El Gouna watch out, the NH-kitekings are coming again in 2011 !

TBK

Berichten: 2050
December 30, 2010, 21:58:20
edit2Rapporteer  
Ja, ja daar gaan we weer voor de derde keer op rij naar El Gouna !
 Ondanks dat de wind het dit jaar een klein beetje  schater liet
afweten gaan we toch weer naar El Gouna. Wind of geen wind gelachen
wordt er zeker. Één ding is zeker slechter als dit jaar kan het niet. Grin
De volgende badgasten gaan er weer een topper van maken:
Old school TBK
Ons aller Backroll Beun Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
One footer Ride
en last but not least :
Sisha (jeroen die nooit aan kiten verslaafd zou raken)

Haring Hai is nog niet zeker en op zoek naar een goede nestelmaat die samen met hem
lepeltje, lepeltje een kamer wil delen voor onvergetlijke nachten. InLove

We vertekken op 10 september als de kamelen in Egypre het land uitwaaien en de haaien op het droge zwemmen. Over hoeveel dagen is dat ook alweer:


253 en dan gaan we naar El Gounaaaaaaaaaa

Pimp

Berichten: 314
Antwoord #1 December 30, 2010, 22:11:50
edit2Rapporteer  
OVER 260 DAGEN ZIJN JULLIE WEER THUIS!!!
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #2 December 30, 2010, 22:31:55
edit2Rapporteer  
Citaat
Haring Hai is nog niet zeker en op zoek naar een goede nestelmaat die samen met hem
lepeltje, lepeltje een kamer wil delen voor onvergetlijke nachten

Gaat Tie Meeee Of Gaat Tie niet Mee ????? !!!!

Stuur U goede oplossingen naar Postbus 2000. Onder de goede oplossingen wordt er een schaap of  een pyramide verloot  loser   loser   loser

Pimp

Berichten: 314
Antwoord #3 December 30, 2010, 22:34:18
edit2Rapporteer  
Onder de goede oplossingen wordt er een schaap of  een pyramide verloot 

Geen horloge??
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #4 December 30, 2010, 22:42:06
edit2Rapporteer  
Alleen als tie defect is natuurlijk.  ThumpDown

Jij ga zeker weer naar Tarifa i.p.v. El Gouna met al die windt ??? Cool Cool Cool Cool
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #5 December 30, 2010, 22:45:49
edit2Rapporteer  
Citaat
Haring Hai is nog niet zeker en op zoek naar een goede nestelmaat die samen met hem
lepeltje, lepeltje een kamer wil delen voor onvergetlijke nachten

Gaat Tie Meeee Of Gaat Tie niet Mee ????? !!!!

Stuur U goede oplossingen naar Postbus 2000. Onder de goede oplossingen wordt er een schaap of  een pyramide verloot  loser   loser   loser

Voordat u meedingt naar deze prijzen de pyramides zijn er niet meer en de schapen zijn allemaal half aangevreten door Haring Hai onder het motto;
IS DIT KIBBELING EN WAAR IS DE SAUS !
Pimp

Berichten: 314
Antwoord #6 December 30, 2010, 22:56:05
edit2Rapporteer  
Jij ga zeker weer naar Tarifa i.p.v. El Gouna met al die windt ??? Cool Cool Cool Cool

Ga je mee, ga je mee? TOPSPOT!!!!
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #7 December 30, 2010, 23:35:56
edit2Rapporteer  
Jij ga zeker weer naar Tarifa i.p.v. El Gouna met al die windt ??? Cool Cool Cool Cool

Ga je mee, ga je mee? TOPSPOT!!!!

Kan ie dan een tientje van je lenen ?
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #8 December 31, 2010, 01:16:03
edit2Rapporteer  
we gaan weer gezellig
maar volgend jaar ga ik zelfs 2 x in mei ook nog een keer ben dan 25 jaar getrouwd  erg he
maar ja kom ik wel overheen lekker is wel 2 x lekker kiten in egypte
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #9 December 31, 2010, 12:34:28
edit2Rapporteer  
Citaat
in mei ook nog een keer ben dan 25 jaar getrouwd  erg he

Gecondoleerd Hans  loser  loser


Citaat
Jij ga zeker weer naar Tarifa i.p.v. El Gouna met al die windt ???
Ga je mee, ga je mee? TOPSPOT!!!!
Hoe laat gaan we weg ???
Mot ik brood meenemen voor onderweg ???
Is het Al Inn en zit het hok aan de spot ???
Wat gaat het koste ?? kan ik een joetje bij je lenen ??

Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #10 December 31, 2010, 18:21:52
edit2Rapporteer  
JIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

We gaan weer losssssssssss in El Gouna.

