sleutel op de autoband

Wimt

Berichten: 2498
April 26, 2012, 12:15:47
edit2Rapporteer  
Als ik dan een kiter weer zie bukken, dan denk ik: het is weer zo laat  schater YeSS, maar dan komt er daarna, als onze blikken elkaar kruisen: ik weet wel dat ik jouw sleutel niet ga pakken, en jij denkt dat ook  InLove.

Dus, zo ben ik toch eens een pakje sigaretten wezen halen, kwam de kiter met al zijn spullen nog in zijn hand, boos kijken. Je mot nie zeure, zei ik nog, want je auto is nie eens verzekerd zonde braakschade, dus ik had `m ook nog tegen die truck kenne knalle, dan had je die truck ook nog motte betale, zei ik onder het wegrennen Roll Eyes.

Dus, meenemen die sleutel, zijn goede bags voor te krijgen, of dame; heb je een Renault met zo`n card; stop `m in je spleet  Grin.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 April 26, 2012, 12:55:46
edit2Rapporteer  
Ook al zo vaak iemand zien doen inderdaad en als ik het kan zien dan kunnen potentiële inbrekers dat zeker! Een ludieke actie door de sleutel ergens anders te verstoppen om ze er van bewust te maken kan wel eens voor grappige situaties zorgen, moet je alleen geen chagrijn treffen...

Sleutel in je kitetas verstoppen is iets minder zichtbaar, maar als ze echt willen lopen ze natuurlijk gewoon achter je aan en wachten tot je lekker ver op zee bent om vervolgens je auto in alle rust leeg te halen zonder inbraakschade.
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #2 April 26, 2012, 13:57:40
edit2Rapporteer  
Gewoon 'analoge' sleutel mee in je wetsuit Grin
audi

Berichten: 752
Antwoord #3 April 26, 2012, 14:14:16
edit2Rapporteer  
Ja en dan slaan ze je raam in maar kunnen niets stelen omdat je natuurlijk niets van waarde in je auto hebt. Dus jij belt de verzekering om je raam te claimen. Is er wat gestolen? Nee oh dan is het geen diefstal maar vandalisme en daar bent u niet voor verzekerd.
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #4 April 26, 2012, 14:28:02
edit2Rapporteer  
Dan gaan we maar niet meer surfen Sad
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #5 April 26, 2012, 15:14:23
edit2Rapporteer  
Daarom laat ik me altijd door scotty naar de spot beamen. Zo heb ik geen last van dieven en/of inbrekers.
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #6 April 26, 2012, 15:59:53
edit2Rapporteer  
ik heb zo'n sleutelkluisje als op de afbeelding.
werkt perfect. Ik hang hem aan mijn trekhaak ......... en kan relaxed het strand op gaan

mpub

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #7 April 26, 2012, 16:36:18
edit2Rapporteer  
Zo'n Denko pakpak om je borst doen en westsuit er erover.
Werkt tot op heden prima met die digitale sleutels.
Voor safe players kan je ook nog je ID-kaart meenemen mocht de waterpolitie langs komen
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #8 April 26, 2012, 17:15:49
edit2Rapporteer  
Gewoon de doodstraf terug invoeren... Al het gajes en pedofielen tegen de muur, en afratelen...
De volgende bedenkt zich wel 2 keer.

hmm, mag ik weer niet zeggen zeker...
Nou goed, dan moet al het gajes zich verplicht laten nemen door een pedofiel, zolang ze er maar geen lol van hebben dan...
Raymond.V

Berichten: 261
Antwoord #9 April 26, 2012, 17:21:05
edit2Rapporteer  
Gewoon de doodstraf terug invoeren... Al het gajes en pedofielen tegen de muur, en afratelen...
De volgende bedenkt zich wel 2 keer.

 ThumpsUp ThumpsUp Joepie Joepie
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #10 April 26, 2012, 18:04:33
edit2Rapporteer  
ik heb zo'n sleutelkluisje als op de afbeelding.
werkt perfect. Ik hang hem aan mijn trekhaak ......... en kan relaxed het strand op gaan



Ik heb eens gelezen dat de verzekering het niet dekt als je de sleutel verstopt dan wel in een kluisje aan je auto hangt.
Ze zullen em niet zomaar open gaan slijpen op een druk parkeerterrein, maar in de winter zou ik er maar niet zonder meer vanuit gaan dat ze geen poging wagen.


S3

Berichten: 57
Logs: 0 | 618 uur
Antwoord #11 April 26, 2012, 18:45:19
edit2Rapporteer  
ik heb zo'n sleutelkluisje als op de afbeelding.
werkt perfect. Ik hang hem aan mijn trekhaak ......... en kan relaxed het strand op gaan



@Limbo als je wist hoe snel die kluisjes open te maken zijn zonder dat je de combinatie weet, dan ga je echt niet met een gerust hart het water op. Ik heb er ook eens voor gekeken, maar als je langs de draaicijfers kijkt kun je zo zien waar die op moet staan. In 20 sec is hij open. Zou mijn sleutel daar niet zo snel in opbergen.
EDGE

Berichten: 8
Antwoord #12 April 26, 2012, 22:55:13
edit2Rapporteer  
Ik heb een renault met een keycard, neem altijd boterhamzakjes mee stop dat ding  daarin (dichtknopen) als extra zekerheid en daarna in zo in waterdichttasje. Dat onder het pak om je nek hangen, geen last van en kun je zelfs op de knopjes drukken en je auto open en dicht doen. Volgens mij kent iedereen zo langzamerhand de plek op de band of op de vering wel helemaal als je iemand vlak voor ie wegloopt daar ziet rommelen (niet erg slim).
Gewoon Toon

