Tarifa 2011 kite kings on tour presents :

Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #25 Februari 15, 2011, 20:01:07
edit2Rapporteer  
Jij mag altijd mee Taco. Dat weet je toch. Maar ons aller Mubarak is straks kassie wijlen, vervolgens komt de rust weer wat terug en zitten we gewoon weer met z'n allen op een prachtig, maar windloos, strand bij Bakar.  ThumpsUp
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #26 Februari 17, 2011, 00:01:00
edit2Rapporteer  
Citaat
Doorvliegen naar Brasil John..Dan wil ik wel mee en misschien die Haring Happer ook wel

Hoe laat gaan we weg ????? Mot ik brood meenemen voor onderweg ???  ThumpsUp Joepie YeSS Cool Joepie YeSS  Cool Joepie YeSS Joepie  Cool Joepie YeSS Joepie Cool YeSS
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #27 Februari 17, 2011, 08:50:26
edit2Rapporteer  
Citaat
Doorvliegen naar Brasil John..Dan wil ik wel mee en misschien die Haring Happer ook wel

Hoe laat gaan we weg ????? Mot ik brood meenemen voor onderweg ???  ThumpsUp Joepie YeSS Cool Joepie YeSS  Cool Joepie YeSS Joepie  Cool Joepie YeSS Joepie Cool YeSS

Vergeet 't maar Ries, je kan nog boeken voor El Gouna 10 september vertrekken we, voor maar 600 euries.
Kom op ga mee, maak ons gek !
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #28 Februari 17, 2011, 08:59:05
edit2Rapporteer  
Ik ga in ierder geval niet mee want ik zit ook al 2 weken opgescheept met Frank in Cabarete.  Grin

@ Frank
Al ingeschreven voor de PKRA? Cheesy
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #29 Februari 17, 2011, 11:04:41
edit2Rapporteer  
Citaat
[TBK link=topic=39274.msg546892#msg546892 date=1297925426]
=Haring Hai Richardt link=topic=39274.msg546883#msg546883 date=1297893660]
Doorvliegen naar Brasil John..Dan wil ik wel mee en misschien die Haring Happer ook wel

Hoe laat gaan we weg ????? Mot ik brood meenemen voor   onderweg ???  ThumpsUp Joepie YeSS Cool Joepie YeSS  Cool Joepie YeSS Joepie  Cool Joepie YeSS Joepie Cool YeSS


Vergeet 't maar Ries, je kan nog boeken voor El Gouna 10 september vertrekken we, voor maar 600 euries.
Kom op ga mee, maak ons gek !


Komt nog 100 euris  bij i.v.m. kamer alleen  ThumpDown   ThumpDown   ThumpDown   ThumpDown zijn ook geen  badgasten die mee willen  ThumpDown ThumpDown

Heb ook geen zin meer om iedereen van kite high en hanglos zoals vorig jaar  persoonlijk te mailen, kortom niemand wil meer naar El Gouna  ThumpDown zelf niet als ze gratis mee mogen  ThumpDown

Waait ook helemaal niet meer de afgelopen  maanden  ThumpDown

Zie alleen een groot gat op de webcam. (zijn alvast een graf aan het maken voor Mubarak ')
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #30 Februari 17, 2011, 11:27:37
edit2Rapporteer  
Moubarak weg = wind weg
ik zeg omboeken naar Brasil. Dan ga ik wel mee.

Maar als ik jou was ging in lekker mee met dat zootje ongeregeld.
Egypte is nu heel cheap...

do 17 feb 2011, 09:20
Egypte-reis niet aan te slepen door Ronald Veerman
AMSTERDAM -
De vakantiereizen naar Egypte zijn niet aan te slepen nu duizenden Nederlanders volgende week voor een spotprijsje naar de Rode Zee willen.



 Voor een sportprijsje reizen toeristen de komende week af naar de piramide's en stranden van Egypte. Top 3 accomodaties
Stella Jandia (L..Zeer uitgestrekt vakantieresort, bestaan..Meervanaf
399,00Lykia World Vill..Dit ruim opgezette luxe vakantiedorp is ..Meervanaf
565,00Hotel Reef Oasis..Hotel Reef Oasis Beach Resort is een pra..Meervanaf
839,00Alle 13858 reizen
Toon
 
,,We hadden gisteren binnen een uur een vliegtuig uitverkocht. Het is echt een gekkenhuis”, meldde Neckermann, dat vanaf zaterdag weer naar Hurghada gaat vliegen.

Een groot aantal touroperators heeft de vakanties naar Egypte weer in de verkoop gegooid, waarbij volop gestunt wordt en fikse kortingen worden gegeven.

,,Soms betaal je nog niet eens de helft van de normale prijs. Voor driehonderd euro kun je al een week all-inclusive naar de zon. Veel hotels staan nu nog leeg, maar we willen de bestemming snel weer op de kaart zetten”, klinkt het in de reisbranche.

