Kiters uit Zwolle/Wezep ??

Erik
Gast
Augustus 15, 2004, 20:05:45
edit2Rapporteer  
Hallo,

zijn er hier nog mensen uit de regio Zwolle die regelmatig kiten ??
Ik volg binnenkort m'n les en wil daarna wel eens kijken of het met een eigen kite ook lukt !!
Ik zit er over na te denken om een V4 16/18 aan te schaffen.

Misschien kan ik eens mee om te helpen of geholpen te worden.
Lijkt me wel wat anders als skydiven. Heb dat nu zo'n 400x gedaan, maar dat is tegenwoordig toch ook prijzig hoor.

M.v.G en tot hoors,
Erik
Sjaak-phreak
Gast
Antwoord #1 Augustus 17, 2004, 10:20:22
edit2Rapporteer  
Hallo,

zijn er hier nog mensen uit de regio Zwolle die regelmatig kiten ??
Ik volg binnenkort m'n les en wil daarna wel eens kijken of het met een eigen kite ook lukt !!
Ik zit er over na te denken om een V4 16/18 aan te schaffen.

Misschien kan ik eens mee om te helpen of geholpen te worden.
Lijkt me wel wat anders als skydiven. Heb dat nu zo'n 400x gedaan, maar dat is tegenwoordig toch ook prijzig hoor.

M.v.G en tot hoors,
Erik

Sorry voor de lege melding,
Erik je zult voor kiters naar het Westen toemoeten.
98% van de kiters komt er vandaan, dus zul je weinig kitecollegas'opdoen in jou regio. Mocht je hulp nodig hebben dan raad ik je aan om eens met ons mee te gaan. Vaaak in Enkhuizen.

Sus6 met je zoektocht in het kiteloze oosten.
gr.Sjaak
Yannick

Berichten: 1302
Antwoord #2 Augustus 17, 2004, 11:30:00
edit2Rapporteer  
kiteloze oosten?  Shocked
no way! het is alleen. . . .dat ik nog geen auto heb. maja, 1 vriend heeft zijn rijbewijs bijna. samen een kamper aanschaffen. vrijdag na school lekker een weekend naar het strand *droomt  :Smiley
Jasper

Berichten: 562
Antwoord #3 Augustus 17, 2004, 22:36:26
edit2Rapporteer  
Je kan toch naar Lelystad of naar mirns? Want van zwolle naar lelystad is 45 min. rijden? nou dat rijdt ik ook naar Enkhuizen vanaf Alkmaar...

check gewoon die spots eens...en je ontmoet vanzelf mensen..
erwinnn
Gast
Antwoord #4 Augustus 17, 2004, 23:37:00
edit2Rapporteer  
Erik,

kom anders es kijken bij nunspeet. Is voor jou dicht bij, en geschikt om te leren (ondiep) en je kunt op die grote watervlakte een rustige plek opzoek om te oefenen...   (niet verder vertellen  Wink)

zie je daart misschien wel.

gr.

Erwin
from zwolle

Weirdo
Gast
Antwoord #5 Augustus 20, 2004, 12:29:19
edit2Rapporteer  
Hallo,

zijn er hier nog mensen uit de regio Zwolle die regelmatig kiten ??
Ik volg binnenkort m'n les en wil daarna wel eens kijken of het met een eigen kite ook lukt !!
Ik zit er over na te denken om een V4 16/18 aan te schaffen.

Misschien kan ik eens mee om te helpen of geholpen te worden.
Lijkt me wel wat anders als skydiven. Heb dat nu zo'n 400x gedaan, maar dat is tegenwoordig toch ook prijzig hoor.

M.v.G en tot hoors,
Erik

Sorry voor de lege melding,
Erik je zult voor kiters naar het Westen toemoeten.
98% van de kiters komt er vandaan, dus zul je weinig kitecollegas'opdoen in jou regio. Mocht je hulp nodig hebben dan raad ik je aan om eens met ons mee te gaan. Vaaak in Enkhuizen.

Sus6 met je zoektocht in het kiteloze oosten.
gr.Sjaak

Dan zal ik als oosterling (Zwolle) ook maar es even reageren! 98% lijkt mij een beetje overdreven, als je tenminste niet alles rechts van A'dam onder het oosten rekent. Wink

Ik vaar zelf vaak op Horst, maar ben zeker ook geinteresseerd in andere spots hier in 't oosten. Dat beetje wind dat we hier dan hebben, moet je dan ook goed gebruiken.

Erwin, je had het over Nunspeet, waar moet je dan precies zijn? En wie heeft er wat meer info over Lauwersoog?

Gr. Weirdo
.erwin.
Gast
Antwoord #6 Augustus 20, 2004, 21:07:19
edit2Rapporteer  
Bij de camping kun je het veluwemeer op.... zie meegestuurde plaatje. Kost wel 4euro om er te parkeren (of zelfde pasje als Horst)

redelijk constante wind bij ZW tot NO. Beter als Host vind ik. Vooral bij ZW-W. Weinig kiters op het water,... wel veel (duitse)windsurfers, die je ff de ruimte zal moeten gunnen..(tsja, je kent ze he die duitsers. ???.)  Srandje is wat krap en lastig, maar met de weinige kiters echt geen probleem ofzo. Op het water, echt heerlijk veel ruimte..  veluwemeer is +- 3km breed. helft 1m diep, andere helft (overkant) diep.

cu.
erwin

[foto niet meer zichtbaar]
.erwin.
Gast
Antwoord #7 Augustus 20, 2004, 21:10:44
edit2Rapporteer  
Vanaf volgend jaar is er een ontheffing nodig om te kiten geloof ik....   ben bang datuuh,..... :'(
Weirdo
Gast
Antwoord #8 Augustus 24, 2004, 00:15:22
edit2Rapporteer  
Thanx Erwin... zal er eens gaan kijken..
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.