Offtopic in de grote trefpunt-topics

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Augustus 10, 2011, 16:07:17
edit2Rapporteer  
De grote trefpunt-topics zijn jaren geleden ontstaan en sindsdien een eigen leven gaan leiden waar de locals als een soort vriendengroep met elkaar van alles en nog wat kunnen bespreken naast het afspreken waar te gaan kiten die dag.

Vele discussies onder de moderators verder zijn we er wel uit dat we die goede sfeer vooral niet willen verpesten door al te veel in te grijpen. Maar ik vind het wel jammer dat er soms dingen besproken / getoond worden die op zijn minst een eigen topic waardig zijn zodat de rest van de kitehigh-bezoekers (die niet elk trefpunt-topic gaan bijhouden) het ook te zien krijgen.

Dus vandaar de vraag of iedereen een beetje op elkaar wilt letten of iets het wel of niet waard is om een eigen topic te krijgen.
Foto's of filmpjes kun je bijvoorbeeld best een apart topic geven en vervolgens in trefpunt een linkje daarnaar zetten.
Hetzelfde met ongelukken, materiaalvragen of algemene discussies.

Let wel, het is geen verplichting. Maar meer een vraag, want ik zie kitehigh als 1 grote community in plaats van allemaal trefpunt-eilandjes en op deze manier zorgen we ervoor dat niet alles te diep in gigantische topics verstopt word, want even een nieuw topic checken gaat toch net even wat makkelijker dan tientallen trefpunt pagina's door te lezen om te zien of er niks interessants tussen staat.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #1 Augustus 10, 2011, 17:28:54
edit2Rapporteer  
had kunnen niet het zeggen beter!
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #2 Augustus 10, 2011, 17:58:44
edit2Rapporteer  
Goed idee Evan, maar ik zie het er niet van komen. Het zou het forum wel overzichtelijker maken, dat ben ik met je eens...
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #3 Augustus 10, 2011, 18:02:11
edit2Rapporteer  
Filmpjes en foto's verdienen zeker een eigen topic. Hopelijk gaat dit iets
meer gebeuren na deze post van Evan.
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #4 Augustus 10, 2011, 18:21:27
edit2Rapporteer  
hmm, ja ik heb wel een aantal filmpjes en foto`s gepost in het groningen topic.
vanaf nu dus lekker in een eigen topic  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.