Maatjes gezocht!

ANC90

Berichten: 1
Augustus 11, 2012, 13:34:15
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

Mijn naam is Anica, 22jaar en kom uit Someren (bij Eindhoven in de buurt). Een aantal jaar geleden (4) ben ik begonnen met kitesurfen, maar ik sta nog echt in de kindervoetjes. Ik heb veel gekite, omdat we toendertijd veel op vakantie gingen naar Zeeland. Helaas is dat door omstandigheden verminderd, maar ik zou graag weer het kitesurfen willen gaan oppakken. Alle spullen heb ik nog en vind het zonde dat ze maar een beetje op zolder liggen.

Om deze reden ben ik opzoek naar maatjes om samen te kiten voor de gezelligheid en natuurlijk om van te leren.

Hopelijk kan ik deze maatjes via deze manier vinden

Groetjes!  YeSS
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #1 Augustus 11, 2012, 13:59:01
edit2Rapporteer  
Probeer het Breda topic ook eens, veel mensen van daar gaan richting Zeeland, en wellicht wonen er een paar in de buurt Wink
matje75

Geen avatar

Berichten: 82
Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #2 Augustus 11, 2012, 14:42:45
edit2Rapporteer  
lijkt me leuk, ik kom dan zelf wel uit regio venlo, maar ik moet wel altijd langs die kant rijden om te gaan.

groeten Mathieu
laus

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #3 Augustus 14, 2012, 23:40:51
edit2Rapporteer  
Hee anica! Ik ben 24 en woon sindskort in Geldrop.. Ben in de weekenden wel regelmatig back in de Achterhoek maar niet altijd.. Ik ben ook een beginnende kiter, heb al een 3 tal lessen gehad een jaartje geleden en ga as. vrijdag mijn laatste les doen op strand horst (waterstarten al een malle).. en dan moet ik gewoon minimaal kunnen varen.. Gear heb ik (nog) niet maar eens maar eens zien wat ik ervan vind als ik kan varen, naar alle waarschijnlijkheid ben ik dan niet meer te houden en koop ik maar meteen gear..

Groet!
Splitrr

Berichten: 508
Logs: 0 | 19 uur
Antwoord #4 September 05, 2012, 09:47:53
edit2Rapporteer  
Hey anica,

Ik ben 20 jaar en kan net minimaal varen:P zodra het goed weer is probeer ik naar b-dam te gaan.
Ik kom zelf uit de buurt van den bosch:P Dus als ik ver kan gooien is het op steenworp afstand =D

Stuur maar keer PB als je keertje wil gaan kiten!
crashmaster112

Geen avatar

Berichten: 35
Antwoord #5 Maart 01, 2014, 20:45:03
edit2Rapporteer  
jaimy hier ,

ben zelf ook net 1 seizoen bezig.. sinds voprig jaar zegmaar

geef maar een gil als je omgeving zeeland weer eens in komt

grtn jaimy
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.