Morgen vertrekt een eerste Transavia-toestel met klanten van Skytours naar Hurghada en Sharm El Sheikh. De maatschappij hoopt in maart weer, net als voor de Egyptische revolutie, met tien tot vijftien vliegtuigen per week naar de Rode Zee te vliegen.

Ook marktleider TUI (o.a. Arke en Kras) gaat vanaf volgende week weer volop met Arkefly naar Egypte. ,,Iedereen wil erheen. We hebben het snel naar voren gehaald. Er is echt enorm veel vraag naar”, aldus een woordvoerster. ,,Egypte heeft als enige nu echt mooi weer en in de Canarische Eilanden is bijna alles volgeboekt.”

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #31 Februari 17, 2011, 16:04:14
edit2Rapporteer  
Citaat
Maar als ik jou was ging in lekker mee met dat zootje ongeregeld.
Egypte is nu heel cheap...


OAD vraagt nog steeds voor een een persoons reis op 10 september 710 euri.s hoezooooo goedkoop  ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown

http://www.oad.nl/egypte/hurghada/el-gouna/aparthotel-three-corners-rihana-inn-85465?backurl=%2Fegypte%2Fel-gouna



Sky toers 944,euri,s  hoe zo goedkoop ?????  ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown

http://www.skytours.nl/boeking/621922978-1297951618/kamers

TBK

Berichten: 2050
Antwoord #32 Februari 17, 2011, 18:45:17
edit2Rapporteer  
Ik ga in ierder geval niet mee want ik zit ook al 2 weken opgescheept met Frank in Cabarete.  Grin

@ Frank
Al ingeschreven voor de PKRA? Cheesy

Hé Taco,

Ja, ik heb me al ingeschreven, nu blijkt dat ik een paar heats mag overslaan
en direct in de kwartfinale zit.
Wordt een eitje !
Kom op, je gaat toch nog wel ff met Jantje GSM naar El Gouwna.
Begin je al een beetje te verlangen nar Cabarete !
Moet ik nog pesos meenenmen of zijn euro's ook goed ?

gr.

Frank

Frank
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #33 Februari 17, 2011, 18:50:44
edit2Rapporteer  
Citaat
Maar als ik jou was ging in lekker mee met dat zootje ongeregeld.
Egypte is nu heel cheap...


OAD vraagt nog steeds voor een een persoons reis op 10 september 710 euri.s hoezooooo goedkoop  ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown

http://www.oad.nl/egypte/hurghada/el-gouna/aparthotel-three-corners-rihana-inn-85465?backurl=%2Fegypte%2Fel-gouna


Oh ja Ries, was ik nog ff vergeten te zeggen :

Zoek nog ff een roommaid.
Misschien wil je allerliefste zwagertje zwagert wel met je mee.
Hoe heet ie ook alweer ?
Flyinghigh was ook nog in de aanbieding !

ps. Zaterdag nog varen op Enkhuizen of Medemblik ?


Sky toers 944,euri,s  hoe zo goedkoop ?????  ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown

http://www.skytours.nl/boeking/621922978-1297951618/kamers


Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #34 Februari 17, 2011, 20:37:25
edit2Rapporteer  
Citaat
Oh ja Ries, was ik nog ff vergeten te zeggen :

Zoek nog ff een roommaid.
Misschien wil je allerliefste zwagertje zwagert wel met je mee.
Hoe heet ie ook alweer ?
Flyinghigh was ook nog in de aanbieding !

ps. Zaterdag nog varen op Enkhuizen of Medemblik
?

Flying High heeft al afgemeld, ThumpDown  Teigertje  loser loser

Heb  ook geen zin meer om iedereen van kite high en hanglos zoals vorig jaar  persoonlijk te mailen, kortom niemand wil meer naar El Gouna.

zaterdag werken  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #35 Maart 02, 2011, 02:23:17
edit2Rapporteer  
http://www.windguru.cz/nl/index.php?sc=43

 ThumpsUp Joepie YeSS Joepie Cool Joepie YeSS Joepie Cool Joepie YeSS Joepie Cool Joepie YeSS
   
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #36 Maart 02, 2011, 17:24:09
edit2Rapporteer  
Leuk joh, in je eentje naar Tarifa Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #37 Maart 03, 2011, 13:21:07
edit2Rapporteer  
Leuk joh, in je eentje naar Tarifa Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

Had eigenlijk wel verwacht dat jij same met jeroentje zal mee gaan.  ThumpsUp ThumpsUp

Uren zat en anders ff schrijven, toch   ThumpsUp

Na een week ontspannen niksdoen en relaxen op el gouna, echt kiten op Tarifa tot je er bij neervalt  ThumpsUp Joepie Cool YeSS  Joepie YeSS Joepie
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #38 Maart 12, 2011, 12:08:19
edit2Rapporteer  
Citaat
Leuk joh, in je eentje naar Tarifa   
Had eigenlijk wel verwacht dat jij same met jeroentje zal mee gaan. 


