[upd.]animocheck inkoopactie fullHD cam

Morres

Berichten: 9427
Januari 23, 2012, 03:14:59
edit2Rapporteer  
UPDATE, zie: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=42198.msg604779#msg604779

Iedereen massaal aan de gopro, leuk apparaat, maar niet van de goedkope.
In een zoektocht naar een alternatief werd ik door een bekende op het volgende product gewezen:

De Crocolis HD Extreme, waterdicht, full hd, LCD-scherm(!) verschillende bevestigingsmaterialen,  Timelapse functie(!), enz enz.
Wat mag dat kosten? normale prijs is 134euro, excl, dus niet FOB(Freight on board). Daar komt dus verzendkosten,import en dan nog eens BTW overheen.
Wat wij er wellicht voor kunnen betalen? Geen idee, maar als men serieus geintresseerd is, maken we een lijst en kan ik uitzoeken wat het zal kosten.
Wat zit er in voor mij, ik neem een kleine opslag t.b.v het afhandelen en risico lopen van de transactie, ik verleen geen garantie, ik zal puur en alleen tussenhandelaar zijn. Hoeveel de opslag zal zijn hangt van het totaal bedrag af.


http://www.chinavasion.com/sports-action-camcorders/crocolis-hd-1080p-full-hd-extreme-sports-action-camera-waterproof-n1/

Maar Morres, hoor ik je zeggen, dat kan toch nooit wat zijn!?
Ik denk dat ik welbekend sta als lomp en ongelovig, dus ik kijk ook verder dan mn neus lang is, hier een uitgebreide review:

http://www.youtube.com/watch?v=Ka9LTPUlSKQ


Ja, de gopro is beter, maar dit apparaat heeft een aantal functies/eigenschappen die de gopro niet heeft. Maar de gopro zal ook minstens 100-150euro meer kosten, afhankelijk van het aantal inkopers.

Serieuse intresse, laat het hier weten, of laat een reactie achter als je wat (on)zinnigs te melden hebt
Guus

Geen avatar

Berichten: 57
Antwoord #1 Januari 23, 2012, 10:24:58
edit2Rapporteer  
zou er graag zo een willen, maar ik ben momenteel blut Sad
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Januari 23, 2012, 10:40:41
edit2Rapporteer  
Goedkoop is duurkoop! Zeker bij camera's!

Tevens stel ik mijn vraagtekens bij de waterdichtheid van de camera voor surfen.
Vooral de gebruikte code hiervoor doet mij vermoeden dat hij niet waterdicht genoeg is...

Uit de diverse testen blijft de GoPro(2) als beste koop eruit komen, en dat is niet voor niets.
Ook proffesionele filmers grijpen steeds vaker naar deze cam.
feddomw
Gast
Antwoord #3 Januari 23, 2012, 11:17:37
edit2Rapporteer  
Goedkoop is duurkoop! Zeker bij camera's!

Tevens stel ik mijn vraagtekens bij de waterdichtheid van de camera voor surfen.
Vooral de gebruikte code hiervoor doet mij vermoeden dat hij niet waterdicht genoeg is...

Uit de diverse testen blijft de GoPro(2) als beste koop eruit komen, en dat is niet voor niets.
Ook proffesionele filmers grijpen steeds vaker naar deze cam.

Waterdichtheid is IP68 en is dus waterdicht genoeg. Verder kies ik toch ook voor de GoPro. Denk ook aan de verkrijgbaarheid van mounts.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #4 Januari 23, 2012, 14:39:37
edit2Rapporteer  
Nogmaals, de gopro kost echt vies veel meer, de gopro2 is 350euro, dit apparaat is losse verkoop ca. 185euro op die website, dat is bijna de helft, en daarvoor krijg je ene apparaat MET lcd-scherm, dus je zit niet als een debiel te zoeken waar je op richt met je cam, de grootste tekortkoming welke gopro alleen oplost met een optioneel LCDscherm.
Mounts is een goed argument, zelf ook aan gedacht, maar er zitten helmetmounts, suction cup enz voor bij, linemount niet, maar dat fabriceer ik zelf wel loser
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 Februari 18, 2012, 18:05:08
edit2Rapporteer  
geen animo, is niet erg, mocht iemand 'm alsnog willen, er is een NL-er (echt belachelijk, ik zoek ver, en er is gewoon een gast in mn woonplaats die ze verkoop, doh!) die ze verkoopt http://www.cheapgadget.nl/audio-video/sport-actiecamera-helmcamera-sportcamera/hd-sport-helmcamera-1080p.html 189euro.
dani-el

Berichten: 88
Antwoord #6 Februari 18, 2012, 18:55:31
edit2Rapporteer  
Je link geeft een error mijn waarde Morres.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #7 Februari 18, 2012, 20:04:05
edit2Rapporteer  
uh, hier niet (Chrome)
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #8 Februari 18, 2012, 21:14:50
edit2Rapporteer  
@Morres, heb je hem al in huis dan? Ik lees bijna tussen de regels door dat je naar de winkel bent gefietst.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #9 Februari 18, 2012, 21:40:37
edit2Rapporteer  
nee, ik heb mn geld gereserveerd voor een nieuwe receiver Gezien het seizoen toch op zn gat ligt op moment koop ik later wat.

edit: lol onderaan deze pagina een google-add van http://www.actionpro.de/index_e.html 270eu, gopro lookalike
Lude

