Ondanks het superkleine vleugeloppervlak lijken ze best een acceptabele glijhoek te hebben: ze komen horizontaal best ver.
Maar dat over die rotskammen tussen de bomen doorscheren. Je moet wel heel erg veel vertrouwen in eigen kunnen hebben wil je dat met die snelheden in kunnen schatten.
Dit is weer de dunne grens van absolute pro's vs. compleet gestoord. Ook wel de Ruben Len10 grens genoemd
Heb ergens een keer het verhaal gelezen over dat ze nu zo dicht langs die randen van rotsen e.d. gaan omdat ze 'gewoon' vliegen saai begonnen te vinden...
Nothing comes closer to flying than this !!! Heb een paar sprongen gedaan met zo'n wing-suit, vanuit een vliegtuig, en je maakt bizarre voorwaartse snelheden. Een keer op Texel uit het vliegtuig, een beetje op mijn houding aan het letten, en niet op waar ik heen vloog, en zat bijna boven zee.... Toch maar ff omgedraaid......
kijk is op adrenalinbase.com staan gave filmpjes van wingsuit basejumping zit regematig te kijken lijkt me wel echt vet om te doen denk alleen niet dat ik het lef ervoor heb
Nope, hij zit te vertellen hoe hij onder t bloed zat en t afgehakte been van zn maat op de grond zag liggen, hij was op slag dood en zn parachute opende bij toeval automatisch. Dat gebeurd er dus als je met 190km/h tegen een stalen constructie vliegt...