Tips voor EL Gouna

So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #25 Juli 23, 2013, 17:16:19
edit2Rapporteer  
Wat is in El Gouna de beste spot voor een beginner ivm het koraal en het rif trouwens ?
En bij welke van de 3 spots/stranden zit ook alweer het tentje waar je als klant van Three corners Rihanna in/resort kan eten en drinken ?

inderdaad Red Sea Zone. Lunchen kan tussen 12:30 tot 14:00 uur. Het is hooguit 2 minuten lopen vanuit de Kiteboarding Club. Als beginner zou je moeite kunnen hebben met upwind varen. Persoonlijk zal ik voor de meest Noordelijke club kiezen. Dan kom je vanzelf bij de twee andere clubs uit  Grin (voor een eet en drink pauze)

Als je goed upwind kan varen, dan kan je vanuit het meest Noorderlijke gedeelte ook gemakelijker de open Zee op en terug naar de lagoon voordat de rif weer begint, anders moet je dit t.h.v. van de Kitepower club doen. Voorbij deze club houdt de lagoon op en hier is de ruimte vele malen kleiner heb ik mogen ervaren.


Ik kan alleen 1 kant op varen op dit moment, echt amper tijd gehad om te oefenen eigenlijk, maar gelukkig wel up en downwind.
Hoop dat als ik het andere kant op varen onder de knie heb, ik heb upwind varen die kant ook snel onder de knie krijg.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.