Berichten: 1420
Antwoord #10 Februari 19, 2012, 10:01:48
edit2Rapporteer  
Maak er direct een samenkopen.net actie van, evenals op b.v. wat mountain bike fora's en andere buitensporten. Heb je een wat groter afzet-gebied, en kan de prijs nog wat naar beneden (of de marge omhoog)
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #11 Februari 19, 2012, 12:44:27
edit2Rapporteer  
@Morres, je hebt het echt niet druk he, als je ook nog de ads bekijkt...... of word je tegenwoordig ook gesponsord door google?Wink
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #12 Februari 19, 2012, 14:57:06
edit2Rapporteer  
Maak er direct een samenkopen.net actie van, evenals op b.v. wat mountain bike fora's en andere buitensporten. Heb je een wat groter afzet-gebied, en kan de prijs nog wat naar beneden (of de marge omhoog)
Ik hoef geen marge, ik zou alleen een bedrag nemen ter afhandeling vna de transactie.
Maar het is nog een idee.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #13 April 09, 2012, 17:46:52
edit2Rapporteer  
Krijg er binnenkort een om te testen Smiley
Raymond.V

Berichten: 261
Antwoord #14 April 09, 2012, 18:25:51
edit2Rapporteer  
Ow, dan ben ik wel benieuwd wat je er van vindt. Ik zit nog een beetje te twijfelen om de cam aan te schaffen ThumpsUp Zou je willen posten wat je er van vindt?
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #15 April 09, 2012, 18:35:48
edit2Rapporteer  
ik maak gewoon een filmpje er van, dan overtuigen(of niet)mensen zich zelf maar
Raymond.V

Berichten: 261
Antwoord #16 April 09, 2012, 19:09:35
edit2Rapporteer  
Dat is nog beter ThumpsUp
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #17 April 20, 2012, 16:00:58
edit2Rapporteer  
Vandaag een test-cam ontvangen van http://www.cheapgadget.nl/ Volgens mij zitten niet alle accessoires er meer bij, maar hij is ook bij nogal veel mensen te testen geweest, dat apparaat Maargoed, volgens mij mist alleen de steeringbar-mount, de rest zit er bij, dus genoeg om ff te testen, bij de eerste kitebare dag zal k m ff op mn bakkes/board zetten Smiley
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #18 April 23, 2012, 00:36:24
edit2Rapporteer  
mini-filmpje hier, is het enige kleine filmpje (de rest is 800mb tot 3,5 gb )
niks ge-edit, 720p60fps. Gemonteerd op helm, heel snel met klittebandje(het waaide, haast, dus wat los)
Enige minpunt zover is zijn de kleuren,maar zoals ik zei: Niet ge-edit, dus ook geen correctie.
grt
edit: Ok, youtube maakt er 480p van, en KOLEREcompressie, dus to-taal niet zoals het originele bestand :S

edit 2: anti-shake moet je dus NIET aanzetten in youtube...hij is bezig het te verwijderen, maar ik kijk wel ff of het in de buurt komt van origineel...desnoods zet ik ergens een bronbestand online om te downen.


edit 3: Nou, lekker dan, dat werkt voor geen drol, dus ik ga opnieuw uploaden vanavond(kan nu niet, zit op zakelijk, ligt de boel straks plat :S )
feddomw
Gast
Antwoord #19 April 23, 2012, 07:49:09
edit2Rapporteer  
Ik heb het idee dat er veel meer "jellyfish" is dan bij GoPro.
Vliegenaar

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #20 April 23, 2012, 10:33:42
edit2Rapporteer  
Wat een gewobbel, word er gewoon zeeziek van!
Goedkoop=duurkoop!

Een Gopro 960 kost €199 en maakt veel betere kwaliteit filmpjes dan dit ding:
http://www.versusshop.nl/accessoires/gopro-960.php
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #21 April 23, 2012, 11:18:05
edit2Rapporteer  
NOGMAALS, dit is de youtubecorrectie, die corrigeert van alles automatisch, terwijl het originele beeld TOTAAL anders is, geen gewobbel, scherper, betere framrate. Maar blijkbaar is het moeilijk om te LEZEN.
Het is echt ongelofelijk wat utube met een bestand doet :S
Ik zal eens opnieuw uploaden, onge-edit, maar ff de youtube anti-shake shit uitzetten ofzo, want dit klopt voor geen meter.

Edit: Ik zie het al, beeldstabilisatie stond standaard aan, waardoor het juist wobbely geworden is. ik zal ff zien of het beter wordt wanneer ik het uitzet, of dat ik opnieuw moet uploaden, wss het laatste :S
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #22 April 23, 2012, 11:26:20
edit2Rapporteer  
Nou kijk mij Youtube filmpjes maar van mijn GoPro, blijft er gewoon super strak uitzien.
Totaal geen verlies hoor.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #23 April 23, 2012, 11:27:43
edit2Rapporteer  
Nou kijk mij Youtube filmpjes maar van mijn GoPro, blijft er gewoon super strak uitzien.
Totaal geen verlies hoor.
Zie mn edit vna hierboven

edit: Ik krijg nu de melding dat ie aan het verwerken is, dus wss haalt hij het de anitshake er uit, maar ik zal wel ff laten weten wanneer het t dichtste bij origineel komt.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #24 April 23, 2012, 11:31:51
edit2Rapporteer  
Nou kijk mij Youtube filmpjes maar van mijn GoPro, blijft er gewoon super strak uitzien.
Totaal geen verlies hoor.
Zie mn edit vna hierboven

Oke ja die meuk moet je niet aan hebben ja.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.