NOG 252 NAGGIES

Echt een topspot, nou nog wind. Grin Grin Grin

Er wordt nu al gefluisterd dat het in 2011 helemaal goed gaat komen met die wind in El Gouna. Het gaat weer super worden, de hele week lachen, lachen en nog eens lachen. schater schater schater schater schater schater schater
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #11 Januari 03, 2011, 14:40:19
edit2Rapporteer  
Heey ouwe rukkers,

Top dat jullie weer geboekt hebben in dit windgat.  schater
Misschien boeken wij drentse boeren net als afgelopen jaar ook wel 1 weekje. Niet een kamer naast die haring vreter want die snurkt het hele hotel aan elkaar.  Grin Grin Grin De scheuren in de muren zijn ze nu nog aan het repareren. Tongue
Maarrre ik heb al 2 vakanties geboekt voor 2010. Grin Eerst 2 weekjes in de middelandse zee raggen en 6 week later lekker 3 weken weer naar Cabarete.   YeSS JJJJJIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik zal eens kijken of ze daar mooie en wel op tijd lopende horloges verkopen. krijg jij er ook een Frank..... Tongue
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #12 Januari 03, 2011, 15:53:23
edit2Rapporteer  
Citaat
Niet een kamer naast die haring vreter want die snurkt het hele hotel aan elkaar.     De scheuren in de muren zijn ze nu nog aan het repareren.

Misschien ga ik wel geen eens mee ???  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp Zie hieronder voor info Tarifa :

 heb ff wat zoekwerk gedaan Ries en kom op het volgende:
 
vertrek bv op woensdag 21 september met Transavia naar Malaga en retour op 28 september: EUR 162 all in retour
 
auto voor 4 pers (bv Mercedes Vito) voor 8 dagen: EUR 420
 
appartement in Tarifa met zeezicht: ca EUR 500 - 600
 
Kortom: 8 dagen komt dan pp op ca 420 ex eten maar dat is daar niet duur
 
Roept u maarrrrrr!
 
groet
Gerard


Tarifa is bijna altijd Windt  ListenToMe ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #13 Januari 03, 2011, 16:34:41
edit2Rapporteer  
@ Harry,

Mag ik dan mee? Want dat lijkt me ook wel wat. Alleen hebben ze daar geen kibbelingen maar wel horloges die op tijd lopen.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #14 Januari 03, 2011, 17:25:12
edit2Rapporteer  
Hoeveel broekies neem je mee ???
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #15 Januari 03, 2011, 20:34:35
edit2Rapporteer  
Hoeveel broekies neem je mee ???

1 of geen. Heb nl gehoord dat er een naaktkitespot is. Mocht dat niet zo zijn dan 1 broekje i.v.m. overgewicht in vliegtuig. En ik neem dezelfde dan mee want heb geen geld voor een nieuwe tenzij jij me een tientje kan lenen.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #16 Januari 03, 2011, 21:01:12
edit2Rapporteer  
Je kan altijd en joetje lenen, no problemo  ThumpsUp ThumpsUp
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #17 Januari 03, 2011, 22:25:37
edit2Rapporteer  
Mannen, mannen, mannen. Dit is pure vervuiling van dit topic. Lees de titel toch eens. Dat gaat niet over Tarifa. Ik denk dat ik hiervan maar eens een melding moet maken aan onze moderators. Dit kan zo niet langer doorgaan. Grin Grin Grin

Start dan een eigen topic. Gaan wij er ook lekker doorheen zitten ouwehoeren. ListenToMe ListenToMe

Gaat het dan alleen om wind en niet om de gezelligheid. Jammer, jammer, jammer. Cry
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #18 Januari 04, 2011, 00:31:03
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik denk dat ik hiervan maar eens een melding moet maken aan onze moderators. Dit kan zo niet langer doorgaan.


Goeie zaak,  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp  dat gel...l over Tarifa waar het altijd waait en waar je wordt gezandstraalt als je op het strand loop. Ik wou er al heen in de vorige eeuw  in mijn windsurfperiode met mijn vrouw maar die wou niet gezandstraald worden !!!!

Citaat
Maarrre ik heb al 2 vakanties geboekt voor 2010. Grin Eerst 2 weekjes in de middelandse zee raggen en 6 week later lekker 3 weken weer naar Cabarete.   


http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=34173.msg437430#msg437430

Verschil is: Op cabarete wacht je tot de wind komt. Die komt rond 13 uur. Komt die niet (en dat heb ik daar meer mee gemaakt dan waar dan ook!!!!) dan is de dag al voorbij en t enige wat je dan nog kunt is met een F(*&k paard langs t strand.  s'Avonds word je gek van de dames die zich aanbieden voor $ 5,- Verder kom je er als toersit niet echt ´tussen´. Sfeer is goed, Misschien hen ik wel de pech gehad er 2 x te zitten zonder wind......

