Over mensen die elkaar hekelen (op dit forum)

tgroot

Berichten: 664
Antwoord #25 Januari 26, 2012, 11:02:16
edit2Rapporteer  
Het voelt bijna alsof wimt jou 50 euro heeft gegeven om zijn naam wat te zuiveren Wink

Ik vind dat er overigens wel een verschil zit tussen afzeiken en "eigenwijs zijn/een punt willen maken" Aan dat laatste maakt wimt zich wel eens schuldig maar dat lijkt me verder geen probleem, denk dat de meeste het alleen maar leuk leesvoer vinden.

just my 2 cents
chico

Berichten: 1112
Antwoord #26 Januari 26, 2012, 11:09:10
edit2Rapporteer  
Ik hekel alleen kitescholen. Met name die enkele die beginners les gaan geven in 30+ kpn. Verder is iedereen lief.
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #27 Januari 26, 2012, 12:30:07
edit2Rapporteer  
Laat Wimt maar schuiven, daar wordt de wereld alleen maar beter van..... zolang hij niet op een R&D-afdeling van een kitemerk wordt gezet;).
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #28 Januari 26, 2012, 13:24:10
edit2Rapporteer  
Ik hekel alleen kitescholen. Met name die enkele die beginners les gaan geven in 30+ kpn. Verder is iedereen lief.
ThumpsUp


Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #29 Januari 26, 2012, 13:27:21
edit2Rapporteer  
Het is net als in het gewone leven. 98% van de mensen gedraagt zich normaal en 2% loopt te zieken en krijgt de aandacht die ze niet verdienen. Op dit forum is het niet anders, het zijn meestal dezelfde gasten die redelijk respectloos posten. Maar tja, zo hebben wij weer iets om op te reageren  Tongue
Bart13

Geen avatar

Berichten: 589
Antwoord #30 Januari 26, 2012, 20:33:57
edit2Rapporteer  
Je ziet voor het eerst in 3 jaar dat iemand wordt geholpen op dit forum? staat je beeldcherm op zn kop ofzo.
dani-el

Berichten: 88
Antwoord #31 Januari 27, 2012, 16:32:46
edit2Rapporteer  
En ik ben ook lief tegen mensen uit abcoude noord ( ofwel mensen uit 020 stad YeSS) en dat is noemenwaardig Lips Sealed Grin

verder vind ik bikinii ook heel lief! Kiss

KOM HIER DAN!!!! :+
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #32 Januari 27, 2012, 17:34:05
edit2Rapporteer  
Kijk ik maak vrienden. schater.. ik ben dagelijks bij  jou in de buurt, wat wil je nog meer... erg genoeg, het kengetal van mijn werkgever begint met 020.... Cool
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #33 Januari 27, 2012, 23:40:44
edit2Rapporteer  
Vooral bij discussies zie ik veel woorden. Maar wat ik nooit zie op dit forum: “daden’.
In discussies iedereen grote bek, maar EGT iets doen: ….whoooooo

Blijkbaar ken je iedereen hier persoonlijk en heb je ze geinterviewt over hun reilen en zeilen.

Drie jaar geleden (ik was toen beginner), had ik t gevoel dat kiters elkaar helpen. Sooow, nu ben ik niet meer zo naïef

Weet niet waar jij kite, maar op de spots waar ik kom is dit normaal, dat mensen elkaar helpen, boardjes kwijt, kite in de war, paniek, pijn, ff checken bij iemand die stilstaat. Miss straal je zelf iets uit waardoor mensen jou niet geholpen hebben, of waren ze zelf te noob en wilden ze je niet in gevaar brengen. Je beschuldigd, eigenlijk, iedereen maar bent zelf geen haar beter door iedereen over dezelfde kam te scheren. Iemand oordelen op z'n reacties op een forum, welke meer dan eens multi interpertabel zijn en waarvan je de intonatie niet kent, zo kom je er wel.

Voortaan als ik iemand geholpen heb, kite opgelaten, pomp geleend, uit het water gesleurd of boardje gered, kan ik je wel even een briefing geven...
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #34 Januari 28, 2012, 00:28:56
edit2Rapporteer  
Vooral bij discussies zie ik veel woorden. Maar wat ik nooit zie op dit forum: “daden’.
In discussies iedereen grote bek, maar EGT iets doen: ….whoooooo

Welke daad heb jij laten zien met deze 1liner?

Drie jaar geleden (ik was toen beginner), had ik t gevoel dat kiters elkaar helpen. Sooow, nu ben ik niet meer zo naïef
Kdenk dat je je zelfbeeld nog een beetje kunt bijstellen  schater

@Bikinii Jouw wezenlijke bijdrage (26 berichten in 3 jaar kiten) aan de onzin hier op het forum is ook niet zo groot... keep awake  Grin
Heeft allemaal met rezpekd te maken...  schater 'probeer eerst je jezelf een plaatsje in het groepje te winnen... met jouw serieus getinte opmerkingen en pas 26 bijdragen win je meestal niet snel vrienden'

Jouw thread hier is zooooooo ......... nix. Is het je opgevallen dat je zelf (nu ff zere neus) tamelijk gefrustreerd en zoekend over komt? Als je alleen al de bovenstaande berichten leest kun je een globale doorsnee van de kite gemeenschap filteren.

