest. Ze heeft ook al zelfstandig gekite, draaien ging soms ook al goed dus er zit nog progressie in! Joepie Maar als het een beetje meezit gaat ze vandaag of morgen ook nog ff het water op.  ThumpsUp
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #402 Oktober 22, 2011, 09:55:04
edit2Rapporteer  
Gewoon effies naar Mirns gaan vandaag met z'n tweetjes. Er komt er ook een aantal vanuit Noord-Holland. Misschien dat Frank ook nog even mee zou komen. De mannen van het 77-project zijn ook onderweg. Effies naar Sander lopen en testen die handel. Veel plezier vandaag.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #403 November 12, 2011, 22:49:25
edit2Rapporteer  
Aangezien ik nog ziek ben en geen zin had om een hele movie te monteren, heb ik effies een zogenaamd 'Teaser trailer' gemaakt. Geheel te zien in full HD. De hele film zit eraan te komen, maar voor nu nog even een klein voorproefje. Tongue

https://www.youtube.com/watch?v=JqpOZsJL-cw


Op hanglos - 9 kudos , snap er niks van Ik vind het een topperrrrr

http://www.hanglos.nl/forum/280911/kiteforum-teaser-trailer-el-gouna-2011-kite-kings-on-tour.html
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #404 November 13, 2011, 02:19:33
edit2Rapporteer  
Ach die jochies op dat flutforum van Hanglos snappen er niks van. Niets van aantrekken. Cool
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.