Mirns super super druk vandaag

Paul

Berichten: 275
Augustus 08, 2004, 22:27:57
edit2Rapporteer  
Vandaag in Mirns geweest maar daar was het super super super druk. Ongeloofelijk dat zoveel kites op 1 strandje kunnen liggen. Lijnen over lijnen etc. Was echt een gekke huis. Onwijs veel kinderen en badgasten. We moesten de kites over de hoofden van deze badgasten tillen om de vlieger vanaf het water op te starten. Daarnaast willen de badgasten geen stap opzij doen. Ik dacht juist dat aan de linker kant  van de boom voor kitesurfers is. Desondanks gaan badgasten gewoon ervoor liggen. 2 meter naar links van de boom en er is niets aan de hand.  Dat er geen ongelukken gebeuren? Iets voor de regiovertegenwoordiger om een kite launch strand te maken.

De foto is van 12 uur en het is 2x zo druk geweest.

[foto niet meer zichtbaar]
Paul

Berichten: 275
Antwoord #1 Augustus 08, 2004, 22:30:52
edit2Rapporteer  
nog een foto

[foto niet meer zichtbaar]
Paul

Berichten: 275
Antwoord #2 Augustus 08, 2004, 22:35:49
edit2Rapporteer  
Ik heb wel lekker kunnen knallen... achterin was het echt perfect!!! Landen echt een drama. Quick release gebruiken is je enige goede veilige optie.



[foto niet meer zichtbaar]
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #3 Augustus 08, 2004, 23:17:04
edit2Rapporteer  
lijkt wel een tentenkamp....

maarja als je maar genoten hebt
xray

Berichten: 3688
Antwoord #4 Augustus 09, 2004, 11:24:29
edit2Rapporteer  
Was op het water plek zat. Top plek overigens!
Sky®ideR

Berichten: 243
Antwoord #5 Augustus 09, 2004, 12:31:08
edit2Rapporteer  
Het was inderdaad erg druk maar op het water verder achterop was het goed te doen. Op het gras waren alleen naar mijn mening teveel kiters die te beroerd waren om ff hun LIJNEN OP TE ROLLEN dat had al een hoop gescheelt.

Verder mag het van mij wel iets rustiger de volgende keer.

PS BADGASTEN...!!! LINKS KITERS, RECHTS ZWEMMERS scheelt boze gezichten en ongelukjes(en).

Grtz
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.