Nieuwe GoPro: de HD Hero2

Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #25 Februari 11, 2012, 16:17:15
edit2Rapporteer  
Ik heb 'm oooook, sinds een paar dagen trotse en kersverse eigenaar! Maar ik lees dus al over problemen met formatdingesen... Huh... gaat leuk worden... ben nog digibeter dan de uitvinder van digibeetsie... dusssss zal dat miss. wat probleempjes opleveren... maar niks onoverkomelijks hopelijk.  Grin  loser

Maar nu de hamvraag wat is nou het handigst? Sd formanogwatten met de gopro zelf of toch via ps formapielen?

RonaldFX

Geen avatar

Berichten: 562
Logs: 0 | 335 uur
Antwoord #26 Februari 11, 2012, 18:49:04
edit2Rapporteer  
Ik heb al m'n kaartjes in de GoPro geformateerd. Dan weet je gelijk dat het goed zit en kan je gelijk aan de slag  Grin Succes ThumpsUp
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #27 Februari 11, 2012, 18:49:18
edit2Rapporteer  
Ik snap zoiezo niet dat jullie problemen er mee hebben. Bij mij was het gewoon kaartje erin
en gaan met die banaan.
Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #28 Februari 11, 2012, 21:21:29
edit2Rapporteer  
De oplossing was inderdaad het formateren van de kaart in de GP HD2. Voor de digibeten onder de kiters:

1 - Zet de GoPro HD HERO2 aan.

2 - Blader met de POWER/MODE knop door de film/foto modussen totdat het plaatje van de steeksleutel zichtbaar is.

3 - Druk op de SHUTTER knop om in het opties menu te komen.

4 - Druk 8x op de POWER/MODE knop tot je "more" in de display ziet staan.

5 - Druk op de SHUTTER knop om in het 'meer opties menu' te komen.

6 - Je ziet nu een plaatje van een afvalbak: druk nogmaals op de SHUTTER knop om in het verwijdermenu te komen.

7 - Je ziet 3 opties: druk op de POWER/MODE knop tot je ALL/format geselecteerd heeft.

8 - Selecteer Yes en wacht tot de GoPro klaar is met formatteren.

9 - Je SDHC-kaart is nu geformatteerd. De ERR melding zal nu verdwijnen en de camera kan weer gebruikt worden.

LET OP! Met deze stappen verwijder je alles wat je op je SDHC-kaart heeft staan. Heb je er bestanden op staan die je wilt behouden? Sla deze dan eerst op op je PC voordat je deze stappen doorloopt. Veel plezier met je HERO2! Smiley

Heb je de bovenstaande stappen liever als video-instructie? Dan verwijzen we je graag door naar onze video (
http://youtu.be/pCexMjT_B4w
)

Met dank aan v-nix
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #29 Februari 11, 2012, 21:35:19
edit2Rapporteer  
Apart, maar goed dat het is opgelost.
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #30 Februari 12, 2012, 12:35:55
edit2Rapporteer  
Mensen gewoon gebruiksaanwijzing ff lezen. Hoe moeilijk kan het Ijn Grin
franco

Berichten: 874
Antwoord #31 Februari 12, 2012, 14:55:09
edit2Rapporteer  
nog te koop bij mij sony hd camera 120 gig hardeschijf en onderwaterbehuizing.
dus als je nu hele knape beelde wil??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gaat weg want wij gaan in 3d filmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #32 Februari 17, 2012, 14:34:22
edit2Rapporteer  
Nog een probleempje...
Nou heb ik de SDHC kaart geheel volgens instructie in gopro geformatteerd. geen bijzonderheden.
Ik heb de gopro uit gezet... later weer aan, en toen gaf hij aan: NO SD...
Ik krijg hem nu ook niet aan de praat. iemand tips?
onderaqua

Berichten: 540
Antwoord #33 Februari 17, 2012, 20:21:55
edit2Rapporteer  
FF de batterij er uit, of zit die er in vast gemonteerd ???
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #34 Februari 17, 2012, 20:23:25
edit2Rapporteer  
Eagle jan, via je gopro moet je je SD kaart formatteren dan doet ie het gewoon.
edit: had je dus al gedaan, wat voor (merk) kaartje is het ?
franco

Berichten: 874
Antwoord #35 Februari 17, 2012, 22:55:42
edit2Rapporteer  
eagle jan gewoon de zet van mij kopen werkt wel hehehe!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #36 Februari 18, 2012, 00:25:41
edit2Rapporteer  
De kaar is van mustang... class 10, 16 gb... maar heb v-nix gebeld... hij heeft een firm ware probleem vermoedelijk... dus dat wordt terug sturen... net als de wind komt en de temperaturen behagelijk worden... Well yeah, shit happens. ff geduld.
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #37 Februari 18, 2012, 00:41:18
edit2Rapporteer  
Heb je al gekeken of de nieuwste firmware erop zit? Kan je downloaden op de gopro site. Instructies kan je daar ook vinden.
DeStudent

Geen avatar

Berichten: 117
Antwoord #38 Mei 07, 2012, 14:29:26
edit2Rapporteer  
Gisteren voor het eerst mee gespeeld. Erg geinig, camera in de lijnen gehangen, de kite-mount nog niet uitgeprobeerd.