Berichten: 121
Logs: 0 | 330 uur
Antwoord #13 April 26, 2012, 23:00:24
edit2Rapporteer  
ga lekker fietsen !!
feddomw
Gast
Antwoord #14 April 26, 2012, 23:11:26
edit2Rapporteer  
Als ik dan een kiter weer zie bukken, dan denk ik: het is weer zo laat  schater YeSS, maar dan komt er daarna, als onze blikken elkaar kruisen: ik weet wel dat ik jouw sleutel niet ga pakken, en jij denkt dat ook  InLove.

Dus, zo ben ik toch eens een pakje sigaretten wezen halen, kwam de kiter met al zijn spullen nog in zijn hand, boos kijken. Je mot nie zeure, zei ik nog, want je auto is nie eens verzekerd zonde braakschade, dus ik had `m ook nog tegen die truck kenne knalle, dan had je die truck ook nog motte betale, zei ik onder het wegrennen Roll Eyes.

Dus, meenemen die sleutel, zijn goede bags voor te krijgen, of dame; heb je een Renault met zo`n card; stop `m in je spleet  Grin.

Hoe weet jij hoe hij verzekerd is? Auto is WEL verzekerd zonder braakschade, zeker VAG auto's.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #15 April 26, 2012, 23:21:10
edit2Rapporteer  
ga lekker fietsen !!
haha ja, ik ga ook op de fiets (tenzij er oost in de richting zit)
leeany

Berichten: 844
Antwoord #16 April 27, 2012, 13:48:32
edit2Rapporteer  
http://catalog.beaversports.co.uk/product.php?pn=Dry_Surface_Pouch&pid=399

Koste mij totaal toch wel 4,10. Onder je wetsuit, nergens last van.
TimLimbo

Berichten: 241
Antwoord #17 April 27, 2012, 16:10:45
edit2Rapporteer  
2 goedkope oplossingen:
Oplossing 1:
Duw de sleutel met een touwtje in je kont, dan bind je de andere kant van het touwtje om je lul zodat je hem er later mee uit je kont kunt vissen.

Oplossing 2:
Slik de sleutel in, en neem tijdens het kiten een pauze en drink Red Bull en wat scherps, na het kiten ga je poepen en komt de sleutel er weer uit.

1 goede oplossing:
http://catalog.beaversports.co.uk/product.php?pn=Dry_Surface_Pouch&pid=399
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #18 April 27, 2012, 16:19:55
edit2Rapporteer  
2 goedkope oplossingen:
Oplossing 1:
Duw de sleutel met een touwtje in je kont, dan bind je de andere kant van het touwtje om je lul zodat je hem er later mee uit je kont kunt vissen.

Oplossing 2:
Slik de sleutel in, en neem tijdens het kiten een pauze en drink Red Bull en wat scherps, na het kiten ga je poepen en komt de sleutel er weer uit.

1 goede oplossing:
https://catalog.beaversports.co.uk/product.php?pn=Dry_Surface_Pouch&pid=399


geweldige bijdrage Tim ..... je bent goed bezig ..... schater

je snapt wel dat mijn twijfel .... om the secret spot ....aan jou te verklasppen ...alleen maar groter wordt met deze inbreng .....


morgen Vrouwenpolder Noord ..... dus  ........SECRET SPOT ....... YeSS
TimLimbo

Berichten: 241
Antwoord #19 April 27, 2012, 16:24:30
edit2Rapporteer  
hahahahahhahahahahaha :-X
Denk toch een paar creatieve oplossingen aanbieden, keuze is natuurlijk altijd aan de kiezer.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #20 April 27, 2012, 20:22:55
edit2Rapporteer  
lol Tim
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #21 April 28, 2012, 18:30:03
edit2Rapporteer  
Ik schreef ' spleet ' ipv ' gleuf'; je weet wel: waar je zo`n card doorheen trekt.
 Nou kwam dat natuurlijk, omdat mijn zieke geest meteen aan spleet dacht, wat ik dus ook opschreef, terwijl het grappiger was, als ik in dit geval 'gleuf' had opgeschreven.
Niet dat dan ook jullie gedachtengang anders was geweest, denk ik  Grin

Tja, ik moest er nu wel wat lolligs bijverzinnen, want Limbo komt deze keer wel erg leuk uit de hoek.

Heb nog niet op windguru gekeken, maar hier in Limbo waait het in iedere geval niet. Maar ja, met noorden wind vaak wel op Vrouwenpolder.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #22 April 28, 2012, 18:36:07
edit2Rapporteer  
Je kan beter je auto op je sleutels parkeren en dan op slot doen...






snap je 'm Wink
Jeffro

Berichten: 611
Logs: 0 | 724 uur
Antwoord #23 April 28, 2012, 18:52:45
edit2Rapporteer  
Je kan beter je auto op je sleutels parkeren en dan op slot doen...






snap je 'm Wink
Dat kan niet
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #24 April 28, 2012, 19:38:51
edit2Rapporteer  
Een echte beul parkeert, doet zijn auto op slot en legt daarna zijn sleutel onder zijn band
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.