Ongeluk Ijmuiden 5-10-2011

IR Baboon

Berichten: 5
Oktober 05, 2011, 19:09:33
edit2Rapporteer  
Vandaag is het helaas mis gegaan voor een kiter op IJmuiden. Ik zag hem vanaf het water de kant op vliegen, waarna hij nog een keer de lucht in werd getrokken en weet hard op het strand terrecht kwam.

Het tresulteerde voor hem in een hoofdwond, pijnlijk been en een grote wond op zijn voet.

De betreffende is per ambulance afgevoerd.

De spullen van hem heb ik meegnomen en als hij (of familie / vrienden) contact met mij opneemt, dan zorg ik dat de spullen weer bij de eigenaar terrecht komen.

Voor de ongelukkige in iedergeval beterschap
Yurup

Geen avatar

Berichten: 43
Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #1 Oktober 05, 2011, 19:19:57
edit2Rapporteer  
Wat was er gebeurd? Iemand enig idee?
Quazie

Geen avatar

Berichten: 27
Antwoord #2 Oktober 05, 2011, 21:36:19
edit2Rapporteer  
Maatje van me zag het ook gebeuren.. hij zei dat z'n bar achter de microhook (North bar) hing waarop hij de controle verloor en achter z'n loopende kite aanvloog...

@Baboon, Willem van het Coraaltje heeft z'n trapeze meegenomen, die ligt dus bij het Coraaltje...
IR Baboon

Berichten: 5
Antwoord #3 Oktober 05, 2011, 21:46:01
edit2Rapporteer  
ik zal ff kijken of ik de spullen een dezer dagen bij het coraaltje af kan geven
IR Baboon

Berichten: 5
Antwoord #4 Oktober 08, 2011, 08:24:34
edit2Rapporteer  
De spullen van de ongelukkige liggen bij het coraaltje in IJmuiden
TIASOF

Berichten: 362
Logs: 0 | 105 uur
Antwoord #5 Oktober 08, 2011, 09:06:10
edit2Rapporteer  
netjes geregeld!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.