Ik heb een tijdje terug een keer een filmpje gezien die zo was ge-edit dat de video meedraaide om zo de rijder stabiel in beeld te houden. Iemand een idee hoe dat werkt? Wel graag automatisch, ik ga niet frame voor frame goed zitten draaien, zo leuk vind ik het dan ook weer niet Wink
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #39 Mei 07, 2012, 15:15:56
edit2Rapporteer  
Ik ga geen cam meer in de lijnen hangen. levensgevaarlijk. Ik hang m tegenwoordig direct aan de ctr strut..
meccaloha

Berichten: 219
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #40 Mei 07, 2012, 15:46:24
edit2Rapporteer  
Ik ga geen cam meer in de lijnen hangen. levensgevaarlijk. Ik hang m tegenwoordig direct aan de ctr strut..

Waarom is het gevaarlijk om hem in de lijnen te hangen met de line-mount
wilde hem daarvoor juist aanschaffen?
In de strut zit je gelijk weer 24meter hoog nl
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #41 Mei 07, 2012, 16:52:46
edit2Rapporteer  
Ik weet niet of anderen deze ervaring ook hebben. maar bij mij is her voorgekomen dat bij het popen of landen van een sprong de stuurlijnen nog wel eens om de mount+ cam heen slaan. heb dat een keer na een loop gehad... toen kon ik bijna niet meer sturen en was bang dat de lijn door de stuurbeweging  de cammount zou door zagen
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #42 Mei 07, 2012, 17:01:15
edit2Rapporteer  
Ik heb een keer de lijnen om de GoPro heen gehad. Maar dat was met minder wind.
Voor de rest met loopen of uithaken nog geen last gehad.
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #43 September 29, 2012, 16:40:06
edit2Rapporteer  
Zijn er hier mensen die verstand van een GoPro hebben. Ik wil morgen mijn camera meenemen maar volgens mij is hij dood.
Zodra ik de battery ga opladen brand wel het rode lampje maar zodra ik de powerknop aanraak gaat het lampje gelijk uit.
Ook krijg ik de camera amper aan. Door de powerknop in te drukken doet hij niets. Als ik de battery erin en eruit haal wil hij een enkele keer wel reageren op de powerknop en gaat hij aan maar reageerd vervolgens nergens op. Weet iemand een oplossing of moet ik morgen voor het kiten maar langs de winkel om hem op te laten sturen
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #44 September 29, 2012, 19:42:00
edit2Rapporteer  
Hoe oud is hij?

Kan zijn dat je een "maandagmorgen" accu hebt. Met een multimeter zou je de spanning kunnen meten en checken hoeveel het is.
Klinkt nl. als te lage spanning.

Maar het kan ook de camera zelf zijn.
Wellicht morgen ff in de winkel checken met een goede accu of dat het probleem is als je zelf niet kunt meten
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #45 September 30, 2012, 17:57:49
edit2Rapporteer  
De camera is nog geen 3 maanden oud. Dacht gisteren dat ik hem aan de praat had nadat ik een software update had gedaan. Vandaag de camera in mijn kite gehangen met de instelling dat hij om de 2 seconde een foto zou nemen. Ben 4 uur op het water geweest en er zijn maar iets van 100 foto's gemaakt en op alle foto's zit er een paarse streep door het beeld.
Ga zo nog even testen met een andere kaart erin maar anders gaat hij terug naar de winkel.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #46 September 30, 2012, 19:01:28
edit2Rapporteer  
De camera is nog geen 3 maanden oud. Dacht gisteren dat ik hem aan de praat had nadat ik een software update had gedaan. Vandaag de camera in mijn kite gehangen met de instelling dat hij om de 2 seconde een foto zou nemen. Ben 4 uur op het water geweest en er zijn maar iets van 100 foto's gemaakt en op alle foto's zit er een paarse streep door het beeld.
Ga zo nog even testen met een andere kaart erin maar anders gaat hij terug naar de winkel.

gewoon terug naar de shop met dat ding (mits in nederland via officiele dealer aangeschaft, anders no service)
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #47 September 30, 2012, 19:06:04
edit2Rapporteer  
Ik heb hem bij Eurofun gekocht dus daar verwacht ik wel een goede service.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.