Enkel gebroken op Brouwersdam

Koenvullers

Geen avatar

Berichten: 6
April 09, 2012, 13:44:05
edit2Rapporteer  
Vorige zaterdag (7-4) op Brouwersdam na een mooie sessie verkeerd terecht gekomen en mij enkel gebroken... Nu wil ik toch even een berichtje plaatsen om iedereen die me geholpen heeft te bedanken!  ThumpsUp

Ik was mijn sessie aan het afsluiten op m'n skimboardje, de meeste bleven al met de vinnen in zand haken want het hoog water op het strand begon weer te zakken. Helaas bij het afstappen aan de kant ook wat blijven steken en domweg gestruikeld, ik kwam met mijn gewicht op mijn enkel en toen voelde ik een *knak*. Meteen de safety getrokken, gezwaaid voor omstanders.

Gelukkig waren er snel meerdere mensen te plaasten... Die hebben me richting het strand geholpen waar de reddingsbrigade al was gewaarschuwd. De omstanders hebben netjes mijn spullen opgepikt en achterin de pick-up van de reddingsbrigade gelegd.

Uiteindelijk ben ik door een ambulance opgehaald en naar een ziekehuis gebracht (Dirksland) waar ik geopereerd ben. Nu zit ik in het gips en mag ik 6 weken niet op mijn been staan.  Cry

Het zal nog even duren voor ik weer het water op kan, maar ik ben heel erg blij dat iedereen zo behulpzaam was!

Thank you, thank you and thank you!
stefan@

Berichten: 618
Logs: 0 | 464 uur
Antwoord #1 April 09, 2012, 13:54:13
edit2Rapporteer  
sterkte met revalidatie, en winderige dagen

en altijd mooi om te horen dat er in deze sport de mensen zo behulpzaam zijn  Smiley mooi om te horen
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #2 April 09, 2012, 14:04:55
edit2Rapporteer  
Sterkte met je herstel man. Zwaar balen voor je. Ik zit in hetzelfde schuitje. 4 weken geleden mijn enkel gebroken tijdens een te gekke sessie in Kaapstad. Pennen, plaatjes en noem maar op in mijn enkel. Over 3 weken mag het gips er weer af.  ThumpsUp

Goed te horen dat iedereen je hielp. Daar gaat het ook om in deze sport. Beetje op elkaar letten en mekaar helpen bij nood. Iedereen kan dit overkomen. Top van de omstanders.  ThumpsUp

Nogmaals heel veel sterkte met je herstel. Over een paar maanden vlieg je weer over de wateren.  Joepie
RonaldFX

Geen avatar

Berichten: 562
Logs: 0 | 335 uur
Antwoord #3 April 09, 2012, 17:10:28
edit2Rapporteer  
Sterkte met herstel!!!!
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #4 April 09, 2012, 22:31:33
edit2Rapporteer  
Balen man voor je, aan je reactie op het strand had ik al het idee dat het meer dan alleen een pleister ging worden. Maar wel erg balen dat hij gebroken is.
1 troost, tegen de tijd dat het hier ooit nog eens zomer gaat worden, ben je lang en breed herstelt.

Ik vaarde dat andere skimboardje,sprak later nog iemand van de reddingsbrigade die stond de ambulance al op tewachten en vertelde al dat je enkel waarschijnlijk gebroken was.

Tja, hoe lullig kan het gaan... succes ermee.

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #5 April 09, 2012, 22:40:53
edit2Rapporteer  
Dat gaat helaas nog wel even wat langer duren denk ik voordat je weer echt kan varen.
Succes met het herstel. Wink
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #6 April 09, 2012, 22:51:40
edit2Rapporteer  
Ga jij eens een ander op zitten vrolijken Cool
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #7 April 09, 2012, 23:05:01
edit2Rapporteer  
Ga jij eens een ander op zitten vrolijken Cool

Tja sorry als het een beetje bot overkomt maar een kitemaat heeft het ook gehad en dat heeft aardig lang geduurd. Ik hoop uiteraard voor Koen dat hij snel hersteld maar je moet realistisch blijven.
TimLimbo

