Hoek van Holland?

Kamikaze
Gast
Augustus 05, 2004, 21:04:18
edit2Rapporteer  
Komt er iemand van jullie wel eens op deze spot? Ik ben vanmiddag even wezen kijken en het zag er wel goed uit. Alleen wel een redelijk eindje zeulen met je spullen vanaf de parkeerplaats. Er werd met borden wel verwezen naar een speciale kitezone, maar het werd me niet echt duidelijk waar deze precies is.
En aan een local vragen ging ook niet echt: die waren er niet  Wink
kentyman

Berichten: 2093
Antwoord #1 Augustus 06, 2004, 10:05:07
edit2Rapporteer  
Bij HvH zit een watersportvereniging toch? Die weten als 't goed is alles van die kitezone. Ik ben ff de naam van die vereniging kwijt....
posty

Berichten: 2454
Antwoord #2 Augustus 06, 2004, 11:10:33
edit2Rapporteer  
Redelijk eindje lopen? Vind het maar een pokke eind.
1x gezeuld met 2 kites, een board en een tas.
De kitezone is als je met je gezicht naar het water kijkt links van de zwarte loper van de watersportvereneging.
En als onderstaande vlag gehesen is mag je helemaal niet kiten.
(zou leuk zijn als je eerst een kilometer met je spullen gesjouwd hebt)
Wat best wel eens voor kan komen de laatste tijd met dit weer.

[foto niet meer zichtbaar]
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #3 Augustus 06, 2004, 11:19:38
edit2Rapporteer  
Redelijk eindje lopen? Vind het maar een pokke eind.

Ik heb me daar ook meermaals de spreekwoordelijke pestpleuris gelopen.....locals hebben makkelijk praten, die kunnen voor een berg euris de toeganspoort openen....en hebben het rijk voor zich alleen. Dat vind ik eigenlijk een vorm van reguleren die niet kan......alleen kun je het daar alleen de hoekse locale overheid kwalijk nemen....infrastructureel zooitje daar! Behalve als je de key naar pandora's box hebt!  :-X
robbyz

Berichten: 250
Antwoord #4 Augustus 06, 2004, 11:28:05
edit2Rapporteer  
hey sander
ik kite daar ok omwijs veel maar die gasten die
een sleutel hebben van de slagboom of wat het ok is
dat zijn catzeilers die kunnen met hun auto daarnaartoe
of hun cat tepakken enzen vissers somigen hebben een jeep ofzo
en met hun jeep rijden ze de boot op het strand daar is het oorspronkelijk voor en somige zeilers zijn ok kiters en die kunnen dan
daar met de auto komen. wat eigenlijk niet de bedoeling is volgensmij ???
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #5 Augustus 06, 2004, 11:29:24
edit2Rapporteer  
Ja precies......maar zonder sleutel loop je je de t.f.s te sjouwen....verder is het wel erg leuk varen daar!
robbyz

Berichten: 250
Antwoord #6 Augustus 06, 2004, 11:30:32
edit2Rapporteer  
valt wel mee als je een travelback met wieltjes ;D ;D ;D
robbyz

Berichten: 250
Antwoord #7 Augustus 06, 2004, 11:30:59
edit2Rapporteer  
mischien een idee voor somigen mensen 8)
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #8 Augustus 06, 2004, 11:35:58
edit2Rapporteer  
 ;D ;D ;D

Wieltjes in mn hoofd   Shocked  Shocked Shocked


Verder gaat t goed hoor.....alleen de laatste keer dat ik relaxed gevaren heb is al weer veel te lang geleden......ik heb serieus een grotere kite nodig.

Wie heeft er nog een moeder die geld teveel heeft en een lange-blonde-mannen-fetisj heeft???....Ik ben inmiddels overal toe in staat Wink
robbyz

Berichten: 250
Antwoord #9 Augustus 06, 2004, 11:37:31
edit2Rapporteer  
hahahah die sander
wat een lol
sander is nu ok echt verslaafd geworden aan kiten Wink
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #10 Augustus 06, 2004, 11:43:44
edit2Rapporteer  
hahahah die sander
wat een lol
sander is nu ok echt verslaafd geworden aan kiten Wink
For your knowledge....dat ben ik al een jaar of drie....alleen begint het nu steeds serieuzere vormen aan te nemen, vannochtend nog een bejaarde tante neergehoekt bij de bakker....puur uit frustratie.....ach het zal wel beter gaan binnenkort!
robbyz

Berichten: 250
Antwoord #11 Augustus 06, 2004, 11:52:26
edit2Rapporteer  
 Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
jajaja dan kennen we allemaal Grin
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #12 Augustus 06, 2004, 14:10:32
edit2Rapporteer  
Begrijp het niet....afgelopen 5 dagen lekker gevaren, ongekende stabiele wind, auto bij de waterkant en GEEN afgeladen strand. De jongens met alleen een 12 hebben ook gepowerd gestaan. En naked chicks om je heen!
Volgens mij doen jullie toch iets verkeerd.
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #13 Augustus 06, 2004, 16:48:14
edit2Rapporteer  
Begrijp het niet....afgelopen 5 dagen lekker gevaren, ongekende stabiele wind, auto bij de waterkant en GEEN afgeladen strand. De jongens met alleen een 12 hebben ook gepowerd gestaan. En naked chicks om je heen!
Volgens mij doen jullie toch iets verkeerd.

Toch is het heel simpel....ik moet lang rijden daarnaartoe en dat kan niet altijd.....en weeg iets meer dan 100 kg en mn grootste kite is 14 meter.....windkracht vijf moet gaan, denk dat jullie gewoon echt geboft hebben!
 ;D
Maar daar is niks mis mee!
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #14 Augustus 06, 2004, 20:45:05
edit2Rapporteer  
Sjees....Moza, waarom geen 18 of 20. Je legt jezelf wel een aardige beperking op met 14 als grootste maat. Als je na gaat dat 16 mijn meest gebruikte maat is met mijn 75 kg, dan moet jij een hoop goede dagen gemist hebben.
Sky®ideR

Berichten: 243
Antwoord #15 Augustus 07, 2004, 01:25:41
edit2Rapporteer  
Begrijp het niet....afgelopen 5 dagen lekker gevaren, ongekende stabiele wind, auto bij de waterkant en GEEN afgeladen strand. De jongens met alleen een 12 hebben ook gepowerd gestaan. En naked chicks om je heen!
Volgens mij doen jullie toch iets verkeerd.

Ja tot 18:30 werken in A'dam dan nog weer terug naar Dronten en dan weer thuis zitten balen als je hier leest dat iedereen lekker aan het kiten is.   >Sad >Sad >Sad
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #16 Augustus 07, 2004, 09:45:35
edit2Rapporteer  
tja Fer....ik begon met een 13,5 arx..toen aero 14 toen takoon 9 en 14 en begin dit jaar wou ik idd een grote kite erbij...en toen kwam de belastingdienst met een naheffing >Sad
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #17 Augustus 07, 2004, 09:56:11
edit2Rapporteer  
tja moza je zal toch ook aan de X4 moeten en dan een 18m.
geloof me er zijn nog een paar zwaargewichten die een groter probleem dan jou hebben en daarom ook een X4 hebben aangeschaft.

en die hebben ook de hele week op de slufter en autoplaya gekite.

ps een groter board doet ook wonderen
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #18 Augustus 07, 2004, 11:36:32
edit2Rapporteer  
je hebt gelijk.....die x4 18 zit ook al een tijdje in mn hoofd.....hoop m dit jaar nog te kopen.

board is 140 en oke, wil in heavy weer wel druk houden
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.