Over mensen die elkaar hekelen (op dit forum)

Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #50 Januari 29, 2012, 14:54:16
edit2Rapporteer  
Hij heeft het over mij, who else?

Is ook nooit goed met die Limbo: klacht ie eerst dat ik met gevaarlijke zelfbouwmeuk fout bezig ben, moet ik nu de Rolls onder de kites inleveren, nou zeker niet bij Limbo voor een ' vrienden'-prijsje :-)
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #51 Januari 29, 2012, 16:48:58
edit2Rapporteer  
Hij heeft het over mij, who else?

Is ook nooit goed met die Limbo: klacht ie eerst dat ik met gevaarlijke zelfbouwmeuk fout bezig ben, moet ik nu de Rolls onder de kites inleveren, nou zeker niet bij Limbo voor een ' vrienden'-prijsje :-)

hahaha ...... goed bezig Wim ....... Grin
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #52 Januari 29, 2012, 17:06:24
edit2Rapporteer  
Wanneer het druk wordt, ga ik weer naar  Neeltje, vriend Limbo

Waarom valt altijd de discussie dood, als ik me ermee bemoei? Jullie waren de leeuwen en hyena's, ik was slechts de stier: zo zeg ik het toch goed?



:-) :-)
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #53 Januari 29, 2012, 17:55:16
edit2Rapporteer  
Ze kennen je gewoon niet aan Wimt, je heb weer gewonnen van het kwaad.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #54 Januari 29, 2012, 19:30:21
edit2Rapporteer  
Kijk Robbepop, tenminste iemand die het kwaad herkent. Wist wel dat je een edel mens bent, Limbo ook: die speelt het spelletje alleen maar mee.
Terugkomend op Bikinii: ik ben ook wel eens ongesteld, gecombineerd met mijn penopause, krab ik letterlijk het behang van de muur. Voordeel is, dat ik dan ook zo ge*l ben als boter, dan gaat de penopause effe in de pause. Daar merk ik niks van bij Bikinii helaas
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #55 Januari 29, 2012, 19:47:12
edit2Rapporteer  
Waar is Bikini eigenlijk, of heb iets met haar uitgespookt in een ge*le bui Wim?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #56 Januari 29, 2012, 19:59:59
edit2Rapporteer  
Als dat zo was, dan kwam ik nu voor het 8 uur journaal. Kijk, wij kerels zijn blijkbaar behoorlijk ongeremd, zij is het enige actieve meisie hiero op het forum, maar met ons mannelijk turbo-gedoe, hebben we haar wel monddood gemaakt. Maar misschien praat ik wel voor mijn beurt, en trekt ze straks haar muil open. Kijk, als enige wijffie alhier, moet je misschien wel haar visie waarderen als de enige, weliswaar vrouwelijke, ware visie. Wij mannen vinden mekaar wel behulpzaam, maar voor wijffie-standaarden is dat natuurlijk nog lang niet zo. Een boarje terugbrengen, dient dan bijvooorbeeld gepaard te gaan met een handkus, anders is het niet af. Het zijn de finesses, daar zijn wij kerels gewoon te bot voor. Begrijp dat dan toch. Je gaat toch ook niet meteen snurken na de coitus toch..? Nou dan. Dus, helpen moet je veel completer zien, komt dus zeer gevoelig.. Bedenk zelf maar wat voorbeelden, hoe het dus zou moeten volgens wijfie-standaarden....
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #57 Januari 29, 2012, 20:11:33
edit2Rapporteer  
huh, een leuke treffende post van wimt, moet niet gekker worden in dit topic.
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #58 Januari 29, 2012, 20:17:32
edit2Rapporteer  
En een post van the big M zonder het G woord.....
Kitehigh groeit met de minuut! Nou Bikini nog met een teken van leven en vergeving en mijn weekend kan niet meer stuk.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #59 Januari 29, 2012, 20:23:16
edit2Rapporteer  
Kijk, Bikinii, live the life to the max: ook jij had deze wending in de discussie kunnen maken: het is een bekende verkooptechniek. Eerst sla je ze, net zoals jij deed, ze in de ene hoek van de kamer. Daarna had je de tere-vrouw- techniek zoals hier, kunnen toepassen. Je wacht wat reacties af, en de reactie die jou past, daarmee sla je ze weer de andere hoek in, daarna weer terug enz, tot ze de richting helemaal kwijt zijn, en zelfs Morres uit je hand eet. Ik was vroeger een topverkoper, helaas voor woekerpolissen.. (goverdegover, wist ik veel: geen grotere bandieten dan verzekeraars)
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #60 Januari 29, 2012, 21:02:50
edit2Rapporteer  
Neen, Gebruikersnaam, je begrijpt het nog steeds niet: wij moeten, nu een als niet-macho's, massaal excususes aan Biknii geven. Er zijn dan wel geen scheldwoorden gebruikt, maar dit is voor een vrouw wel bashing. Al was ik een kerel geweest van 2 m in het vierkant, dan was ik nu grienend naar mij
 psych gerend. Kortom: dit wordt mannen nieuwe stijl 2012: laat je vrouwelijke niet macho kant zien, en biedt massaal excususes aan: begin dus met:

Sorry Bikinii, zo bedoelde ik het niet, was mijn foute macho kant, maar ......enz.
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #61 Januari 29, 2012, 21:43:26
edit2Rapporteer  
(Lexa.nl Modus) Sorry Bikinii.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #62 Januari 29, 2012, 21:52:35
edit2Rapporteer  
Kijk, dat is nou een edel man: in de middeleeuwen zou je een ridder zijn geweest.
Had eigenlijk met mijzelf moeten beginnen, ik noemde haar buffelina, dus:
Sorry mijn lief fuckduckje ( vertaald: liefdeskuikentje), dat ik je buffelina noemde, dus sla mij graag.

@Limbo: ik zag je even Bikinii met 'hij' aanspreken. Ik heb er ook wel eens over gedacht om mijzelf ' slipje' te noemen, maar dan weet je zeker dat internet-dating op een mislukking gaat uitlopen...
Roodkapje

Berichten: 7
Antwoord #63 Maart 14, 2012, 10:21:16
edit2Rapporteer  
I'M BAAAAAAACK!
HOI ALLEMAAL!

hopelijk niet helemaal in de vergetelheid geraakt de afgelopen jaren? Inmiddels ouder, minder blond, minder noordelijk. Hier is bar weinig veranderd zo te zien Tongue

@bikiniisuit heb nieuwe shizzle, en een nieuwe spot, kom je binnenkort een xtje buurten in wijk?

/sluit offtopic modus
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.