Berichten: 241
Antwoord #8 April 10, 2012, 08:04:11
edit2Rapporteer  
Sterkte kerel!
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #9 April 10, 2012, 08:52:02
edit2Rapporteer  
Wat een te gekke sport hebben wij toch hè!?! Das best zwaar, iemand over het strand zeulen. Spreek uit ervaring. Mijn mattie had zijn enkel in Kaapstad gebroken. Ook al op zo'n lullige manier. Heel veel sterkte met de verveling en  dat je een spoedig herstel mag hebben!!! Dat jij en mijn maatje, maar weer snel  het water op kunnen Joepie
Reodude

Berichten: 434
Antwoord #10 April 10, 2012, 10:10:08
edit2Rapporteer  
damned man...dat is echt pech hebben.
Een duitser heeft zijn hand gebroken op de Bdam, nadat hij zijn flysurfer terug probeerde te starten van het asfalt gedeelte onderaan de brouwersdam, en er een lijntje bleef vasthangen...
die heeft in tegenstelling tot jou, geluk gehad alhoewel hij weer één van zijn zoveelste stommiteiten uithaalde, en die komt er dan zo vanaf..het zal je toch maar tegenzitten, zoals bij jou !

Een spoedig herstel gewenst !

dude
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #11 April 10, 2012, 10:28:12
edit2Rapporteer  
Sterkte, en hopen dat je weer snel hersteld.
Toch fijn om te weten dat mocht er iets gebeuren, er haast altijd mensen zijn die je (snel) helpen
thestone

Geen avatar

Berichten: 11
Antwoord #12 April 10, 2012, 16:06:32
edit2Rapporteer  
Wat klote!

Ik heb zelf gisteren mijn eerste sessie weer gehad, naar een enkelbeuk!!!

Vorig jaar Terschelling ben ik dom weg uitgegleden op het wad toen ik op weg was naar het water. Kite op 12 gleed weg en KRAK, buitenkant enkel. Met de Ambu van het wad gehaald.

Geluk bij een ongeluk was het mooie breuk en hoefde ik niet onder het mes. Kreeg alleen geen loopgips en heb dus 6 weken stil moeten zitten. Ik heb me er maar keurig aan gehouden aangezien ik zsm wou genezen. Uit het gips meteen naar de Fysio en veel beenoefeningen gedaan, binnen no time was ik sterker in me been dan ervoor. Het heeft wel lang geduurd voordat mijn enkel weer echt soepel was en nu nog voel ik het soms. Gelukkig kan ik alles wel weer gewoon doen.

Gisteren dus mijn eerste sessie. Ondanks dat het niet echt met kitesurfen is gebeurd zat de schrik er nog wel beetje in. Eenmaal op het water voelde het weer SUPER goed. Echte sprongen durfde ik nog niet maar wil het weer rustig opbouwen.

Ik wens je heel veel sterkte en weet precies hoe niks het is! Ik zou zeggen luister naar de Arts niet staan is niet staan! Omhoog is echt omhoog!

Sterkte met je herstel
Gewoon_Mart

Berichten: 1050
Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #13 April 10, 2012, 18:02:24
edit2Rapporteer  
Sterkte! Ongelukje zit in een klein hoekje
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #14 April 10, 2012, 18:56:22
edit2Rapporteer  
Eerste 'irritante Duitser op Brouwerdamfrustatie' van het seizoen alweer opgelopen dude? Ik ben van ellende maar doorgereden naar Ouddorp.....
Koenvullers

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #15 April 11, 2012, 17:21:12
edit2Rapporteer  
Thanks man!

Nja ik ben nu minimaal 8 weken uit de running.

My special thanks to @robbenpop omdat hij me ter plaatsen goed geholpen heeft.

In het ziekenhuis lag ook de andere duitser die eerder die dag opgepikt werd door de ambu, die had de schouder uit de kom, ribben gebroken en een hersenschudding, verder niet meer gezien of gesproken.

Nu de komende weken maar veel filmpjes kijken van hoe het wel moet, en dan over een aantal weken met frisse moed hard  aan de slag met de revalidatie!

robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #16 April 11, 2012, 17:46:53
edit2Rapporteer  
Niks te danke, Word zelf ook maar als te graag geholpen mocht ik ooit eens een keertje in de problemen komen.