Dat zijn allemaal serieuze (itt Hanglos) sociale bloednuchtere kiters die middels hun emphatische vermogen het beste met de mede kitende mens voor hebben. MAAR als je een attitude hebt die jij hier ventileert, dan kun je natuurlijk ironie en sarcasme of a-serieusheid verwachten.

Bikinii: Jouw ego is iig erg klein, daarom, neem een koude douche  loser en geniet van de nieuwe dag met nieuwe kansen ipv energie aan dit soort onzin te verspillen.

Bij de weg: wees blij dat er zoveel mensen gereageerd hebben... dat is pas rezpekd Joepie  InLove InLove
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #35 Januari 28, 2012, 00:32:43
edit2Rapporteer  
@Bikinii Jouw wezenlijke bijdrage (26 berichten in 3 jaar kiten) aan de onzin hier op het forum is ook niet zo groot... keep awake  Grin
Heeft allemaal met rezpekd te maken...  schater 'probeer eerst je jezelf een plaatsje in het groepje te winnen... met deze opmerkingen en pas 26 bijdragen win je meestal niet snel vrienden'

Geen idee hoe bikini het voor elkaar krijgt, maar dit is al haar zoveelste account dus die 26 is bij lange na niet representatief Wink


Ohja, zou ik me aangesproken moeten voelen als je het over "3 personen" hebt Grace?
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #36 Januari 28, 2012, 00:47:57
edit2Rapporteer  
Geen idee hoe bikini het voor elkaar krijgt, maar dit is al haar zoveelste account dus die 26 is bij lange na niet representatief Wink

Misschien  Grin angst om de ware ik te tonen
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #37 Januari 28, 2012, 12:37:58
edit2Rapporteer  
Citaat
Dat zijn allemaal serieuze (itt Hanglos) sociale bloednuchtere kiters die middels hun emphatische vermogen het beste met de mede kitende mens voor hebben

En zo Is Dat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/size]  ListenToMe  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #38 Januari 28, 2012, 17:34:21
edit2Rapporteer  

Bij de weg: wees blij dat er zoveel mensen gereageerd hebben... dat is pas rezpekd Joepie  InLove InLove


Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #39 Januari 28, 2012, 18:02:16
edit2Rapporteer  
you're doing it wrong!


http://www.youtube.com/watch?v=klz6IVHfHpY


R.E.S.T.E.C.P.
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #40 Januari 28, 2012, 19:00:00
edit2Rapporteer  
nog ff en dan halen we weer die overmaatse groene thong erbij voor...

bikinii  Grin
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #41 Januari 28, 2012, 20:41:20
edit2Rapporteer  
Bikinii ik vind het vooral jammer dat je het altijd over andere mensen hebt , stort je hart hier ook eens leeg met wat voor goeie sessie je net niet achter de rug hebt Grin  ThumpsUp

Ken overal langs de hele kust een hoop mensen inmiddels en het mooie is dat iedereen zo gewoon is en aardig voor elkaar is  Cool , meningsverschillen heb je nou eenmaal maar ik zie niet echt ruzies ontstaan hier hoor  Huh
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #42 Januari 28, 2012, 21:17:25
edit2Rapporteer  
Bikinii ik vind het vooral jammer dat je het altijd over andere mensen hebt , stort je hart hier ook eens leeg met wat voor goeie sessie je net niet achter de rug hebt Grin  ThumpsUp

Ken overal langs de hele kust een hoop mensen inmiddels en het mooie is dat iedereen zo gewoon is en aardig voor elkaar is  Cool , meningsverschillen heb je nou eenmaal maar ik zie niet echt ruzies ontstaan hier hoor  Huh

Hallelujah praise Tim  ThumpsUp

Tim...soms hebben mensen al een verkeerd karma voordat ze zich openen naar anderen...
Dus bikinii, bezin jezelf en ontwikkel een neutrale open blik naar de wereld om je heen

Tegenwoordig noem je dat.. chill!!
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #43 Januari 29, 2012, 13:57:30
edit2Rapporteer  
En de leeuwen hadden de selectie gemaakt: de buffelina (Bikinii), werd obv haar struikelpartij  verscheurd en tot verzadiging verorberd. Nu het groepsgedrag: de hyena's en en wilde honden gingen daarna mee doen met de slachtpartij: Evan, een schuwe hond normaal, werd de wolf in schaapskleren, @loha, een nieuwkomer in de groep, kwam met een citaat om hoog in de pikorde te komen, bewoog ze nog? Kan bijna niet, maar Morres schrok toch nog, maar kon daarna weer doorkauwen op dit al tot botten uitgekleedde lijk.
Komt dan niemand van dit forum haar HELPEN? Want daar zijn jullie toch zo goed in? Als ik Bikini was, dan zou ik bij boardterug brengen, iets anders doen, board wegbrengen of zo.
Wat horen we daar aan komen denderen: weliswaar 10 pagina's te laat, maar daar komt drieste stier Wimt. Wat moet ie in godsnaam doen tegen die overmacht? Is het een afleidingsmanouvre, laat hij zijn bloed drinken om de resten van haar te redden......?
chico

