Tarifa 2011 kite kings on tour presents :

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Januari 05, 2011, 02:45:37
edit2Rapporteer  
Reisburo Kite Kings on Tour Presents:

Tarifa 2011 van woensdag 21 september t/m/ 28 september

Na jaren El Gouna zijn sommigen van de Kite Kings weer toe aan een nieuwe uitdaging

Wat is de bedoeling??

Vertrek Amsterdam op woens dag 21 september naar Malaga, vandaar met een huurauto naar het appartement in Tarifa
Vervolgens de hele week knallen totdat je weer blij ben dat je naar huis mag. ThumpsUp ThumpsUp
Het zal natuurlijk nooit zo hevig worden met de windt als in El Gouna maar het schijnt ook in Tarifa heel hardt te kunnen waaien
Ook de temperatuur is heerlijk zodat je je droogpakkie lekker thuis kan laten  ThumpsUp ThumpsUp



Wat mot dat allegaar kosten??

Vliegreis met transavia  retour 138.67 euri,s
http://www.transavia.com/hv/nl-NL/vluchten



Huurauto: Opel Zafira 345    Ford Fiesta 175
http://www.sunnycars.nl/booking/cardetail/dt/1000/pd/21092011/ak/70/dd/28092011/pt/1000/l/nl/prid/15334/drid/15334/

http://www.hertz.nl/


Appartement aan het strand: 460 euri,s
http://tarifa.costasur.com/sites/al-tarik-bea/nl/index.html


Bovenstaande prijzen en data zijn natuurlijk als voorbeeld gesteld en er kan natuurlik over  worden geouwetakkebosd

Kortom: 8 dagen komt dan pp op ca 420 ex eten en drinken maar dat is daar niet duur. Thuis blijven is duurder  ListenToMe ThumpsUp Joepie YeSS  ThumpsUp ThumpsUp
 
Op dit moment hebben interesse:
Gerard (Pimp)
Richard (Haring Hai)

We zijn dus nog op zoek naar 2 a 3 badgasten die mee willen. Bij meerdere kandidaten wordt er een ballotagecommissie samengesteld.

Doe eens iets geks, kom van die bank af met je luie kadaver en ga mee naar Tarifa. !!!!  ListenToMe ThumpsUp Joepie YeSS Joepie Cool Joepie YeSS  Joepie Cool YeSS Joepie Cool YeSS

 
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #1 Januari 05, 2011, 03:01:14
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=21031.msg217805#msg217805

ben van de zomer naar Tarifa geweest: AANRADER!!!

Gewoon tickets scoren bij Martinair en dan een auto huren op het vliegveld. Ik zou dit niet van te voren regelen want dan sta je net als alle andere kuddedieren in de rij bij een veel te dure verhuurder. Ik heb een auto gehuurd bij het lokale AUTOS LIDO (ook op het vliegveld). 175 euri voor een ford fiesta voor een week.

Iedere dag knoerdharde wind varierend van 6-8bft. Bow-kites van 5-7 meter waren de normaalste zaak van de wereld op het water, maar ik heb bijna alle dagen mijn 9m2 Yarga gewoon kunnen houden.

Ik denk dat je je even af moet vragen wat je precies wilt:

A Op het strand verblijven (camping/hotel) en telkens met de auto naar het oude dorp (erg gezellig)

B In het oude dorp verblijven en met de auto naar de kitespots

Ik heb zelf optie B gedaan en dit is me erg goed bevallen. Ik zat in Hotel Villenueve (of zo) staat ook in de lonely planet (sowieso goed boek om te hebben van die omgeving). Kon lekker iedere avodn uit eten en naar huis lopen....

Ik ga zeker weer eens terug naar Tarifa: echt super, helemaal voor europeze begrippen!


Stetman

Berichten: 133
Antwoord #2 Januari 05, 2011, 09:48:12
edit2Rapporteer  
Ik huur mijn auto altijd via http://www.booking-centre-online.com/huurauto/autoverhuur.htm
Altijd goedkoopste auto te vinden en annuleren kan zonder kosten.
Laatste keer een volkswagen caddy 3 weken voor 300 euro.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #3 Januari 05, 2011, 14:56:20
edit2Rapporteer  
Ik huur mijn auto altijd via https://www.booking-centre-online.com/huurauto/autoverhuur.htm
Altijd goedkoopste auto te vinden en annuleren kan zonder kosten.
Laatste keer een volkswagen caddy 3 weken voor 300 euro.