Tarifa: WInd is voorspelbaar. Je weet wanneer het niet waait. Is er een dag geen wind is er super veel te doen en te zien (vanuitgaand dat je een auto hebt). Soms wel een stukje rijden maar het landschap is super! DIchtbij nederlnad, mega eten en super downwinders!

1 voordeel± Als mensen mij niet willen ontmoeten kunnen ze met een gerust hart naar cabarete gaan

Pimp

Berichten: 314
Antwoord #19 Januari 04, 2011, 13:34:54
edit2Rapporteer  
Mannen, mannen, mannen. Dit is pure vervuiling van dit topic. Lees de titel toch eens. Dat gaat niet over Tarifa. Ik denk dat ik hiervan maar eens een melding moet maken aan onze moderators. Dit kan zo niet langer doorgaan. Grin Grin Grin

Start dan een eigen topic. Gaan wij er ook lekker doorheen zitten ouwehoeren. ListenToMe ListenToMe

Gaat het dan alleen om wind en niet om de gezelligheid. Jammer, jammer, jammer. Cry

Stuk chagrijn.  Cry Zit er soms nog een snee brood in je nek dwars of zo?  loser Weten ze in de Praxis wel raad mee hoor.  Grin
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #20 Januari 04, 2011, 20:00:43
edit2Rapporteer  
Jaja, allemaal volwassen mannen en dan zo iets kinderachtigs doen. Doe toch eens volwassen net als ik. Humor is zeker slechts een komische manier om serieus te zijn he mannen. Roll Eyes

Iedere keer moeten ze mij hebben. Ik kan er niet meer tegen. Gekwetst worden, allerlei dingen gaan er door mij heen. Wat een teleurstelling kan zich van je meester maken, als een goede
vriend je vertrouwen beschaamt en je bedriegt. Bedankt Jeroen, goede vriend en de rest ook bedankt dat ik er nu mee naar bed ga en ermee op sta. InLove

Ik ben ook niet van steen. Deze dingen gaan niet ongemerkt voorbij. Ze maken wat in mij los. Wat gaat er in mij als lijdend voorwerp om?
Vragen jullie je dat eens af. Huh Huh Huh

Mijn rechtvaardigheidgevoel zegt, dat ik recht hebt op genoegdoening. En als
die niet vrijwillig gegeven wordt, kan ik geneigd zijn, die zelf te zoeken. Het gevoel
gekrenkt te zijn vraagt om actie, om straf, vernietiging, liefst NU! Grin schater Grin schater
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #21 Januari 04, 2011, 22:29:24
edit2Rapporteer  
hihi  schater schater schater schater
rustig adem halen john
gewoon effe shoppen
uurtjes schrijven
belasting betalen
komt wel goed

een goede vriend

zaterdag nog plannen ? of zondag
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #22 Januari 04, 2011, 22:55:24
edit2Rapporteer  
Hé goede vriend. Alles komt uiteindelijk goed. Zaterdag heb ik zeker plannen en dat is dat ik de hele dag ga kiten. Temperatuur en wind zien er goed uit dus papa gaat lekker de hele dag naar Wijk.
Ligt er effies aan hoe ik me de komende dagen ga voelen. Op het moment begint er een griepje op te steken dus dat is wel weer balen. Hopen dat het niet doorzet.

Heb trouwens een mail naar je gestuurd over Fehmarn. Ik inventariseer even wie mee wilt. Manfred (Manrot) wil wel mee. Van de rest nog niks gehoord. Gaat toppie worden.
JIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAA Joepie Cool ListenToMe YeSS
Pimp

Berichten: 314
Antwoord #23 Januari 05, 2011, 01:41:07
edit2Rapporteer  
Zaterdag heb ik zeker plannen en dat is dat ik de hele dag ga kiten. Temperatuur en wind zien er goed uit dus papa gaat lekker de hele dag naar Wijk..


Neem je wel brood mee?  schater Grin
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #24 Januari 05, 2011, 08:59:00
edit2Rapporteer  
Dit is een politiebericht 

Ex-kitekings plegen plagiaat op dit forum. ThumpDown
Het betreft de heren Haring Hai en PimpG. ThumpDown
Onder de inmiddels wel bekende en gerespecteerde naam
,,De NH-kitekings" wordt door dit tweetal een reis naar
de windloze spot Tarifa georganiseerd.
Misbruik van de naam is hierbij nog maar een klein woord
en ik wil dat de heren zsm hun sponsormateriaal (T-shirts)
inleveren bij de ,,ECHTE" Kitekings en dat de naam wordt verandert
in  iets als:

 Kibbelingtrip naar het het windloze gat Tarifa !

ps. Gebeurt dit niet volgt er een juridische strijd die ongekend is
       tot in lengte van jaren.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.