op TV vanavond!!!!!!

darky001

Berichten: 330
Antwoord #25 Juni 07, 2011, 22:54:26
edit2Rapporteer  
hoelang gaat het duren voor dat we allemaal een bewijs hebben en een impact vest en een helm op en er uitzien als een steletje duitsers die de meeste problemen maken (niet allemaal trouwens)  Cry

dit was het slechtste stukje tv wat ik in mijn leven heb gezien, als een raportage maakt doe het dan goed en zet ook de goede en de leuke dingen er in, en ook de gevaren maar dit is als of het kiten als een peuk wordt uitgetrapt op de grond en nog effe flink na draaien.  Sad

EO  ThumpDown
DM2008

Berichten: 913
Antwoord #26 Juni 07, 2011, 23:11:54
edit2Rapporteer  
Goed gedaan Tom, jammer dat ze Youtube-filmpjes uit het jaar Kruik opnemen in hun reportage. Slecht werk gewoon.

Die Daniel van Dam maar eens uitnodigen voor een kitelesje lijkt me! Kan hij wat beter kennismaken met de sport.

En vooral ook contact leggen met de KNRM, de woordvoerder ervan moet veel en veel meer weten over kitesurfen zodat de berichtgeving ook van hen uit goed plaatsvindt!
RobertV

Berichten: 106
Antwoord #27 Juni 08, 2011, 00:02:39
edit2Rapporteer  
Dit is toch gewoon een stukje realiteit? Het is allemaal wel iets zwarter dan dat het is.
Maar kitesurfers zijn wel een last voor instanties, kan me ook niet voor stellen dat brandweer en ambulance zitten te wachten om elke week het strand van Oostvoorne op te rijden omdat er weer een kitesurfer zichzelf iets heeft aangedaan.
Het is alleen jammer dat de mensen die wel weten wat ze doen over dezelfde kam worden geschoren als de onbezonnen medemens.
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #28 Juni 08, 2011, 00:13:15
edit2Rapporteer  
Tom goed werk (je was verkeerd genoemd dwz als Ton). Voor de rest was het voor mij teveel propaganda. Pak je (spectaculaire) beelden van youtube uit florida of die bijna tien jaar oud zijn, om je verhaal te maken en laat je het verhaal vertellen van iemand die in ondiep water springt (met de indruk dat het weleens 12 meter hoog kan).Het neemt het letsel niet weg en het is erg genoeg, maar het schetst een beeld dat alle kietsurfers hersensloze wezens zijn die alleen stoer willen doen, sorry plank mis geslagen. Gelukkig werd er gezegd dat KNRM voor lessen is en niet voor een vaarbewijs
bikiniisuit
Gast
Antwoord #29 Juni 08, 2011, 00:24:18
edit2Rapporteer  

deze ontwikkeling betekent idd straks kassa voor de kitescholen
netjes hoor idefixe

komisch dit. what will be will b
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #30 Juni 08, 2011, 00:35:21
edit2Rapporteer  
Tom ThumpsUp, de rest van het beeld materiaal idd achterhaald, stoere bink die over zijn nekbreuk praat... toch verder gaat. Nou ja betuigd wel van passie voor de sport.
Verder wazig... en goed voor de sensatie zoekers. Die komen wel kijken de volgende keer als het stormt.
Jongens kom we gaan verder met stranden terroriseren, kinderen aan veul te grote vliegers hangen en vooral niet nadenken! Ja, want we zijn kiters Tongue

Vond overigens de kustwacht opzich wel schappelijk Embarrassed.
De holmaatjes van Andries Knevel zijn bang dat we god een hand gaan geven  Lips Sealed, dus zijn we gevaarlijk!  :
Maar ja zoals we van die vrome omroep gewend zijn...stemming makerij en geen toegevoegde nieuws waarde.  loser
Duss wat doen we ermee? 90% keihard in de wind slaan  Joepie

btw ik zie een gat in de markt voor de knrm... zoals in Switserland: Ben je donateur van het alpenreddingsteam, dan hoef je niks te dokken als je van berg per heli wordt afgevoerd... geen donateur? dan hoop ik dat je goed verzekerd bent. @ Knrm: het is maar een idee...
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #31 Juni 08, 2011, 08:24:01
edit2Rapporteer  
Inmiddels is de uitzending beschikbaar op uitzendinggemist.nl:

http://gemi.st/12651423

Zie het nu pas voor het eerst


Allereerst top optreden van onze moderator Ton (-n +m)!

