Lauwersoog

ikke
Gast
Augustus 05, 2004, 21:17:57
edit2Rapporteer  
Ik ben een weekje op vakantie in Groningen en ik vroeg mij af hoe het kiten gaat in Lauwersoog. Ik was vandaag bij het Lauwersmeer, maar ik kon mij niet voorstellen dat kiten daar verstandig is, of ik weet niet waar ik moet zijn. Iemand nog goede tips voor mij? In het weekend gaat het waaien, dus ik wil graag weten waar ik weze moet.

Greetz Rk
jaapd

Berichten: 609
Antwoord #1 Augustus 05, 2004, 21:37:48
edit2Rapporteer  
Je moet bij de hoek van bant zijn.
Dat is waar de weg tussen de dijk en het meer gaat, bij de patatkraam.

Dit weekend kan je 's middags op het wad (hoog water)
Er is dan een heel groot stuk waar je kan staan.

Het meer is daar wat lastiger maar wel te doen.
Bij lastige wind gewoon de kite in het water oplaten.

Ik ben er dit weekend ook als het waait
Steven

Berichten: 1301
Antwoord #2 Augustus 05, 2004, 21:46:16
edit2Rapporteer  
ik was er vanmiddag ook (rode toro),  je kunt er heel goed varen, zolang er maar goeie wind is , vanmiddag dus niet. maar zondag wordt het beter, veel beter dus dan ben ik er zeker te vinden samen met een vriend van mij (ook een rode toro)
see you  ;D
parnassia
Gast
Antwoord #3 Augustus 06, 2004, 05:51:02
edit2Rapporteer  
Volgende week sta ik de hele week op het wad achter de dijk tenminste als ik windguru mag geloven  8) lekker mijn eerste sprongetjes oefenen Grin
kentyman

Berichten: 2093
Antwoord #4 Augustus 06, 2004, 09:53:43
edit2Rapporteer  
Ik ben van oorsprong een Groningse stadjer en heb in een donker verleden nog daar in 't noorden gewindsurft (Rob's Caribbean SurfCenter in Siddeburen rulez!). Hoe is 't nu qua kitesurfen daarzoot? Zijn er veel kitesurfers?
Wordt er bijvoorbeeld ook gekite op het Hoornse meer of het Zuidlaarder meer?
ikke
Gast
Antwoord #5 Augustus 06, 2004, 10:11:49
edit2Rapporteer  
Hee Steven,

 ;DIk was het inderdaad die jullie kwam lastig vallen. Ik probeer er zondag ook te zijn. Ik vaar met 2002 Co2's. Ik wil misschien volgende week nog een keer naar mirns rijden, dan ben ik daar ook een keer geweest.

See you sunday

Greetz Rik
Steven

Berichten: 1301
Antwoord #6 Augustus 06, 2004, 12:40:00
edit2Rapporteer  
Ik ben van oorsprong een Groningse stadjer en heb in een donker verleden nog daar in 't noorden gewindsurft (Rob's Caribbean SurfCenter in Siddeburen rulez!). Hoe is 't nu qua kitesurfen daarzoot? Zijn er veel kitesurfers?
Wordt er bijvoorbeeld ook gekite op het Hoornse meer of het Zuidlaarder meer?

lauwersoog wordt wel vaak gekite maar zijn meestal niet echt veel, hooguit 15 a20 kiters. hoornse meer en zuidlaardermeer dat weet ik niet, ben er zelf nog nooit geweest. anders moet je maar een keer langs komen, dan zie je hoe het daar gaat. 8)
ShiftyMcBean
Gast
Antwoord #7 Augustus 06, 2004, 19:11:22
edit2Rapporteer  
Als jullie ooit een rode Slingshot Fuel 16m2 uit 2002 (oudje Smiley) zien dan ben ik 't Smiley Bantsehoek is een mooie spot vind ik persoonlijk... niet te druk en als 't hoog water is kun je mooi op 't wad kiten Grin als 't laag is heb je altijd 't meer nog Wink

Ciao!
Cas
dragon

Geen avatar

Berichten: 40
Antwoord #8 Augustus 07, 2004, 01:17:06
edit2Rapporteer  
Ik ben van oorsprong een Groningse stadjer en heb in een donker verleden nog daar in 't noorden gewindsurft (Rob's Caribbean SurfCenter in Siddeburen rulez!). Hoe is 't nu qua kitesurfen daarzoot? Zijn er veel kitesurfers?
Wordt er bijvoorbeeld ook gekite op het Hoornse meer of het Zuidlaarder meer?

lauwersoog wordt wel vaak gekite maar zijn meestal niet echt veel, hooguit 15 a20 kiters. hoornse meer en zuidlaardermeer dat weet ik niet, ben er zelf nog nooit geweest. anders moet je maar een keer langs komen, dan zie je hoe het daar gaat. 8)

Hoornse meer is geen optie, veel te veel bomen.
Zuidlaardermeer zou kunnen, wel eens een paar zien kiten.
Sky®ideR

Berichten: 243
Antwoord #9 Augustus 07, 2004, 01:20:11
edit2Rapporteer  
Hee Steven,

 ;DIk was het inderdaad die jullie kwam lastig vallen. Ik probeer er zondag ook te zijn. Ik vaar met 2002 Co2's. Ik wil misschien volgende week nog een keer naar mirns rijden, dan ben ik daar ook een keer geweest.

See you sunday

Greetz Rik

Zeker doen en met zuid/oost oost of west erg oke
ShiftyMcBean
Gast
Antwoord #10 Augustus 19, 2004, 20:24:08
edit2Rapporteer  
Hey gaan er morgen nog lui te kiten op lauwersoog...?

Hoooi
Cas
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.