lekker slim kiten op hvh met aflandige wind...

Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
September 25, 2011, 21:39:36
edit2Rapporteer  
Zo lag ik heerlijk op het strand van 's gravezande, als een echte luie zeeleeuw, met vriendinnetje lief, lekker te bakken ende braden te luieren ende chillen... Had net mijn stukje skokbrood kruidenboter achter mijn kiezen en was deze met mijn laatste slok rosé aan het wegspoelen. Ik wilde terug gaan naar mijn zeer comfortabele horizontale positie, tot dat vriendinnetje lief vroeg: hey AJ,  die vlieger die daar op het water ligt en afdrijft, hoort dat? Volgens mij niet zei ze. Ik stelde haar gerust en zei: nee mop, dat heb je goed gezien dat hoort idd niet... Te weinig wind om die trekzak in de lucht te houden en aflandig met stroming. Zegt ze wat een sukkel, ik zeg op mijn beurt nee niet sukkel, gewoon over enthausiast. Zegt ze: dan is het een nog grotere sukkel!!!... Ja daar heb je dan weer gelijk in.
En nu? Lekker in zijn soppie gaar laten kooken. Echt waar? Moet je niet de knrm waarschuwen? Nou ik denk dat dat al gebeurt is... Hij hangt er niet meer aan. Oh ok. Maar ik kijk wel met een schuinoog die kant op. Je ben schat. Nee hoor ik ben gewoon te lui om hier wat aan te doen,  en tegen dewind opboksen in het water win je niet. Mag ik nog wat rosé met 2 ijsklontjes lief? Ja hoor jij wel... Grin

En zo was het weer heerlijk in de zon van Graves end en rustig... Heerlijk!


  ListenToMe rood oranje gele C shape die afdreef, van jou? Mag blij wezen dat de knrm hem voor je er uit gevist heeft. Ik hoop dat je ze goed gekompenseerd hebt en ook maar lid geworden bent.  @Knrm ThumpsUp
dani-el

Berichten: 88
Antwoord #1 September 25, 2011, 21:49:10
edit2Rapporteer  
Haha, uit de bouquet reeks.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.