Problemen met CineForm Studio van GoPro

Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
September 09, 2012, 21:48:10
edit2Rapporteer  
CineForm is een fantastisch programma om je GoPro filmpjerste knippen en vervolgens om te zetten naar (bewerkbare) AVI files. De nu te downloaden CineForm van de GoPro site lijkt niet goed te werken. Hij haperd elke keer bij het opstarten en footage is niet of nauwelijks in te laden  Huh. Nu zijn er wel andere programma's zoals Freemaker om de GopPro film om te zetten naar AVI maar dat is een stuk lastiger knippen. Iemand een idee wat er mis is of weet iemend een eenvoudig alternatief.

Aan mijn PC's kan het niet liggen, de ene is een i5 en de ander een "zware" AMD processor, waar niks bijzonders op staat (behalve Premier Pro en After Effects).
tharealmb

Berichten: 143
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #1 September 10, 2012, 08:46:53
edit2Rapporteer  
ik gebruik zelf Loiloscope, erg makkelijk knippen, maar kost wel geld. Werkt met je videokaart. heb zelf ook een zelfde soort setup als jij denk ik (i7 2600K + nvidia 560TI) en hij speelt in dat programma zonder moeite 4 HD video's tegelijk af. dus haperingen en stotteringen zal je niet tegenkomen.

de gebruikersinterface is erg wennen, maar als je eenmaal er mee werkt wil je niet anders meer.
en exporteren gebruikt het programma je videokaart (als je Nvidia hebt tenminste, anders jammer genoeg niet) voor sneller coderen en terugkijken.

je kan een gratis trail downloaden, al exporteert deze volgens mij enkel naar SD en niet in HD. maar om te proberen zeker de moeite waard

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.