Brouwersdam - Naish 6m Kitezak met autosleutels gestolen (of vergissing?)

Nicolas

Berichten: 914
Januari 22, 2012, 22:12:48
edit2Rapporteer  
Vandaag zondag 22 Januari is mijn zwarte kitezak (Niash 2011 - 6m) verloren gegaan met daarin een groene pomp en de autosleutels in een safebox. De kitezak lag helemaal in het zuiden van de Dam. Volgens iemand op het strand is er een persoon in donkere kledij door alle zakken gegaan, en heeft er dan eentje meegenomen omstreeks 15u. Deze persoon heeft de zak dan Noordelijk meegenomen op het strand.

Ik weet niet of deze de kitezak wou stelen of een verkeerde heeft meegenomen. In ieder geval, moest iemand de verkeerde hebben.. graag een seintje.

Maar ik vrees dat hij gestolen is.. Ik weet niet wat hij ermee gaat doen, maar je zak kan je dus ook al niet meer laten liggen op het strand.   ThumpDown
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #1 Januari 22, 2012, 22:16:44
edit2Rapporteer  
WTF ik hoop dat iemand gewoon de vekeerde tas mee heeft genomen! Is die niet weggespoeld door het water??
Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #2 Januari 22, 2012, 22:34:22
edit2Rapporteer  
Ik hoop het ook..  Hij lag redelijk hoog en een andere tas lag lager, dus ben vrij zeker dat hij niet is weggespoeld. Top sessie maar die tas is echt wel balen.. zeker met de autosleutel erin.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.