Ziet er goed uit.  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Heb je nog meer tips voor Tarifa ??? 

Waait het er echt zo hard ??

Wanneer ga jij altijd heen ??

Welke kites neem je mee ??

Heb je nog een goed snurk adres ??

Sjops waar je defecte horloges kan scoren ???

Kortom alle info is welkom  ListenToMe ThumpsUp Cool Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie Cool





TBK

Berichten: 2050
Antwoord #4 Januari 05, 2011, 16:59:24
edit2Rapporteer  
Wat ga je doen bij windkracht 6 Gerard ?
Boeken lezen ! schater
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #5 Januari 05, 2011, 17:27:24
edit2Rapporteer  
RELATIEBREUK TUSSEN DE NH-KITEKINGS


Wordt lachen in die Zafira als ze al 2 anderen vinden die met die mannen mee willen. 4 man in een Zafira met alle kitespullen erbij. Succes. Kortom 2 auto's huren. Grin

Waarom denken jullie trouwens dat Harinkie niet meer meegaat naar El Gouna. Hij maakt er wel weer een mooi verhaal van, maar we werden gewoon gek van hem. Snurken, snurken en nog eens snurken. Was er wind, wilde hij niet varen. Bijzondere lastpak dus houd er rekening mee jongens voor wie er nog mee wilt..............................missc hien is er dan wel wind in Tarifa, gezelligheid zal je er niet vinden met die ouwe kibbelingvreter.

Denk er goed over na mannen. Altijd maar die auto pakken. Of je nou naar de kitespot wilt of 's avonds lekker eten of naar de kroeg....die auto moet mee. Iedere keer weer je gear inpakken, uitpakken, niet kunnen drinken omdat je weer die auto in moet. Willen jullie gewoon varen, lol, lachen, gezelligheid, enz enz, check dit topic dan maar even Joepie ListenToMe ThumpsUp Grin YeSS

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=39256.0

Wie met ons meegaat naar El Gouna, krijgt van ons 's avonds gratis drinken. Grin Grin Grin


Pimp

Berichten: 314
Antwoord #6 Januari 05, 2011, 17:27:43
edit2Rapporteer  
Egyptische horloges kopen?  loser
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #7 Januari 05, 2011, 18:10:07
edit2Rapporteer  
Citaat
Denk er goed over na mannen. Altijd maar die auto pakken. Of je nou naar de kitespot wilt of 's avonds lekker eten of naar de kroeg....die auto moet mee. Iedere keer weer je gear inpakken, uitpakken, niet kunnen drinken omdat je weer die auto in moet. Willen jullie gewoon varen, lol, lachen, gezelligheid, enz enz, check dit topic dan maar even     

https://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=39256.0

Wie met ons meegaat naar El Gouna, krijgt van ons 's avonds gratis drinken.
   


Mannen, mannen, mannen. Dit is pure vervuiling van dit topic. Lees de titel toch eens. Dat gaat niet over El Gouna   ThumpDown   ThumpDown   ThumpDown

Ik denk dat ik hiervan maar eens een melding moet maken aan onze moderators.  ThumpsUp Dit kan zo niet langer doorgaan  loser
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #8 Januari 05, 2011, 20:10:49
edit2Rapporteer  
Nu dus ook nog plagiaat op jouw conto.
Als je passages uit andermans werk citeert of parafraseert en deze als eigen werk presenteert, pleeg je plagiaat Richard.

Waar gaat het heen met deze afvallige NH-Kiteking.
Is hij nog te redden. Grin Grin Grin
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #9 Januari 05, 2011, 20:21:14
edit2Rapporteer  
TARIFA SUCKS  ALLEEN MAAR HOOGTE LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPEN 
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

GO ELGOUNA

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #10 Januari 05, 2011, 20:47:54
edit2Rapporteer  
Citaat
of parafraseert

ff wipikedia geraadpleegt:
 Een parafrase is een stijlfiguur waarbij een bestaande tekst door middel van een andere tekst wordt naverteld. Dit wordt onder andere gedaan als men het oorspronkelijke verhaal als te moeilijk beschouwt. Zo worden bijvoorbeeld in de kinderliteratuur verhalen uit de Griekse mythologie op deze wijze naverteld

Ongelofelijk waar haal je zulke woorden vandaan ???

