Zo te zien North Carolina of zo. Cape Hatteras, Outer Banks, gok ik.
Best ironisch, dat ligt naast Kitty Hawk. Daar is voor het eerst gevlogen, dus wel mooi symbolisch, zeker gezien die jump op 0:34... Holy fucking shit wat een jump.
Zo te zien North Carolina of zo. Cape Hatteras, Outer Banks, gok ik.
Best ironisch, dat ligt naast Kitty Hawk. Daar is voor het eerst gevlogen, dus wel mooi symbolisch, zeker gezien die jump op 0:34... Holy fucking shit wat een jump.
Yep orville en wilbur wright gingen hem voor in 1903 met de wright flyer... Mooi stukje geschiedenis idd
Staat nog op het lijstje om een keer heen te gaan. Ze adverteren ook elke keer in Engelse kite bladen voor deze spot, volgens mij met die gele flats die je ook ziet.
Vaak goede wind en de keuze tussen goede golven aan zee of vlak water op de binnenwateren. Lekker klimaat. Verder alle Amerikaanse gemakken en weinig gezeik met palen of vogels en natuurgebieden.
Echt een spot voor Ed. Skim of strapless surf....
Top filmpje trouwens, tien keer leuker dan die wakestyle shit waar ik niet koud of warm van word. Even gejat en op mijn Facebook gezet. Die gasten die zelf nog het uithangbord van hun merk zijn heb ik toch wel echt respect voor. Shinn, Naish, Dimitri, enz.
Deze gast is trouwens ook nog eens bijna 10 jaar ouder dan ik....
« Laatste verandering: Juni 20, 2011, 15:39:09 door feddomw »
Het is idd op de Outerbanks, Kill Devil Hills. Daar woont hij. Stukken zijn iets zuidelijker opgenomen bij Kitty Hawk Kites en Real. Waar ook de Triple S gehouden is vorige week.
Ik heb vorige maand bij Dimitri gelogeerd en een aantal keer met hem gevaren en daarbij een aantal van de 2012 Prototypes getest. Het is echt bizar om iemand als Dimtiri in actie te zien. Het gemak waarmee de meest bizare tricks gebeuren. Hoe hoog die gast springt zonder dat et lijkt alsof hij er moeite voor doet.
Zn huis staat letterlijk op een kitespot. 6m van de railing van zn balkon zit je op de binnenzee. Waar het heup diep is en verschrikkelijk lekker vaart. 1km de andere kant op heb je de oceaan met waanzinnige golven. Ik heb daar downwinders gemaakt van een km of 16. Je gaat dan varen tussen die eilandjes met super strak water en 20 knopen ^^ HEERLIJK.