En ????????????  ThumpsUp    ThumpsUp
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #39 Maart 12, 2011, 15:25:11
edit2Rapporteer  
Citaat
Flying High heeft al afgemeld,   Teigertje   

Heb  ook geen zin meer om iedereen van kite high en hanglos zoals vorig jaar  persoonlijk te mailen, kortom niemand wil meer naar El Gouna.


Kansloos.
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #40 Maart 12, 2011, 17:41:38
edit2Rapporteer  
En ????????????  ThumpsUp    ThumpsUp

Nee, Tarifa gaat het niet worden Ries.
Klopt...........uren zat en anders schrijven we er een paar. Grin Grin Grin
Zal eerder Brasil worden oid. Joepie Joepie Joepie
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #41 Maart 12, 2011, 17:58:08
edit2Rapporteer  
Citaat
Zal eerder Brasil worden oid.   
 

Ook goed als het er maar waait, ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp Hoe laat gaan we weg  ThumpsUp
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #42 Maart 12, 2011, 18:25:26
edit2Rapporteer  
Zo snel mogelijk, want hier staat echt geen suggie wind. ThumpDown ThumpDown ThumpDown
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #43 April 18, 2011, 19:07:28
edit2Rapporteer  
ff uploaden
Gj

Berichten: 1472
Antwoord #44 April 18, 2011, 20:41:02
edit2Rapporteer  
alvast een kleine impressie van hoe wij het hebben gehad in Tarifa. www.mgjtelkamp.wordpress.com

http://www.youtube.com/watch?v=nzyzsSoDJms&feature=player_embedded
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #45 April 20, 2011, 09:09:38
edit2Rapporteer  
Citaat
lvast een kleine impressie van hoe wij het hebben gehad in Tarifa

Mooi Filmpie  ThumpsUp   ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Welke accomodatie zat je ??? Hoelang rijden van de spot ??? Welke vliegmaatschappij had je ???

Alle info welkom  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #46 April 20, 2011, 20:30:05
edit2Rapporteer  
O ja.............nog een vraagie. Zijn er nog andere mensen te vinden in dat gat, aangezien mijn vriend Richard daar helemaal alleen heen moet. Grin Grin Grin Grin
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #47 April 21, 2011, 10:19:32
edit2Rapporteer  
O ja.............nog een vraagie. Zijn er nog andere mensen te vinden in dat gat, aangezien mijn vriend Richard daar helemaal alleen heen moet. Grin Grin Grin Grin

Jij ging toch mee, vriend !!!!!!  fff  uurtjes schrijven en gaan met die baaaaaan
Gj

Berichten: 1472
Antwoord #48 April 21, 2011, 14:54:41
edit2Rapporteer  
yea thanks!

wij zaten in een appartement (welk weet ik niet meer) MAar in de straat van Cafe Bianco. Daar kan je heerlijke bakkies drinkn en gratis internetten. dit appartement was maximaal 5 minuten lopen van het strand. Hier stapten wij ook altijd op. Vanaf hier gingen we donwind naar het voetbalstadion of naar de lagoon dit was max 5 min upwinden. Anders kan je het ook gewoon lopen hebben wij ook gedaan ivm cameras. dit is ongeveer een half uurtje lopen.
Wij vlogen met ryanair vanaf eindhoven en verbleven er 16 dagen. Vande 16dagen hadden we 12 dagen goede wind om lekker te knallen waarvan 10 in de middag 7 lopen rammen! 25+ Van en naar het vliegveld hebben wij met het openbaar vervoer gedaan. wij waren met zijn 3-en en totaal waren wij 564 euro kwijt voor alles.

Als je nog meer info wilt kan je altijd mij vragen.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #49 April 23, 2011, 12:42:24
edit2Rapporteer  
http://www.hanglos.nl/forum/265271/kiteforum-tarifa-2011---kite-kings---on-tour---.html?CurrentPage=100
 ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Heb het ook maar op Hanglos gezet. Wil er erg graag heen  ThumpsUp   ThumpsUp

Citaat
Daar kan je heerlijke bakkies drinkn en gratis internetten. dit appartement was maximaal 5 minuten lopen van het strand. Hier stapten wij ook altijd op.

Klinkt goed, was het wel te lopen met al je spullen ???

Citaat
Wij vlogen met ryanair vanaf eindhoven

Nog extra kosten voor je kite spullen ???

Citaat
wij waren met zijn 3-en en totaal waren wij 564 euro kwijt voor alles.

Dat is niet veel, 188 euro per man (564:3)  ThumpsUp   ThumpsUp, thuisbloife is duurder,dus  ThumpsUp Cool Joepie YeSS

Wat is eigenlijk de beste windzekerste maand voor Tarifa ???
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.