Berichten: 1112
Antwoord #44 Januari 29, 2012, 14:07:33
edit2Rapporteer  
En de leeuwen hadden de selectie gemaakt: de buffelina (Bikinii), werd obv haar struikelpartij  verscheurd en tot verzadiging verorberd. Nu het groepsgedrag: de hyena's en en wilde honden gingen daarna mee doen met de slachtpartij: Evan, een schuwe hond normaal, werd de wolf in schaapskleren, @loha, een nieuwkomer in de groep, kwam met een citaat om hoog in de pikorde te komen, bewoog ze nog? Kan bijna niet, maar Morres schrok toch nog, maar kon daarna weer doorkauwen op dit al tot botten uitgekleedde lijk.
Komt dan niemand van dit forum haar HELPEN? Want daar zijn jullie toch zo goed in? Als ik Bikini was, dan zou ik bij boardterug brengen, iets anders doen, board wegbrengen of zo.
Wat horen we daar aan komen denderen: weliswaar 10 pagina's te laat, maar daar komt drieste stier Wimt. Wat moet ie in godsnaam doen tegen die overmacht? Is het een afleidingsmanouvre, laat hij zijn bloed drinken om de resten van haar te redden......?

In tijden van crisis wordt altijd een zondebok gezocht. In dit geval bikinisuit. Sneu voor bikinisuit maar het versterkt de groepscohesie in de kitecommunity

Bikinisuit is ook schuldig aan de hoge olieprijs, de bankencrisis en het faiiliet van Griekenland. Dat kan zo niet langer doorgaan dus ik stel voor om alle wind op te maken voor bikinisuit. Wij kunnen dan kiten en bikinisuit staat op het strand
(neem nog trekkie van mn joint)

 
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #45 Januari 29, 2012, 14:20:51
edit2Rapporteer  
Tsja, Chico, zo had ik het nog niet bekeken. Als Biknii dan ook nog mijn torenhoge schulden en hypotheek overneemt, heb ik er niks meer tegenin te brengen. En je hebt gelijk: het voorkomt meteen WOIII
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #46 Januari 29, 2012, 14:21:40
edit2Rapporteer  
....... ik geloof .....neem aan ... vermoed....veronderstel.....dat

 Bikinisuite ...... even een stukje frustratie van zich af moest schrijven .....waarschijnlijk een slechte sessie ....of een tijdje geen sex  ......misschien heeft ie een woekerpolis .....of gaat het op het werk niet zo best  ...nou dan ga je toch gewoon lekker tegen alles en iedereen zieken ....

dat lucht op .... Grin

moet toch kunnen .....? Roll Eyes

toch....? Grin
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #47 Januari 29, 2012, 14:25:20
edit2Rapporteer  
Tsja, Chico, zo had ik het nog niet bekeken. Als Biknii dan ook nog mijn torenhoge schulden en hypotheek overneemt, heb ik er niks meer tegenin te brengen. En je hebt gelijk: het voorkomt meteen WOIII

punt 1: die torenhoge schulden ben je zelf schuld: elke keer als ik jouw tegen kom heb je weer een stel nieuwe kites ......

punt 2: hypotheeksores hebben we allemaal ......met dank aan die witteboordcriminelen van de banken

punt 3: ik heb jou al een tijdje niet meer zien varen ....... alleen nog maar Bdam?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #48 Januari 29, 2012, 14:37:18
edit2Rapporteer  
Ben jij de zoveelste die haar moet hekelen (zie titel)?
Heb geen hypotheek, want heb geen huis (=dakloos), heb geen schuld, want wie geeft een zere luis crediet, maar nu komt waarom jij terecht jalours bent: mijn status is kites. Is ook alles wat ik heb, maar daar blingbling ik wel mee in de disco: ik wikkel dan al mijn bezit om mij heen, trekt kitechicks aan.

Omdat jij zo jalours bent, laat ik me op Neeltje niet meer zien :-)
chico

Berichten: 1112
Antwoord #49 Januari 29, 2012, 14:42:40
edit2Rapporteer  
Tsja, Chico, zo had ik het nog niet bekeken. Als Biknii dan ook nog mijn torenhoge schulden en hypotheek overneemt, heb ik er niks meer tegenin te brengen. En je hebt gelijk: het voorkomt meteen WOIII

punt 1: die torenhoge schulden ben je zelf schuld: elke keer als ik jouw tegen kom heb je weer een stel nieuwe kites ......

punt 2: hypotheeksores hebben we allemaal ......met dank aan die witteboordcriminelen van de banken

punt 3: ik heb jou al een tijdje niet meer zien varen ....... alleen nog maar Bdam?


Haha, 1. nee hoor eenmaal per 2 jaar een nieuwe set. 2. Heb geen hypotheeksores. Dit als een van de weinige. 3. Ik vaar overal. Ben gaan hangjongere of kitestekplakker of heb je het over Wimt?

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.