ik kan mijn slingshot rav niet genoeg depauweren

-Martijn-

Geen avatar

Berichten: 139
Antwoord #25 Augustus 08, 2012, 18:15:27
edit2Rapporteer  
Slecht Nederlands kunnen schrijven kan iemand soms niks aan doen, dat hij vervolgens weigert om spellingscontrole te gebruiken kun je zo iemand wel aanrekenen want dat is gewoon pure luiheid en dat is ook waar iedereen over valt. Met gebruik van een spellingcontrole zou het zelfs jou moeten lukken om een goed leesbaar stuk tekst te schrijven.

Stop er in het vervolg dus net even wat meer moeite in en je krijgt een stuk minder onzinreacties.

Ik ken dyslectische mensen. Die schrijven niet zo. Dit is absoluut luiheid, althans geen moeite willen doen. Dyslecten gebruiken namelijk ook wel eens leestekens....

Ik ben zwaar dyslectisch en dat is niet iets waar ik trots op ben, oftewel ik doe er moeite voor om het te verbergen. Wink Ja ik weet dat niet iedereen dat lukt, maar met oefening en de wil om gewoon goed te schrijven moet je erg ver kunnen komen. En tegenwoordig heb je ook gewoon spellingscontrole voor in je webbrowser. Je hoeft het niet eens in Word eerst te doen. Zo is het bijvoorbeeld geen Dyslecten maar Dyslectici. Wink
feddomw
Gast
Antwoord #26 Augustus 08, 2012, 18:51:02
edit2Rapporteer  
Slecht Nederlands kunnen schrijven kan iemand soms niks aan doen, dat hij vervolgens weigert om spellingscontrole te gebruiken kun je zo iemand wel aanrekenen want dat is gewoon pure luiheid en dat is ook waar iedereen over valt. Met gebruik van een spellingcontrole zou het zelfs jou moeten lukken om een goed leesbaar stuk tekst te schrijven.

Stop er in het vervolg dus net even wat meer moeite in en je krijgt een stuk minder onzinreacties.

Ik ken dyslectische mensen. Die schrijven niet zo. Dit is absoluut luiheid, althans geen moeite willen doen. Dyslecten gebruiken namelijk ook wel eens leestekens....

Ik ben zwaar dyslectisch en dat is niet iets waar ik trots op ben, oftewel ik doe er moeite voor om het te verbergen. Wink Ja ik weet dat niet iedereen dat lukt, maar met oefening en de wil om gewoon goed te schrijven moet je erg ver kunnen komen. En tegenwoordig heb je ook gewoon spellingscontrole voor in je webbrowser. Je hoeft het niet eens in Word eerst te doen. Zo is het bijvoorbeeld geen Dyslecten maar Dyslectici. Wink

Je hebt groot gelijk, had ik moeten weten. Ik ben in het Engels opgevoed, ik schreef zelfs nog eerst dyslexisch.

Enfin: Rev met depower problemen. Wink
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #27 Augustus 08, 2012, 20:54:17
edit2Rapporteer  
Dudes... laat murphy met rust... hij heeft duidelijk last van een zware vorm van dyslectie...zo ken ik er nog wel een paar die er nog veel minder van bakken.  ik kreeg namelijk via de p.m. een dank berichtje van hem waarin hij zo goed en zo kwaad als hij het kan toch probeerde duidelijk te maken dat hij met veel plezier aan het kiten is en de nodige progressie maakt! Hij gaat nu zelfs een waveboardje aanschaffen! Top Murph!!!

Tuurlijk is het lachwekkend of iig onderwerp voor de nodige discussie over hoe iemand post. maar laten we vooral elkaar een beetje in elkaars waarde laten... iemand met een handycap afzeiken is wel heel erg cheap... how low can you go?

Murph, trek het je niet persoonlijk aan. geniet maar van jou belevenissen op het water! Surfs up  ThumpsUp

gelukkig zijn we allemaal volmaakt
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #28 Augustus 09, 2012, 20:57:30
edit2Rapporteer  
Dudes... laat murphy met rust...
LEAVE BRITTNEY ALONE!
feddomw
Gast
Antwoord #29 Augustus 10, 2012, 09:54:12
edit2Rapporteer  
On topic: als hij de depower max had aangetrokken en de stuurlijnen al op het uiterste knoopje had gezet en houdt de kite nog niet, dan is er iets anders aan de hand.


Dudes... laat murphy met rust...
LEAVE BRITTNEY ALONE!

+1 voor Morres trouwens.....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.