Fuerte / Lanzarote?

Agua

Geen avatar

Berichten: 4
Mei 20, 2011, 15:52:57
edit2Rapporteer  
Hallo Kiter's

Ik stuur dit bericht omta ik in Juni mijn man (een van jullie ) wil verrassen. En ik dacht dat jullie me zouden kunnen helpen YeSS

Ik zit aan te denken om een kiteweek naar Fuerteventura of naar Lanzarote te boeken, maar ik weet niet zeker welke van deze kitespots de beste is om te kiten

Zouden jullie me kunnen helpen? Alvast bedankt

Groeten, Acqua
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #1 Mei 20, 2011, 16:29:32
edit2Rapporteer  
Hallo Kiter's

Ik stuur dit bericht omta ik in Juni mijn man (een van jullie ) wil verrassen. En ik dacht dat jullie me zouden kunnen helpen YeSS

Ik zit aan te denken om een kiteweek naar Fuerteventura of naar Lanzarote te boeken, maar ik weet niet zeker welke van deze kitespots de beste is om te kiten

Zouden jullie me kunnen helpen? Alvast bedankt

Groeten, Acqua

FUERTEVENTURA!!!

FUERTEVENTURA!!!

Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #2 Mei 20, 2011, 16:37:37
edit2Rapporteer  
Hallo Kiter's

Ik stuur dit bericht omta ik in Juni mijn man (een van jullie ) wil verrassen. En ik dacht dat jullie me zouden kunnen helpen YeSS

Ik zit aan te denken om een kiteweek naar Fuerteventura of naar Lanzarote te boeken, maar ik weet niet zeker welke van deze kitespots de beste is om te kiten

Zouden jullie me kunnen helpen? Alvast bedankt

Groeten, Acqua



zullen wij trouwen? ik ben heel lief hoor!
Op Fuerteventura?
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3 Mei 20, 2011, 20:15:43
edit2Rapporteer  
Hallo Kiter's

Ik stuur dit bericht omta ik in Juni mijn man (een van jullie ) wil verrassen. En ik dacht dat jullie me zouden kunnen helpen YeSS

Ik zit aan te denken om een kiteweek naar Fuerteventura of naar Lanzarote te boeken, maar ik weet niet zeker welke van deze kitespots de beste is om te kiten

Zouden jullie me kunnen helpen? Alvast bedankt

Groeten, Acqua


Fuerteeeeeeeeh!!!!!!!!!!!!!! Grin
HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #4 Mei 20, 2011, 20:27:58
edit2Rapporteer  
Sorry Jongens,

Volgens de spelling van het woord Aqua  en 'omdat' (Agua, Acqua  en omta)  schater
Weet ik zeker dat het mijn vrouw is die dit schrijft...... schater
Schat ik hou van je! Zelfs met je dislectie........              ThumpsUp


Ik ga me kites vast inpakken Joepie

Grzt Frank
Agua

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #5 Mei 20, 2011, 22:55:55
edit2Rapporteer  
Dank je wel jongens!!! we gaan naar Fuerte!!

IK ga nu tickets kopen voordat ze duurder worden!!

Lief van jullie om met te willen helpen!

Hasta la vista
Agua!
Janus

Berichten: 524
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #6 Mei 21, 2011, 09:00:54
edit2Rapporteer  
Auto huren bij  www.autoreisen.es is het makkelijkst (en goedkoop)
Meteen naar de balie op het vliegveld terwijl de ander op de bagage wacht, kan bijna niet makkelijker en sneller.
Een C3 voor 7/8 dagen koste ons 107,-
Fijne trip!!
zjunnusun

Berichten: 236
Antwoord #7 Mei 21, 2011, 09:21:42
edit2Rapporteer  
als je met een bus van en naar je verblijf gaat, reken dan dat je 25 euro toeslag per rit  voor een kiteboard moeten betalen.
HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #8 Mei 21, 2011, 10:33:20
edit2Rapporteer  
Shitttt

Agua, je bent NIET mijn vrouwtje......

Want die van mij is niet voor dde pc gaan zitten.

Hé, toch heel veel plezier met je kite man in fuerte........

Je hebt heel wat mannen hier het hoofd op hol gebracht
ZO"N vrouw willen we allemaal ThumpsUp

Grtz Frank
chico

Berichten: 1112
Antwoord #9 Mei 21, 2011, 10:37:02
edit2Rapporteer  
Fuerte is top. Kom er net vandaan. Mocht je man niet kunnen ivm ziekte/werk. Dan weet ik wel n invaller Smiley
Agua

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #10 Mei 22, 2011, 00:48:09
edit2Rapporteer  
Dank je wel mannen voor alle tips!!

Zo veel lieve mannen in deze forum!

@Chico, ben jij in el cotillo geweest of is Flagbeach beter? IS het de moeite waar om naar Sotavento te gaan?

Nogmaals dank je wel voor jullie snelle reacties!!!

Gr, Agua
Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #11 Mei 26, 2011, 19:42:42
edit2Rapporteer  
Sotavento is windzekerder, thermisch versterkt en daardoor minder constant, side offshore en geen golven. Ruim een uur rijden vanaf Corralejo. Ik zou in El Cotillo gaan zitten, puur omdat daar schitterende golven staan en het er errug rustig is...
Wil je buiten kiten ook nog wat doen dan Corralejo, daar leeft het.

En wil je toch ook Lanzarote verkennen dan vaart de boot je in 15 minuten over...
Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #12 Mei 26, 2011, 19:54:03
edit2Rapporteer  
http://www.rene-egli.com/multimedia/

live beelden van Sotavento...
Agua

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #13 Juni 03, 2011, 15:13:03
edit2Rapporteer  
Hij weet het al!!

