Kitesurfen niet gevaarlijk

PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Juli 21, 2011, 22:25:28
edit2Rapporteer  
Vandaag ben ik er achter gekomen dat kitesurfen helrmaal niet gevaarlijk is. Met een radiografish vliegtuigje vliegen dat is pas gevaarlijk. Tijdens vliegen met mijn vliegtuigje ben ik op het grasveld met mijn linkervoet in een konijnenhol gestapt. Voet knikte dubbel. Knak ik mijn voet. Au. Shit. Op naar het ziekenhuis. Kreeg daar te horen dat mijn enkelbanden zijn afgescheurd. 8 weken niet kiten. En dat terwijl ik net vandaag mijn 2 nieuwe kites binnen heb gekregen.  Angry
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #1 Juli 21, 2011, 22:29:18
edit2Rapporteer  
Sterkte man!

Je moet gewoon kitesurfen en je niet met van die levensgevaarlijke sporten bezig houden!
Jellevw

Berichten: 673
Logs: 0 | 249 uur
Antwoord #2 Juli 21, 2011, 22:37:23
edit2Rapporteer  
Ai! En dat je dan net je nieuwe kites binnen krijgt maakt het extra zuur.
Sterkte
kiter.raphael

Berichten: 242
Logs: 0 | 38 uur
Antwoord #3 Juli 21, 2011, 22:42:07
edit2Rapporteer  
sterkte met je herstel    
nu je het er over hebt heb ik gelijk mijn nog niet gebruikte radiografische bestuurbare helikopter gepakt om morgen mee te nemen op vakantie.
oke ik ga uitkijken voor deze gevaarlijke sport.
kite spullen zijn ook mee  maar als er geen wind is moet je wat.
bedankt voor de waarschuwing     ThumpsUp
KiteOngoing

Berichten: 307
Antwoord #4 Juli 21, 2011, 22:48:57
edit2Rapporteer  
He Taco,
Zal Eldoctoro melden dat je hem voorlopig gezelschap kan houden.
Beterschap.
bikiniisuit
Gast
Antwoord #5 Juli 21, 2011, 23:13:37
edit2Rapporteer  
oooo Pieno......vreselijk, alles met vliegtuigen is gevaarlijk,
wat ga je nu doen in de tussentijd????t is zo winter
Dopperd

Geen avatar

Berichten: 264
Antwoord #6 Juli 21, 2011, 23:21:42
edit2Rapporteer  
Hey Taco wat klote man voor je! Sterkte en ik hoop voor jou dat het niet waait...Zit je je ook niet op te vreten als je naar buiten kijkt..Maar 8 weken! Oef!

Zet hem op!

Mazzl
Gewoon_Mart

Berichten: 1050
Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #7 Juli 21, 2011, 23:41:41
edit2Rapporteer  
Vandaag ben ik er achter gekomen dat kitesurfen helrmaal niet gevaarlijk is. Met een radiografish vliegtuigje vliegen dat is pas gevaarlijk. Tijdens vliegen met mijn vliegtuigje ben ik op het grasveld met mijn linkervoet in een konijnenhol gestapt. Voet knikte dubbel. Knak ik mijn voet. Au. Shit. Op naar het ziekenhuis. Kreeg daar te horen dat mijn enkelbanden zijn afgescheurd. 8 weken niet kiten. En dat terwijl ik net vandaag mijn 2 nieuwe kites binnen heb gekregen.  Angry

Ik sta net weer 2 weken op het water na dat ik op Oudorp (wel tijdens het kiten)
mijn enkelbandjes heb gescheurd..

Sterkte jongen!! 4 weken en je kan weer rustig aan sporten op de sportschool - fietsen, crosstrainer... ik ben na 6 weken weer gaan kiten, nog wel wat last met onverwachten bewegingen!

Sterkte in ieder geval!!1
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #8 Juli 22, 2011, 01:27:19
edit2Rapporteer  
Wat een Pieno! Beterschap... Dat het niet de volledige 8 weken mogen zijn Wink
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #9 Juli 22, 2011, 08:29:32
edit2Rapporteer  
Vandaag ben ik er achter gekomen dat kitesurfen helrmaal niet gevaarlijk is. Met een radiografish vliegtuigje vliegen dat is pas gevaarlijk.

Daarom ben ik met die levensgevaarlijke hobby gestopt, en me met rustiger zaken bezig gaan houden zoals kiteboarden loser Grin

Maar serieus heel erg vervelend. Hopelijk sta je snel weer op het water.....zal wel ff duren als ik het zo lees.

Beterschap!
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #10 Juli 22, 2011, 08:56:22
edit2Rapporteer  
Pieno sterkte. wat een pech. die k*t konijnen ook!  Die paar weken zijn overigens zo voorbij...
later denk je; was dat nu alles? klinkt gek, je vergeet het snel als je weer lekker kan rammen.

dus het glas is halfvol.

[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #11 Juli 22, 2011, 09:32:28
edit2Rapporteer  
Karma is a bitch..... Had je die boom maar niet moeten omzagen!!!

Zonder gekheid: knap balen Taco, had een leuk weekendje kunnen  worden met je nieuwe kitezooi!! Zorg maar dat je snel weer opknapt want heb geen zin om steeds alleen naar Workum en Mirns te rijden.

