wind gister autoplaya...

kentyman

Berichten: 2093
Augustus 05, 2004, 10:40:35
edit2Rapporteer  
autoplaya was gister ook super!
We kwamen aan om 'n uurtje of half 3 ofzo, toen begon 't net te waaien. Tot 8 uur goed kunnen varen en ook daarna was er nog een strook met wind vlak voor het strand (redelijk diep stuk)... 'n soort gorge :-) Constante wind, side-shore.. FE NO ME NAAL!!

Een gast is z'n kite kwijtgeraakt (flysurfer geloof ik) die ging richting Zeeland... (ik hoop dat ie de kustwacht heeft gebeld) Ik ben een tijdje mijn plank kwijt geweest, na TE lang bodydraggen dacht ik 'm gevonden te hebben maar 't was iemands anders plankje! GRRRR.
Ik zag niemand in de buurt dus ben toen met dat plankje gaan surfen en heb niet zo lang daarna m'n eigen plank ook weer terug gevonden..

PFIEW! :-)

toen met 2 planken teruggesurft (nog even over gedacht om een plank aan elke voet te doen maar toch maar niet gedaan Smiley

echt... goeie constante wind, zon, niet druk, vlak water.. NIET MEER NORMAAL!

Vandaag weer werken Sad
Alex.....
Gast
Antwoord #1 Augustus 05, 2004, 10:42:51
edit2Rapporteer  
net als nudie beach! ook lekker bezig geweest..........

wel de eigenaar van het plankje terug gevonden?

Kamikaze
Gast
Antwoord #2 Augustus 05, 2004, 10:56:22
edit2Rapporteer  
Ik kwam een heel eind van de kant nog iemand tegen in het water die z'n board kwijt was. Z'n kite lag in het water en hij kreeg 'm niet meer gestart. Hij had geen idee hoe hij nu nog naar het strand terug kwam. Ik heb hem uiteindelijk met kite en al naar de kant gesleept.
Misschien heb je zijn boardje wel gevonden. Hij had een grijze Aero kite.
posty

Berichten: 2454
Antwoord #3 Augustus 05, 2004, 11:00:21
edit2Rapporteer  
Wind Bft    : NOORDOOST 3-4, IN DE MIDDAG 4-5

Wordt tijd dat het middag is Smiley
Alex.....
Gast
Antwoord #4 Augustus 05, 2004, 11:01:55
edit2Rapporteer  
ericV4 geven ze dat vanmiddag op?
posty

Berichten: 2454
Antwoord #5 Augustus 05, 2004, 11:06:07
edit2Rapporteer  
Volgens HvH wel ;D
posty

Berichten: 2454
Antwoord #6 Augustus 05, 2004, 11:26:43
edit2Rapporteer  
echt... goeie constante wind, zon, niet druk, vlak water.. NIET MEER NORMAAL!
De wind kwam toch uit het noord-oosten?
Ik heb in mijn korte-kite-carriere nog nooit constante wind uit het noorden meegemaakt, laat staan uit het oosten.
Komt dit door de thermiek?
kentyman

Berichten: 2093
Antwoord #7 Augustus 05, 2004, 14:17:46
edit2Rapporteer  
ja precies! Wij stonden er ook van te kijken: constante wind uit 't noordoosten, zelfs op autoplaya! Zal inderdaad wel thermiek zijn ofzo... D'r waren wel echt duidelijke "wind banen" die in de loop van de dag ook verschoven (of 't was eb & vloed waardoor dat zo leek).

Ik heb dat bord rechtop in 't zand gezet en gewacht tot er iemand aan kwam en dat was ook zo. Die gast was echt superblij, hij had al allemaal smoesjes verzonnen om tegen de verzekering te zeggen enzo :-)
Jeks one

Berichten: 883
Antwoord #8 Augustus 05, 2004, 14:55:10
edit2Rapporteer  
noord-oost en autoplaya = problemen opzoeken en spullen kwijtraken = verzekering oplichten = dat wij een hogere premie moeten betalen.

dussssss...........
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.