Graag tips, en wat je ervan vind.

Ultimatebeginner

Geen avatar

Berichten: 29
Juni 11, 2011, 18:30:57
edit2Rapporteer  
Hey,

Ik heb enige verwoede pogingen gedaan om met photoshop een
"sigje" te maken(gewoon foto's samenvoegen en bewerken).
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.
Het is btw een van mijn eerste dus graag tips enz!

UB

Edit: Het is gewoon met foto's van internet gedaan.
Geelco

Berichten: 202
Antwoord #1 Juni 11, 2011, 18:35:36
edit2Rapporteer  
Hey,
al leuk voor een eerste shop, alleen die letters is drama natuurlijk;) je kan al machtig veel letter effecten doen, als je gewoon de text typt, en dan dubbel klik op die ' layer' .

Dan kan je van alles doen, zoals de letters weg laten blenden, en vervolgens dik maken (bevel en emboss), schaduw toevoegen en nog veel meer.

En vaak is minder ook meer;) (zoveel kites bij elkaar namelijk??) minimalistisch is altijd wel strak, maar moet natuurlijk wel je eigen stijl zijn.

succes

ps. je bericht editten kan je doen door rechtsboven je post op het icoontje van edit te klikken, hoef je jezelf niet te quoten:P
leeany

Berichten: 844
Antwoord #2 Juni 11, 2011, 19:29:44
edit2Rapporteer  
Vind photoshoppen zelf ook altijd wel leuk om te doen.

Je hebt nu 3 foto's door elkaar gebruikt, opzich niet slecht en die kiter (unhooked) precies in het midden is een goed centrum. Kun je wel wat gave dingen mee doen.

Die tekst, zoals Geelco zegt, is inderdaad niet echt mooi.
Download sowieso eerst een andere font die er beter bij past. (Font is lettertype, kun je op sites vinden als www.dafont.com, ook daar kun je vinden hoe je ze installeert)

Vervolgens kun je er leuke effecten aan toevoegen, basis effecten als schaduw, glow, dikke randen e.d. noem het maar op.
Moeilijkere en tevens vaak speciale effecten zijn te vinden via google. (text effects photoshop als tag bijvoorbeeld)

Qua foto's is het misschien slim er sowieso 1 echt goed uit te laten komen. Nu zijn ze alle 3 eigenlijk een beetje doorzichtig gemaakt en valt er geen echt op.

Ook is het gebruik van brushes altijd wel leuk opzich. Kun je ook downloaden op bijvoorbeeld sites als deviantart.com
Voor als je niet weet wat een brush is; Eigenlijk een stempel die je neer zet in allerlei vormen. Gewoon een afdruk als het ware.

Heb zelf ook wel eens wat dingetjes gemaakt, absoluut niet professioneel maar wel leuk. Misschien heb je er iets aan.;






Ultimatebeginner

Geen avatar

Berichten: 29
Antwoord #3 Juni 11, 2011, 20:36:03
edit2Rapporteer  
Alle twee bedankt voor de reactie!
Ga er wat mee doen. zal het resultaat wel ff posten.

UB
Ultimatebeginner

Geen avatar

Berichten: 29
Antwoord #4 Juni 28, 2011, 14:39:35
edit2Rapporteer  
Het heeft even geduurd (had toetsen) Angry

Maar hier is het resultaat,
 Aub wel op de foto klikken anders is hij erg wazig.

Graag comments!!

UB
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #5 Juni 28, 2011, 14:44:36
edit2Rapporteer  
wie zit nu aan die groene kite vast? Grin
leeany

Berichten: 844
Antwoord #6 Juni 28, 2011, 17:29:23
edit2Rapporteer  
Stuk beter inderdaad, kites komen er goed uit! Brushes zijn ook leuk gedaan, en zelfde geldt voor de tekst. Vooruitgang! Grin
Ultimatebeginner

Geen avatar

Berichten: 29
Antwoord #7 Juni 28, 2011, 18:22:50
edit2Rapporteer  
@markus Lol, de meest linkse:)

@leeany Dank je!

P.S. ik zal binnenkort weer eens wat maken(lees: proberen;))
Ultimatebeginner

Geen avatar

Berichten: 29
Antwoord #8 Juli 06, 2011, 15:17:34
edit2Rapporteer  
Een vriend van mij heeft ook ff wat geprobeerd met deze stock:

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.