Ook super weer natuurlijk dat de reddingsbrigade gelijk ter plaatse is en direct alle echte hulp bieden!
Reodude

Berichten: 434
Antwoord #17 April 11, 2012, 19:14:12
edit2Rapporteer  
Eerste 'irritante Duitser op Brouwerdamfrustatie' van het seizoen alweer opgelopen dude? Ik ben van ellende maar doorgereden naar Ouddorp.....
Ik niet..ik ben dit jaar nog maar 2x aan de Bdam geraakt...damned! maar de tam tam doet zijn ronde, en ik ken die kerel, want hij vaart altijd zowat in je nek, of maait met zijn 21m het strand schoon...
dus die is er nu een paar weekjes niet.
Ik kijk er naar uit om tegen mei terug te zijn, en daarna een maandje naar Denemarken...daar even de wijdse vrijheid opzoeken..
Dude ,;:=))
Koenvullers

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #18 September 06, 2012, 18:14:12
edit2Rapporteer  
Inmiddels ben ik weer op de been, op vakantie in zuid-frankrijk voor het eerst weer gekite... Op de spot bij port Saint-Louis.

Wat is het toch fijn om weer terug te zijn!
franco

Berichten: 874
Antwoord #19 September 06, 2012, 18:44:03
edit2Rapporteer  
gewoon rustig aan doen en goed herstellen, en hee ik hoop wel dat je een vriendin heb, heb je toch nog wat te doen.


Sterkte kerel!

hahaha zie net je laatste berichtje, JE BENT AL WEER OP DE BEEN
MISCHIEN MOET IK DE VOLGENDE KEER EERST NAAR HET EINDE VAN DE PAGINA GAAN.

[edit] berichten samengevoegd
Nijlpaard.

Berichten: 104
Antwoord #20 September 15, 2012, 12:38:18
edit2Rapporteer  
Wat jammer nou!
Zulke dingen gebeuren wel eens Sad

sterkte!
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #21 September 15, 2012, 22:08:36
edit2Rapporteer  
Gelukkig komt het uiteindelijk ook meestal wel weer goed, in dit geval al weer een behoorlijk tijdje geleden Wesley  Smiley
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #22 Oktober 01, 2012, 14:31:47
edit2Rapporteer  
Ga jij eens een ander op zitten vrolijken Cool

Tja sorry als het een beetje bot overkomt maar een kitemaat heeft het ook gehad en dat heeft aardig lang geduurd. Ik hoop uiteraard voor Koen dat hij snel hersteld maar je moet realistisch blijven.

Geen leuke woordspeling als iemand net iets gebroken heeft 
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #23 Oktober 01, 2012, 14:48:46
edit2Rapporteer  
Inmiddels ben ik weer op de been, op vakantie in zuid-frankrijk voor het eerst weer gekite... Op de spot bij port Saint-Louis.

Wat is het toch fijn om weer terug te zijn!

Mooi man dat je weer aan het kiten bent. Grin

Ga jij eens een ander op zitten vrolijken Cool

Tja sorry als het een beetje bot overkomt maar een kitemaat heeft het ook gehad en dat heeft aardig lang geduurd. Ik hoop uiteraard voor Koen dat hij snel hersteld maar je moet realistisch blijven.

Geen leuke woordspeling als iemand net iets gebroken heeft 

Lees eerst even het topic door...

So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #24 Oktober 01, 2012, 16:48:08
edit2Rapporteer  
Inmiddels ben ik weer op de been, op vakantie in zuid-frankrijk voor het eerst weer gekite... Op de spot bij port Saint-Louis.

Wat is het toch fijn om weer terug te zijn!

Mooi man dat je weer aan het kiten bent. Grin

Ga jij eens een ander op zitten vrolijken Cool

Tja sorry als het een beetje bot overkomt maar een kitemaat heeft het ook gehad en dat heeft aardig lang geduurd. Ik hoop uiteraard voor Koen dat hij snel hersteld maar je moet realistisch blijven.

Geen leuke woordspeling als iemand net iets gebroken heeft 

Lees eerst even het topic door...


Het ging meer om de slechte woordgrap 'bot overkomen' en iets breken
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.