[ongeluk] Kitesurfer zwaar gewond

On the Loose

Berichten: 1427
Logs: 0 | 194 uur
Antwoord #25 November 28, 2011, 18:19:29
edit2Rapporteer  
Beterschap voor deze kiter...
joosie

Berichten: 967
Antwoord #26 November 28, 2011, 18:30:37
edit2Rapporteer  
Hier de foto op de site is inderdaad dat muurtje, zo de kneiters dat is echt heel hard gegaan  Shocked
  www.haarlemsdagblad.nl/article12651863.ece/Kitesurfer-ernstig-gewond-in-Zandvoort
veel sterkte en beterschap
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #27 November 29, 2011, 11:54:01
edit2Rapporteer  
idd beterschap aan de ongelukkige, ben ook benieuwd naar zijn verhaal
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #28 December 01, 2011, 12:05:50
edit2Rapporteer  
Ik kreeg van een collega te horen, die de moeder kent van het slachtoffer, dat ie een schedelbasis fractuur, heup en been breuk heeft. Voorlopig zal hij dus lang aan het herstellen zijn.
feddomw
Gast
Antwoord #29 December 01, 2011, 12:18:01
edit2Rapporteer  
Da's serieus shit. Veel sterkte voor deze man, lijkt me een lang herstel inderdaad.
manrot

Berichten: 1161
Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #30 December 01, 2011, 13:27:52
edit2Rapporteer  
klinkt ernstig, en dat is het natuurlijk ook, maar gezien wat er gebeurt is mag hij blij zijn dat hij nog leeft
 
Dit zal wel lang duren , maar ik hoop dat hij volledig herstelt.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #31 December 01, 2011, 16:29:31
edit2Rapporteer  
Ik kreeg van een collega te horen, die de moeder kent van het slachtoffer, dat ie een schedelbasis fractuur, heup en been breuk heeft. Voorlopig zal hij dus lang aan het herstellen zijn.
ppff da's ernstige shit. Nu maar hopen dat hij er goed mee weg komt! Nogmaals veel sterkte richting het slachtoffer!
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #32 December 01, 2011, 16:33:00
edit2Rapporteer  
van hanglos geplukt:
Zoekend naar info over de status van de de kitesurfer ben ik hier terecht gekomen. Ik en mijn familie waren namelijk getuige van het ongeluk en zijn er nog steeds erg door van slag. Ik stond pakweg 5 meter van hem af toen hij neerkwam, hij viel echt gewoon uit de lucht. Bizar. Ik heb de hulpdiensten gebeld en mijn man was als eerste bij hem en heeft meteen de kite losgekoppeld. Hij is echter geen kitesurfer en heeft in zijn haast zo'n beetje alles losgemaakt wat zo op het eerste gezicht (in de ogen van een een leek) met die kite te maken had. Dit leek me relevant voor jullie om te weten met het oog op de reconstructie van het verhaal. Het leek mijn man simpelweg op dat moment het belangrijkste om de jongen van de kite los te koppelen, die over de weg vloog en hem mogelijk verder mee had kunnen sleuren of ongelukken met auto's had kunnen veroorzaken. Hiermee heeft hij het wellicht wel moeilijker gemaakt om te kunnen achterhalen wat er precies is gebeurd, maar ik denk zeker dat het een slimme eerste reactie is geweest. Overigens is mijn man nog wel bezig aan de hand van info op het internet te achterhalen wat hij precies heeft losgemaakt, wie weet helpt het om dat hier nog te melden...?

Mijn man en vader, samen met nog wat omstanders (echt een pluim voor al deze mensen!) hebben gepoogd de jongen bij te staan in het eerste kwartier na zijn ongeluk. Van eerste hulp was weinig sprake, hij was er zo erg aan toe dat je zonder medische training echt niet zo goed weet waar je moet beginnen. Maar de hulpdiensten waren er echt heel snel.

Zoals gezegd: wij zijn hier nog steeds erg door van slag, krijgen de beelden maar moeilijk uit ons hoofd en zouden heel graag weten hoe het met de jongen gaat. Ik heb de politie gebeld voor meer info en ze zouden me terugbellen, maar heb nog steeds niets gehoord. Als iemand relevante en betrouwbare info heeft, mag men mij zeker mailen! Alvast bedankt.
feddomw
Gast
Antwoord #33 December 01, 2011, 16:41:28
edit2Rapporteer  
Ik ben zo ongelofelijk benieuwd naar het verhaal van de kiter zelf. Ik heb op HL het verslagje van Reinoud gelezen, maar dat is inderdaad 2e of 3ehands info.

Als ik dit verhaal lees ("hij kwam uit de lucht vallen") is het alsof hij over het duin en hek voor het eerst op die parkeerplaats is neergekomen. Dat is een bizarre lift/vlucht.
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #34 December 01, 2011, 18:31:16
edit2Rapporteer  
Ik kreeg van een collega te horen, die de moeder kent van het slachtoffer, dat ie een schedelbasis fractuur, heup en been breuk heeft. Voorlopig zal hij dus lang aan het herstellen zijn.

k#t zeg... hoop echt voor hem dat hij er weer helemaal bovenop komt.
veel sterkte met herstel.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #35 December 06, 2011, 13:46:26
edit2Rapporteer  
Wat nieuws over zijn situatie (van de buren geplukt)

Citaat van: miszme
Hellow mensen,

Hier even wat nieuws van de stand van zaken =)
het gaat hier over een kennis van me =)

en dit is nu zijn toestand :

Gebroken been of enkel, gebroken bekken, gebroken schouder, gebroken kaak, gebroken neus en gebroken oogkas..