Zover ik weet houdt de kustwacht alleen bij of het een surfer is of niet.
Er wordt geen onderverdeling gemaakt tussen golfsurfer, SUP, wind of kitesurfer.

Kortom, die 10% is alle surfers bij elkaar.

Verder denk ik dat de bewuste jongen geen idee had aan wat voor uitzending hij mee werkte. Anders kan ik me goed voorstellen dat hij niet zijn medewerking had verleend!


Overigens is het wel weer komkommertijd op TV.
Ws. zitten de meeste mensen die het gezien hebben hier op kitehigh en hanglos  Wink
Kortom, ik verwacht dat het weer "over zal waaien"
PeeWee

Berichten: 1652
Antwoord #32 Juni 08, 2011, 08:47:03
edit2Rapporteer  
Mee eens dat het op zijn minst een wazige/ sensatie rapportage is, maar er hoeft maar 1 (christelijke) gemeentelijke beleidsmaker, met geldingsdrang, te zijn en we moeten weer aan de bak om (een) spot(s) open te houden.

Jammer, maar laten we lekker doorgaan en als kitegemeenschap vooral positiviteit, bezieling en socialiteit uitstralen.

See joes
Martin1991

Berichten: 59
Antwoord #33 Juni 08, 2011, 08:56:06
edit2Rapporteer  
ze adviseren alleen om lessen te volgen nou dat beaamd iedereen hier toch al dus snap wel dat er mensen bang zijn maar zolang het hierbij blijft is er geen reden om ons zorgen te maken denk ik..
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #34 Juni 08, 2011, 09:20:53
edit2Rapporteer  
Mee eens dat het op zijn minst een wazige/ sensatie rapportage is, maar er hoeft maar 1 (christelijke) gemeentelijke beleidsmaker, met geldingsdrang, te zijn en we moeten weer aan de bak om (een) spot(s) open te houden.

Ik denk dat het weinig uit maakt of de EO of een willekeurige andere omroep of zender dit item had gebracht.

Er is nl. niets in het item wat refereert aan het evangelie.

En sensatie is tegenwoordig de enige pijler voor nieuwsitems, niets nieuws onder de zon.
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #35 Juni 08, 2011, 10:01:41
edit2Rapporteer  
leek wel Man bijt Hond uitzending.

Journalistieke prutsers...(behalve Tom dan.)
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #36 Juni 08, 2011, 10:05:07
edit2Rapporteer  
leek wel Man bijt Hond uitzending.

Daarmee doe je het nog veel tekort.
Hiervoor miste ik wel wat dorpsgekken Grin

Ik zeg "komkommertijd journalistiek"

Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #37 Juni 08, 2011, 10:09:15
edit2Rapporteer  
Gelukkig weten wij als kitesurfers dat ongelukken nog steeds incidenten zijn en geen dagelijkse kost.
Het zou leuk zijn als de documentaire 2 kanten van het verhaal laat zien. Niet alleen maar sensationele filmpjes van 2000, maar het zou ook mooi zijn om te laten zien wat de kite merken voor ontwikkeling qua veiligheid heeft doorgemaakt. Het zou ook goed zijn om eens te laten zien hoe de NKV bezig is met allerlei veiligheids clinics. Ook het veilig maken van onze spots is hier een onderdeel van.. neem als voorbeeld de palen op het auto strand waar een groot gedeelte van zijn verwijderd.
Al met al genoeg positieve dingen om een objectieve documentaire te maken. Goed gesproken Tom.
TIASOF

Berichten: 362
Logs: 0 | 105 uur
Antwoord #38 Juni 08, 2011, 11:29:25
edit2Rapporteer  
even linkje naar filmpje voor als iemand het gemist heeft!


http://player.omroep.nl/?aflID=12651423&start=00:00:29&end=00:07:30

Het hele vaarbewijs slaat natuurlijk nergens op, al hebben ze het over les nemen en dat is een goed punt!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.