Citaat
Waar gaat het heen met deze afvallige NH-Kiteking.
Is hij nog te redden
Dacht het niet  Grin

Citaat
TARIFA SUCKS  ALLEEN MAAR HOOGTE LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPEN 
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

GO ELGOUNA

Dit is het allermooiste van kiten , lekker lopen langs het strand met een zonnetje  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #11 Januari 06, 2011, 11:06:24
edit2Rapporteer  
Nu Te koop voor weinig  ListenToMe  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

TARIFA 2011   T-shirts voor weinig.  Zie onderstaande foto

100 % Egiptisch katoen en windt doorlatend  ThumpsUp

Op de achterkant van het T  shirt staat een Hongaarse toples glamour girl.  ThumpsUp

Voor een joet zit je goedt en je kan natuurlijk altijd een tientje bij me lenen  Grin

PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #12 Januari 06, 2011, 14:21:25
edit2Rapporteer  
Staat er op de achterkant van het T-Shirt een foto van die Hongaarse met of zonder skibril.  Tongue
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #13 Januari 06, 2011, 14:43:50
edit2Rapporteer  
Staat er op de achterkant van het T-Shirt een foto van die Hongaarse met of zonder skibril.  Tongue

Ik heb ze zowel met als zonder skibril. Alleen die met ski bril zijn wel een stuk duuuurder, (collecters Item). Heb er ook nog maar een paar legge, dus je mot er snel bijweze

Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #14 Januari 12, 2011, 21:07:26
edit2Rapporteer  
Is er nog plek is er nog plek  Huh 





ja mooi zo............ houweh zo  schater
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #15 Januari 16, 2011, 00:23:39
edit2Rapporteer  
Is er nog plek is er nog plek  Huh 

ja mooi zo............ houweh zo  schater

We zitten bijna vol maar jij mag natuurlijk altijd mee omdat je toch nie mee ga 
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #16 Januari 21, 2011, 04:16:43
edit2Rapporteer  
Niemand meer intresse ?????  Cool   Cool    Cool    Cool

Echt niemand ????
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #17 Januari 21, 2011, 14:12:49
edit2Rapporteer  
Ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik.

O nee, vergeten, ik ga al naar El Gouna.  schater schater

Geef het toch op Ries. Ga nou maar met ons mee.
Kan er op dit topic gewoon een slotje. ListenToMe ListenToMe ListenToMe
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #18 Januari 21, 2011, 15:59:37
edit2Rapporteer  
Heb eigenlijk geen zin in die hele mooie foto, of geef jij  (wind) garantie ????   Cool
Giertje

Berichten: 1230
Antwoord #19 Januari 21, 2011, 17:18:04
edit2Rapporteer  
Top foto. Mooi vlak water en strak naar beneden hangende vlaggen YeSS
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #20 Januari 22, 2011, 20:52:56
edit2Rapporteer  
Citaat
Top foto. Mooi vlak water en strak naar beneden hangende vlaggen


Top locatie als er windt is  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp Cool Joepie YeSS
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #21 Januari 30, 2011, 11:39:30
edit2Rapporteer  
Citaat
Niemand meer intresse ????? 


Echt niemand , of toch wwel een klein beetje ?????  ThumpsUp     Cool Joepie YeSS
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #22 Februari 09, 2011, 16:41:43
edit2Rapporteer  
El Gouna gecanceld i.v.m. volksopstand.   ListenToMe

Nu de laatste plaatsen Tarifa  ThumpsUp Cool Joepie YeSS Joepie YeSS Cool Joepie YeSS
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #23 Februari 09, 2011, 19:53:32
edit2Rapporteer  
Hou nou toch eens op, drammer. We gaan gewoon naar Egypte. Er is toch niks aan de hand daar.
En als Egypte niks wordt, vliegen we door naar Brasil. Joepie YeSS ThumpsUp Cool
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #24 Februari 15, 2011, 12:26:29
edit2Rapporteer  
Hou nou toch eens op, drammer. We gaan gewoon naar Egypte. Er is toch niks aan de hand daar.
En als Egypte niks wordt, vliegen we door naar Brasil. Joepie YeSS ThumpsUp Cool

Doorvliegen naar Brasil John..Dan wil ik wel mee en misschien die Haring Happer ook wel.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.