Sterkte!
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #12 Juli 22, 2011, 11:40:09
edit2Rapporteer  
Kl..te Man

Heb hier nog een leuk opbeurend filmpie om je op te vrolijken   ThumpsUp   ThumpsUp  ThumpsUp



http://www.youtube.com/watch?v=4Jk7qv0XbQU&feature=channel_video_title


Sterkte en beterschap in ieder geval  ThumpsUp

PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #13 Juli 22, 2011, 13:09:24
edit2Rapporteer  
Ben blij dat dat filmpje niet meer klopt. Heb nu een andere kite met een andere kleur. De kleur is mooier. Maarja dat kan ook snel met die smerige diaree kleur.Maar ik zeg niet welke kleur. Mocht ik je ooit nog eens tegenomen op het water. Hoop over 2 maanden. Dan zal ik kijken of deze kite ook op 12 uur kan blijven hangen. Grin

Overigens bedank alle gasten in dit topic voor jullie medeleven. Net terug van het ziekenhuis. Effe voototje laten maken. voor de zekerheid Gelukkig niet ook nog een bot breuk erbij.
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #14 Juli 22, 2011, 22:34:25
edit2Rapporteer  
Taco, Taco, taco, wat ben je toch ook een ongelooflijke kluns zeg.
Een radiografisch vliegtuigje en een konijnenholletje. Hoor nou eens wat je zegt.
Maak er dan een heel gaaf verhaal van. Iets met abseilen of basejumpen of zo, maar nee hoor..........ome Taco is zo eerlijk om ons te gaan vertellen dat hij met een plastic vliegtuigje in een konijnenholletje terecht is gekomen. Hoe haal je het in je hoofd. Grin

Dikke kus vriend en sterkte met je herstel.  ThumpsUp
Je doet er ook alles aan om maar niet te hoeven langskomen op Schellie hè.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #15 Juli 22, 2011, 23:02:45
edit2Rapporteer  
Taco, Taco, taco, wat ben je toch ook een ongelooflijke kluns zeg.
Een radiografisch vliegtuigje en een konijnenholletje. Hoor nou eens wat je zegt.
Maak er dan een heel gaaf verhaal van. Iets met abseilen of basejumpen of zo, maar nee hoor..........ome Taco is zo eerlijk om ons te gaan vertellen dat hij met een plastic vliegtuigje in een konijnenholletje terecht is gekomen. Hoe haal je het in je hoofd. Grin

Dikke kus vriend en sterkte met je herstel.  ThumpsUp
Je doet er ook alles aan om maar niet te hoeven langskomen op Schellie hè.


 schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #16 Juli 22, 2011, 23:18:32
edit2Rapporteer  
Maar gelukkig kan je nog wel met je helicoptertje spelen de komende 8 weken. Of is die ook gecrashed? Sterkte man!!
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #17 Juli 23, 2011, 00:21:28
edit2Rapporteer  
klote man, sterkte ermee.  Undecided
en dubbelpech als je net je nieuwe gear hebt  Embarrassed

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #18 Juli 23, 2011, 00:25:23
edit2Rapporteer  
Dat is klote man! Succes met het herstel. Wink
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #19 Juli 23, 2011, 10:18:26
edit2Rapporteer  
@ kitekings.
Wees blij dat ik 8 week niet kan kiten. Kan ik jullie ook niet tot last zijn in El Gouna mocht ik toch nog hebben besloten om naar dat windloze gat te gaan. En Ries eet jij mijn hamburger maar lekker op. Heb je er geen 5 maar 6. Eet smakkelijk. En vergeet niet de beste zanger van Egypte de groeten te doen. Ik zal het missen. schater
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #20 Juli 23, 2011, 10:22:29
edit2Rapporteer  
Bbbrrrrrr , ik moet er niet aan denken! 
Sterkte kerel!
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #21 Juli 23, 2011, 19:15:44
edit2Rapporteer  
Mooi klote Pieno, sterkte met het herstel. Kiss
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #22 Juli 23, 2011, 19:56:18
edit2Rapporteer  
Ik zie dat je nieuwe kites al in de verkoop staan PieNO  Shocked ,is dat niet al te rigoureus  Huh  Beterschap Pik ,spoedig herstel  ThumpsUp
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #23 Juli 24, 2011, 07:22:16
edit2Rapporteer  
Citaat
Nieuwe zooi gekocht OR Razor 10 en OR RIse 7

Deze kan je wel weghalen, vond als het niet waait is er geen windt een stuk beter  ThumpsUp Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS

Je kan natuurlijk wel een filmpie maken van ons voor You Troep.  ThumpsUp   ThumpsUp

Sterkte
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #24 Juli 24, 2011, 10:07:20
edit2Rapporteer  
Taco, Taco, taco, wat ben je toch ook een ongelooflijke kluns zeg.
Een radiografisch vliegtuigje en een konijnenholletje. Hoor nou eens wat je zegt.
Maak er dan een heel gaaf verhaal van. Iets met abseilen of basejumpen of zo, maar nee hoor..........ome Taco is zo eerlijk om ons te gaan vertellen dat hij met een plastic vliegtuigje in een konijnenholletje terecht is gekomen. Hoe haal je het in je hoofd. Grin

Dan ken je Taco nog niet goed genoeg: Dit verhaal van het radiografische vliegtuig en het konijnenhol is uiteraard al de aangedikte en spectaculair gemaakt versie.... Ben bang dat het ware verhaal nog veel sneuer is......   schater
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.