Ze neus zat los van zn gezicht.. hebben ze via een gat in ze voorhoofd (ook door het ongeluk) en door zn mond weer vast gezet.. Hij wordt nu kunstmatig in coma gehouden en heeft (hopelijk tijdelijk) verlies van korte termijn geheugen..

met andere woorden.. hij ligt zwaar in de kreukels !
hopen dat het goed komt !!

grtz

Goed in de kreukels dus, heel veel beterschap gewenst!
Woodmaster

Berichten: 128
Antwoord #36 December 06, 2011, 13:53:53
edit2Rapporteer  
Damn!!!!! Beterschap dude..............
feddomw
Gast
Antwoord #37 December 06, 2011, 13:56:58
edit2Rapporteer  
Ik las het ook net op HL. Echt zuur. Veel sterkte en ik ben nog steeds nieuwsgierig naar de toedracht. Als het verhaal op HL van Reinoud klopt zou ik graag van de kitemaat van het slachtoffer horen wat er nou gebeurd is. Er valt wellicht wat te leren.

Ik ben de laatste twee keer varen sinds dit ongeluk weer mijn kite gaan oplaten met hand op de CL just in case. Het sluipt er zo makkelijk in om dat niet te doen... en zeker met de wind de laatste anderhalve week.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #38 December 06, 2011, 14:40:53
edit2Rapporteer  
Zo dan... ik denk niet dat ie ooit nog het water op gaat... Na zo'n klappert zou je niet meer durven.

Heel veel sterkte... vooral wens ik hem heel veel energie toe tijdens de lange trage revalidatie periode


Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #39 December 06, 2011, 14:40:58
edit2Rapporteer  
sjezus..... Shocked   sterkte gast.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #40 December 06, 2011, 15:39:45
edit2Rapporteer  
pff heftig hoor ...
stefanie

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #41 December 06, 2011, 16:19:10
edit2Rapporteer  
Aan de persoon in kwestie, ik wens je alle rust, moed, kracht en sterkte toe om tot je maximale te kunnen herstellen!
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #42 December 06, 2011, 17:01:54
edit2Rapporteer  
bah, erg slecht nieuws
had verwacht dat wat hij zou hebben behoorlijk was, maar niet ZO ernstig.

veel sterkte man, hoop dat je er weer helemaal bovenop komt
miszme

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #43 December 07, 2011, 11:51:22
edit2Rapporteer  
Hellow mensen,

Hier even wat nieuws van de stand van zaken =)
het gaat hier over een kennis van me =)

en dit is nu zijn toestand :

Gebroken been of enkel, gebroken bekken, gebroken schouder, gebroken kaak, gebroken neus en gebroken oogkas..

Ze neus zat los van zn gezicht.. hebben ze via een gat in ze voorhoofd (ook door het ongeluk) en door zn mond weer vast gezet.. Hij wordt nu kunstmatig in coma gehouden en heeft (hopelijk tijdelijk) verlies van korte termijn geheugen..

met andere woorden.. hij ligt zwaar in de kreukels !
hopen dat het goed komt !


grtz
miszme

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #44 December 07, 2011, 11:51:52
edit2Rapporteer  
voor de mensen die een kaartje willen sturen :

Het adres van jim

Academisch Medisch Centrum
Postbus 22660
1100 DD Amsterdam

 

Verdieping G7

afdeling traumologie

kamer 220

=)
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #45 December 07, 2011, 12:56:47
edit2Rapporteer  
Jezus man, dat is wel heel ernstig. Heel veel sterkte voor hem. ThumpsUp
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #46 December 07, 2011, 13:14:28
edit2Rapporteer  
kaartje verstuurd.

laat aub weten als hij van van kamer wisselt of zo, zou zonde zijn als hij
de kaartjes niet ontvangt

Jim, zet m op!
vecht voor behoud v je functies
Dennis.

Berichten: 218
Logs: 0 | 90 uur
Antwoord #47 December 07, 2011, 13:23:27
edit2Rapporteer  
Oef, dat is aardig heftig.
Jim, sterkte met je herstel!
HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #48 December 08, 2011, 10:27:35
edit2Rapporteer  
Jim, ThumpsUp

Ik wens je heel veel
KRACHT,
MOED,
en DOORZETTINGVERMOGEN toe,
in de zware tijd die je zal moeten doorstaan.


Sterkte!
Grtz Frank
miszme

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #49 December 09, 2011, 01:02:13
edit2Rapporteer  
Hallow mensen,

er is weer nieuws ,..

Jim is uit coma!
is bij kennis, kan gewoon met je praten,
heeft nog wel veel pijn!
praten doet nog zeer en is niet altijd goed te verstaan!

hij is in ieder geval nog steeds zichzelf!
en hij kon al weer lachen =)

hij heeft nog wel last van zijn korte termijn geheugen,
die is nog niet 100% ,
hij heeft 2 pinnen in zijn been en een band om zijn voet,
om te voorkomen dat zijn voet kort gaat staan...

hij moet 12 weken plat om zijn bekken te helen,
die is namelijk op 2 plekken gebroken,

hij beseft heel goed dat hij geluk heeft gehad en
denkt de volgende x eerst goed na,

Hoop dat iedereen weer beetje wijzer is =)

grtz
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.