O’Neill Kiteboard World Cup: PKRA Nederland is officieel!

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Maart 20, 2012, 21:19:47
edit2Rapporteer  
Warmond – 14 maart 2012 – De voorbereidingen voor de O’Neill Kitesurf World Cup 2012 zijn ondertussen in volle gang en de organisatie maakt zich op voor het event waarbij de beste freestyle en race kitesurfers ter wereld van 15 tot en met 20 mei worden verwacht in Scheveningen

2012 is een belangrijk jaar voor O’Neill; het in 1952 door Jack O’Neill opgerichte merk viert dit jaar haar 60ste verjaardag! O’Neill Global Sports Marketing Director, Bernhard Ritzer, legt uit: “Wij zijn heel blij dat de Gemeente Den Haag O’Neill de mogelijkheid heeft geboden om de O’Neill Kitesurf World Cup dit jaar in Nederland te mogen organiseren als belangrijk onderdeel van de viering van ons 60-jarig bestaan. Nederland is tot op heden nog nooit het toneel geweest voor een PKRA World Tour stop ondanks de goede kitesurf omstandigheden en een zeer snel groeiende fan-base van deze sport, dus voor O’Neill geen betere timing om dat nu recht te zetten.”

Met de organisatie van de O’Neill/Nuon Kitesurf World Cup in 2000 en 2001 nog in het geheugen, richt O’Neill zich nu met de support van de prestigieuze PKRA World Tour vol enthousiasme op het uitbreiden van de diepe roots van het merk in de kite sport. Naast een aantal andere grote events die in 2012 zullen plaats vinden, zoals de O’Neill Cold Water Classic Santa Cruz, O’Neill Wake the Line en de O’Neill One Way Runway, creëert de O’Neill Kitesurf World Cup een extra kans om de viering van het 60-jarig bestaan van O’Neill groots te vieren samen met fans en mensen uit de kite wereld.

Kevin Langeree, PKRA World Tour kampioen 2009 en al zeker 11 jaar O’Neill Team rider, zegt: “Ik vind het absoluut fantastisch dat O’Neill de PKRA naar Nederland haalt. Ik doe al 9 jaar mee aan de wedstrijden van deze tour en er is nog nooit een stop in Nederland georganiseerd. Met deze wedstrijd bijna letterlijk in mijn achtertuin, hoop ik net een streepje voor te hebben op de andere deelnemers. Ik kan ‘s avonds lekker in mijn eigen bed crashen en heb al mijn vrienden hier om me heen die me kunnen aanmoedigen. Dat is voor mij echt een enorme boost!

Dus mis de O’Neill Kitesurf World Cup niet in mei 2012 in Scheveningen en grijp deze kans om een bezoek te brengen aan de O’Neill Art Tour 2012 – een unieke tour die langs de grootste steden ter wereld reist ter ere van het ongeëvenaarde 60-jarige bestaan en de Heritage van O’Neill in zowel water als kunst!

Voor meer informatie over O’Neill en de O’Neill Kiteboard World Cup: www.oneill.com
Erik@Spijk

Berichten: 861
Logs: 0 | 459 uur
Antwoord #1 Maart 20, 2012, 21:56:34
edit2Rapporteer  
En nu maar hopen op 30 knopen....
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #2 Maart 22, 2012, 10:12:50
edit2Rapporteer  
Misschien maar eens gaan kijken als het een beetje lekker waait.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #3 Maart 24, 2012, 21:52:50
edit2Rapporteer  
Eindelijk !!!!!
joyce

Geen avatar

Berichten: 124
Antwoord #4 Maart 25, 2012, 11:23:25
edit2Rapporteer  
   DIK  Joepie we hebbe er zin aan
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.