Waar met Zuid?

WIM

Geen avatar

Berichten: 385
Augustus 17, 2004, 22:09:05
edit2Rapporteer  
Morgen geven ze pal zuid.
Waar valt er te kiten in het zuiden van het land met Zuid?
Borsele schijnt goed te zien maar ik weet de exacte lokalisatie niet.
Ook Hellevloetsluis schijnt goed te zijn maar ook hier weet ik de exacte ligging van de spot niet.

Graag wat hulp met spoed. Ik wil morgen ABSOLUUT kiten.

Jasper

Berichten: 562
Antwoord #1 Augustus 17, 2004, 22:28:48
edit2Rapporteer  
Borsele, laatste afslag voor de tol-tunnel richting terneuzen rechts, rotonde rechtdoor, weg volgen, en je komt er vanzelf Smiley

als je op routenet.nl even 4455 TT invult als postcode, en je volgt de treinbaan op die kaart naar links, dat is de spot bij borsele! achter de kerncentrale, bij de windmolens Grin
WIM

Geen avatar

Berichten: 385
Antwoord #2 Augustus 17, 2004, 22:30:47
edit2Rapporteer  
Bedankt Jasper, ik ga morgen even kijken. Wink ;D
Jasper

Berichten: 562
Antwoord #3 Augustus 17, 2004, 22:32:46
edit2Rapporteer  
Ok, suc6!
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #4 Augustus 17, 2004, 23:59:50
edit2Rapporteer  
Zou het niet weten!
posty

Berichten: 2454
Antwoord #5 Augustus 18, 2004, 08:47:14
edit2Rapporteer  
Hellevoetsluis is makkelijk te vinden.
Als je vanaf ouddorp de N57 blijft volgen richting R'dam zie je het vanzelf als je de dam over komt.
Dan gewoon een paar keer rechts en je komt er vanzelf.
Alleen weet ik niet of het zo'n fijne spot is om te kiten.
(toen ik er was stond er geen wind genoeg)
Palen in het water, netten, boeien, catamarans..........wel een strand.
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #6 Augustus 18, 2004, 10:47:47
edit2Rapporteer  
;D ;D Ouddorp ;D ;D
WIM

Geen avatar

Berichten: 385
Antwoord #7 Augustus 18, 2004, 15:56:54
edit2Rapporteer  
Borsele is prima met Zuid, ben net terug, moest helaas vroeg thuis zijn. De wind stond vandaag bijna perfect sideshore ;D, wel wat vlagerig Undecided Maar och leuk ;D ;D.

North, ik geloof dat jij in een wonderdorp woont. Met ZO, O en NO op het Grevelingenmeer. Met ZW, W, NW en N op de brouwersdam.
En met Zuid? Op zee bij Oud dorp? Kan je nog even uitleggen waar we juist moeten zijn bij Zuid in Ouddorp.

Alvast bedankt allemaal.

Hang-loose.
Roel W

Berichten: 1098
Antwoord #8 Augustus 18, 2004, 23:30:40
edit2Rapporteer  
Borsele is prima met Zuid, ben net terug, moest helaas vroeg thuis zijn. De wind stond vandaag bijna perfect sideshore ;D, wel wat vlagerig Undecided Maar och leuk ;D ;D.

North, ik geloof dat jij in een wonderdorp woont. Met ZO, O en NO op het Grevelingenmeer. Met ZW, W, NW en N op de brouwersdam.
En met Zuid? Op zee bij Oud dorp? Kan je nog even uitleggen waar we juist moeten zijn bij Zuid in Ouddorp.

Alvast bedankt allemaal.

Hang-loose.

Als je van brouwersdam naar ouddorp rijdt,de eerste lichten die je in ouddorp tegen komt naar rechts(als je rechtdoor rijd is richting rotterdam,links is ouddorp strand) en dan zit je vlak aan de dijk.Als je van rotterdam komt eerste lichten links...

Iets verder is het poortje waar je de dijk op kan en daarachter het godelijke water waar je kan op kiten  Wink

Moet wel je kite vanop de dijk oplaten,dus niet echt voor beginners of mss vanuit het water launche want het is er toch overal(buiten de vaargeul)ondiep water.
posty

Berichten: 2454
Antwoord #9 Augustus 19, 2004, 15:04:32
edit2Rapporteer  
Een instructeur zei dat er stenen op de bodem liggen hier en daar dus schoenen zijn gewenst Sad
Ben zelf niet in/op het water geweest.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.