Waar wel, waar niet, waar vind ik dat?

reBELg

Geen avatar

Berichten: 44
September 11, 2012, 00:04:55
edit2Rapporteer  
Hej,

Ik heb eigenlijk geen zin in deze discussie want heb op een paar dagen tijd via dit forum al enkele leuke kiters (en kitester) leren kennen en gezellige tijd gehad...
Maaaaaaaar... na het verwijderen van mijn post over Rilland zou ik willen weten waar je mag kitesurfen of beter waar niet en waar ik dat kan vinden?

Alle respect voor de moderators en hun toewijding maar toen een moderator vroeg waar kitesurfspot Rilland lag vroeg ik me als 25% recht voor de raap zijnde Hollander toch af hoe je in hemelsnaam dit http://lmgtfy.com/?q=kitespot+rilland  kan missen Huh en op welke basis ga je dan verwijderen?

OK, Ik zie dat Rilland niet als spot staat bij http://www.nederlandsekitesurfvereniging.nl/kitespots is dat het?

Ja? Echt? Daar staat ook dat Slufter nog steeds verboden is!? Ik hoor er een paar denken "Ja maar het wordt daar gedoogd!" Des te beter maar waar vind ik dat?! Niet op NKV, daar staat VERBODEN, dus al de foto's/films die daar over gaan moeten verdwijnen. Ni voor mij eh, maar als de moderator de puntjes op de 'i' wil, moet dat doorgetrokken worden....

Het is nog vroeg dus ga nog effe verder met een andere 'onbestaande volgens NKV' spot te noemen: Maasvlakte. Staat niet op NKV maar de foto reportage mag wel blijven staan  Huh Nogmaals, de bescheiden Belg, voor mij geen probleem super materiaal, maar eum  Undecided  Huh

Pfff, gelukkig is er morgen wind, lekker afreageren!

Het film en/of foto materiaal zal ik wel posten met als locatie "Ergens in Zuidholland" dat mag blijkbaar wel  Joepie

Ik begin het forum en zijn "regels" een beetje te begrijpen ThumpsUp

Salukes eh!!

reBELg
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #1 September 11, 2012, 00:11:18
edit2Rapporteer  
Mja ik snap het ook niet helemaal. Rilland is gedoogd bij laagwater, verboden bij hoog.

De kaart van NKV is niet helemaal meer up to date denk ik trouwens.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 September 11, 2012, 06:42:01
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/spots

en zet slufter uit je hoofd, dat is voor jou vaarstijl niet voor jou van toepassing. eerst ff goed leren springen en landen en doorvaren.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3 September 11, 2012, 08:59:17
edit2Rapporteer  
De spot info op de NKV site  is inderdaad niet helemaal "up to date" . Dit heeft meerdere oorzaken:

a. Door de invoering van Natura 2000 wetgeving komen er redelijk wat veranderingen / wijzigingen aan.
Soms in het voordeel van het kitesurfen en soms in het nadeel van het kitesurfen.

b. Ook zijn op lang niet alle locaties de plaatselijke autoriteiten eruit over het hoe of wat . Ook hier verwacht ik nog de nodige aanpassingen en veranderingen.

c. De afgelopen periode hebben zich ook een aantal veranderingen voor gedaan. Deze veranderingen zijn nog niet op de site doorgevoerd.

d Ga je als belangenbehartiger van de Kitesurfsport informatie over locaties publiceren dan moet je er wel voor zorgen dat deze info juist. Bij twijfel of onduidelijkheid kunnen we het gewoon niet maken om te zeggen dat het kitesurfen ergens is toegestaan.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 September 11, 2012, 09:08:40
edit2Rapporteer  
De spot info op de NKV site  is inderdaad niet helemaal "up to date" . Dit heeft meerdere oorzaken:

a. Door de invoering van Natura 2000 wetgeving komen er redelijk wat veranderingen / wijzigingen aan.
Soms in het voordeel van het kitesurfen en soms in het nadeel van het kitesurfen.

b. Ook zijn op lang niet alle locaties de plaatselijke autoriteiten eruit over het hoe of wat . Ook hier verwacht ik nog de nodige aanpassingen en veranderingen.

c. De afgelopen periode hebben zich ook een aantal veranderingen voor gedaan. Deze veranderingen zijn nog niet op de site doorgevoerd.

d Ga je als belangenbehartiger van de Kitesurfsport informatie over locaties publiceren dan moet je er wel voor zorgen dat deze info juist. Bij twijfel of onduidelijkheid kunnen we het gewoon niet maken om te zeggen dat het kitesurfen ergens is toegestaan.

 ThumpsUp

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.