@Chico: ik zou met jou gaan, maar hij heeft mijn verrassing geacepteerd

@sabastian: bedankt voor jouw bericht, ik kon toen meteen  goede vliegtickets kopen!!

@HDFrank: nee ik ben niet jouw vrouwtje, jammer toch, hahaha, ik ben spaanse, ik weet hoe jij AGUA moet schrijven... maar het foutje was "para despistar"

@ron rodeo: mocht het niet lukken met mijn man, kunnen we al tijd praten over evt. trouwen ;-)

@janus: goed tip, autoje voordelige geboekt. 108 voor een C3 een week!!! bedankt

@merijnvld, @ eagle-jan, @marcel, @zjununsu: bednakt voor jullie reacties, ze hebben me geholpen om een goede brochure over "kiten in Fuerteventura" te ontwikkelen. Hij dacht dat het foldertje van een reisbureau was, hahaha.

Bedankt Kiters!
richard

Berichten: 381
Antwoord #14 Juni 03, 2011, 15:34:23
edit2Rapporteer  
JAAAAA, het was mijn vrouw (die van die smiley met rokje, ze heet dus geen Wendy maar Concha)  YeSS. Wat een toppertje !!  InLove

Nog een weekje slapen en dan de tas inpakken en naar  ListenToMe Fuerte Ventura  Joepie

Bedankt voor alle goede tips (en dat Renesse daar niet tussen zat anders zat ik een week in de Roompot)

Ook fijn om te weten dat jullie allemaal met haar willen trouwen mocht ik door een enorme vloedgolf gepakt worden  loser

Maar goed, jullie kunnen altijd deze zeer inspirerende posting altijd even voorlezen aan je eigen dame. Je weet het nooit ....

Beelden zien er goed uit zeg. Windje ook top. Zal ook tussendoor wat pica's posten en filmpjes maken.


Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #15 Juni 03, 2011, 16:12:12
edit2Rapporteer  
You lucky son of a mother.
veel plezier!
richard

Berichten: 381
Antwoord #16 Juni 11, 2011, 15:49:17
edit2Rapporteer  
Voor de Fuerte gangers:

Wat moet mee in de tas ?

7m waroo + 10m bandit

of

 10m bandit + 15m FS speed3

Your votes please ?

Volgens Gpro zou ik aan de 10m voldoende hebben, maar ik ken de lokale omstandigheden niet (thermiek, lokaal knoopje meer/minder) dus wie is er eerder geweest en wat raad je aan ?
chico

Berichten: 1112
Antwoord #17 Juni 11, 2011, 16:32:04
edit2Rapporteer  
Voor de Fuerte gangers:

Wat moet mee in de tas ?

7m waroo + 10m bandit

of

 10m bandit + 15m FS speed3

Your votes please ?

Volgens Gpro zou ik aan de 10m voldoende hebben, maar ik ken de lokale omstandigheden niet (thermiek, lokaal knoopje meer/minder) dus wie is er eerder geweest en wat raad je aan ?


Ik zou 7 en 10 mee nemen. Ben er zelf eind maart geweest en had een 10,5 en 8 bij me. Beide gevaren en verder in het seizoen neemt de wind toe.
chico

Berichten: 1112
Antwoord #18 Juni 11, 2011, 16:36:34
edit2Rapporteer  
Dank je wel mannen voor alle tips!!

Zo veel lieve mannen in deze forum!

@Chico, ben jij in el cotillo geweest of is Flagbeach beter? IS het de moeite waar om naar Sotavento te gaan?

Nogmaals dank je wel voor jullie snelle reacties!!!

Gr, Agua

Ben op Cotillo en Flag beach geweest. Is maar 25 min rijden van elkaar. Cotillio heeft monsterachtige golven. Geen beginner spot en je moet goed weten wat je doet. We hadden een beginner in onze groep maar zelfs een gevorderde kiter werdt uitgescholden door zo'n local. Ik heb gevraagd of de zee daar soms van hem was en dat ie zn waffel moet houden anders krijgt Spanje geen EU steun. Ole
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #19 Juni 11, 2011, 17:33:07
edit2Rapporteer  
Jezus dan heb je ook echt een top wijf!
richard

Berichten: 381
Antwoord #20 Juni 11, 2011, 19:53:44
edit2Rapporteer  
@chico: thanks ! De FS blijft thuis en blijf dan net binnen m'n luggage limieten

@ eagle-jan: jaahh, te gek toch. Ben er zelf ook erg blij mee ;-)
Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #21 Juni 12, 2011, 20:01:11
edit2Rapporteer  
Waar is het best varen dan in Fuerte? Zitten toch veel rotsen enzo in het water. Alleen in het Zuiden, maar daar waait het best wel hard en vlagerig (in de zomer dan)?
Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #22 Juni 12, 2011, 20:38:07
edit2Rapporteer  
In de zomer Flagbeach. Geweldig wit strand.
NM

Geen avatar

Berichten: 16
Antwoord #23 Juni 14, 2011, 23:01:41
edit2Rapporteer  

Zit met een vergelijkbare vraag als Richard.
Vertrek donderdag naar Fuerte, Flag Beach.

Als ik de voorspellingen mag geloven wordt het weinig met de wind volgende week,
iemand ervaring met de windguru voorspelling vs werkelijke omstandigheden.
Sommige spots hebben altijd thermische wind, zolang de zon schijnt, hoe is dat hier?

Dan nog het kite dilema. Kan kiezen uit 7 9 & 12.
Vrijdag zou je zeggen de 7, rest van de week hopelijk de 12.

hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #24 Juni 14, 2011, 23:19:59
edit2Rapporteer  
Neem ze alle 3 mee gewoon 1tje in je handbagage
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.