kiten eiland van Maurik

pascal
Gast
Augustus 12, 2004, 12:04:09
edit2Rapporteer  
hallo heeft er iemand al op deze spot gevaren?zo ja wat zijn de reacties.
KiteKoe®t

Berichten: 1304
Antwoord #1 Augustus 12, 2004, 12:41:51
edit2Rapporteer  
Ik heb er niet gevaren, ben er wel naartoe geweest laatst om te kijken of er te varen viel...

Het is een redelijk grote plas die aangesloten zit op de lek. Je kunt na een meter of 10 uit de kant al niet meer staan. (althans, niet op het surfstrandje).

Het is er vrij druk met badgasten en bootjes enzo dus op een drukke zomerse dag is het af te raden. Wel een ideale plek voor 's winters of voor rustige dagen.

Laat me even weten of je er gekite hebt.

Groet, Koert
Joost

Berichten: 1318
Antwoord #2 Augustus 12, 2004, 13:10:53
edit2Rapporteer  
Hallotjes yep ik heb er gevaren je moet niet vragen hoe want er was te weinig wind maar goed (te weinig wind dagen gehad en dan wil je wel met een klein beetje). Het Eiland van Maurik zeker niet aan te raden op mooie zomerse dagen en ook niet op het surfstrandje. Want de slimmerds die alles onderhouden daar hebben er boompjes neer gezet. Dus de enige mogelijkheid om te starten is van het strand cq gras waar alle badgasten liggen en dus kan het alleen op rustige dagen met veel wind. Ik ga er pas varen met een zeer dikke 4 a 5 bft of hoger en zoals locaties aangeeft noord, noord-oost, zuid-oost, zuid. Verder diep water en een aantal boten die er rondvaren maar dat zijn er niet heel veel op de dagen dat het hard waait ;D. Als je denkt dat het toch nog even te veel is voor je dat kan ghehe. Dan moet je eens de plas naast de beldert checken. Kan je als je afdrijft altijd terug lopen en weer opnieuw beginnen. Overigens ook diep water. Maar minder last van obstakels die de wind doen draaien of afnemen aangezien er nog allemaal jongen en dus kleine bomen staan. Nog wel!! Hopelijk heb je wat aan deze info anders moet je me maar mailen. Succes.
Joost

Berichten: 1318
Antwoord #3 Augustus 12, 2004, 13:13:40
edit2Rapporteer  
Ohh en doe geen gekke dingen zoals toch op die mooie zomerse dag gaan kite daar als het druk is want als er wat gebeurt is het echt afgelopen om op die spot te kite. Zonde toch voor die andere gasten die er graag komen. :Smiley
pascal
Gast
Antwoord #4 Augustus 12, 2004, 20:49:55
edit2Rapporteer  
joo dank je, nou dan ga ik de moeite ook niet nemen om er heen te rijden als het waait,is kostbare tijd! Wink


Dan houd ik t op muiderberg, zeewolde huizen, horst,

lekker in de buurt! (Amersfoort)

groet,

pascal
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.