kwaliteit behouden bij Go Pro HD

robje104

Berichten: 143
Logs: 0 | 104 uur
Juni 13, 2011, 10:19:38
edit2Rapporteer  
Ik heb een film van HD Go Pro geconverteerd naar MPEG om het met windows moviemaker te kunnen bewerken. De kwaliteit is dan helemaal naar de knoppen.
 (ohoh_kitesmiley)Weet iemand waar ik het beste naar toe kan converteren om zoveel mogelijk kwaliteit te behouden?

bvd Rob

hier nog even link naar het filmpje, word een beetje saai maar ik moest het nummer vol maken ListenToMe


http://www.youtube.com/watch?v=FBQEX5vCSsw
TIASOF

Berichten: 362
Logs: 0 | 105 uur
Antwoord #1 Juni 13, 2011, 10:45:18
edit2Rapporteer  
helaas zal je met movie maker bijna altijd wel in moeten leveren aan kwaliteit...
ik zelf heb om deze reden de overstap gemaakt naar apple! direct importeren in imovie (vergelijkbaar met movie maker) en lekker monteren.
ik ben begonnen met een mac mini, welke je voor niet al teveel nog op de kop kan tikken, ondertussen wel overgegaan naar een macbook pro.

wil je op een windows machine blijven werken denk ik dat je zal moeten kijken naar een ander stukje software.
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #2 Juni 13, 2011, 10:49:44
edit2Rapporteer  
even googlen op 'streamclip', en daarmee .mov maken;)

(openen, safe as, .mov)
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #3 Juni 13, 2011, 15:20:08
edit2Rapporteer  
moest het nummer volmaken :-)

lol, kies dan geen metallica :-P
robje104

Berichten: 143
Logs: 0 | 104 uur
Antwoord #4 Juni 13, 2011, 16:39:58
edit2Rapporteer  
helaas zal je met movie maker bijna altijd wel in moeten leveren aan kwaliteit...
ik zelf heb om deze reden de overstap gemaakt naar apple! direct importeren in imovie (vergelijkbaar met movie maker) en lekker monteren.
ik ben begonnen met een mac mini, welke je voor niet al teveel nog op de kop kan tikken, ondertussen wel overgegaan naar een macbook pro.

wil je op een windows machine blijven werken denk ik dat je zal moeten kijken naar een ander stukje software.

Ok maar ik ben niet echt van het die hard filmpjes maken, dus om daarvoor over te stappen is me een beetje te gek, heb ook niet zelf die Go Pro. Begin het wel leuk te vinden.

@ Ed     Ik ga googelen, bedankt
@ Jarno   idd misschien hoort dit vette nummer wel bij een vetter filmpje. ik ben hard aan het oefenen haha
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.