Enkhuizen was top

Tomislav

Geen avatar

Berichten: 715
Augustus 09, 2004, 22:44:14
edit2Rapporteer  
Na mijn afspraken in Gelderland heb ik na 16:00 een zoektocht gestart naar een geschkite spot. Zeewolde was prut te veel kiters, windsurfers en badgasten, bovendien stelde het qua wind niet te veel voor, maar Enkhuizen was top. Ik ging om 17:00 met 18m2 het water op, ik was overpowered maar dacht de wind zal snel afnemen. Dus niet, ben om 20:30 gestopt, ton kon ik het echt niet meer houden, heerlijk...
Sven
Gast
Antwoord #1 Augustus 10, 2004, 09:10:53
edit2Rapporteer  
He Tom was jij die gast die gister met zijn best 18 surfde?
Ik heb je boardje nog gered toen je er niet meer bij kon komen.
Mijn 18 vond ik gister super varen beetje overpowered misschien maar daardoor kon ik wel lekker hoog springen
Tomislav

Geen avatar

Berichten: 715
Antwoord #2 Augustus 10, 2004, 12:53:35
edit2Rapporteer  
Bedankt Sven voor het redden van mijn board. Ik was eigenlijk veel te overpowered en zat steeds te twijfellen of ik naar 14 zou overstappen. De 18 kon ik alleen varende houden, teruglopen of bodydraggen naar het board in het water zat er helaas niet in...

En sprongen waren wel hoog en met name was hangtime laaaaang.

He Tom was jij die gast die gister met zijn best 18 surfde?
Ik heb je boardje nog gered toen je er niet meer bij kon komen.
Mijn 18 vond ik gister super varen beetje overpowered misschien maar daardoor kon ik wel lekker hoog springen

Tim

Berichten: 139
Antwoord #3 Augustus 10, 2004, 22:13:00
edit2Rapporteer  
He das grappig. Ik heb vandaag precies dezelfde route gevolgd!!! Rond een uur of 12:00 bij zeewolde. En rond 13:00 na een klein uurtje poging tot een lekkere sessie op het water in de auto richting enkhuizen en daar heerlijk gevaren tot 17:00   Grin.  

Was trouwens wel effe zoeken daar in enkhuizen en diegene die ik vroeg naar de weg was natuurlijk een duitser ;D ;D
vinnie

Berichten: 148
Antwoord #4 Augustus 10, 2004, 22:22:40
edit2Rapporteer  
Het was idd erg goed in enkhuizen gisteravond, na 3 weken onthouding (vakantie) eindelijk weer fatsoenlijk kunnen oefenen... 't was alleen wel gruwelijk druk zo vroeg op de avond. Ik was degene die jullie zo in de weg zat met m'n hydro+.  ;D Later op de avond was er gelukkig wat meer ruimte... heerlijk avondje!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.