Kiten in NO-Brabant

Bjorn G.
Gast
Augustus 24, 2004, 16:30:16
edit2Rapporteer  
Dag, Ik heb gelezen dat er toch een zekere interesse is in kitebare binnenwateren in de regio nijmege cuyk.
ikzelf kom uit mill en vaar regelmatig op "de kuilen" in langenboom.
Dit is een afgraving, en daar kan ik gewoon heen fietsen als  het moet, zeer leuke plas maar wel vlagerig. maar ja dat hou je toch met die binnenmeren.
Goed te doen bij NO-O-ZO-Z .
Ook weet ik een hele mooie spot bij de kraaienbergese plassen maar die hou ik nog even secret. ik heb deze spot wel al goed bekeken maar nog niet bevaren. dit is een redelijk nieuw stukje.
(afgravingen).
Ik zoek eigenlijk meer kiters uit deze omgeving om zo eens wat spots te bekijken en uit te testen , et. "in kaart te brengen".
Dus als je zin hebt hoor ik het wel.
Groeten Bjorn Gerrits
Bjorn G.
Gast
Antwoord #1 Augustus 24, 2004, 16:31:52
edit2Rapporteer  
Jaja ik weet het, KITEN. sorry beetje dislectie..
RLV
Gast
Antwoord #2 Augustus 24, 2004, 17:30:46
edit2Rapporteer  
ben bijna naar Tiel verhuisd, wil best wel een keer mee.

first tracks zetten....
Joost

Berichten: 1318
Antwoord #3 Augustus 24, 2004, 20:25:15
edit2Rapporteer  
Woon in Tiel ghehe. Maar wil zeker een keer wat rond rijden om wat spots te ontdekken. Time is not one my side maar voor het kite maken we gewoon tijd.  ;D
pacific

Berichten: 55
Antwoord #4 Augustus 28, 2004, 22:33:30
edit2Rapporteer  
bij welke plaats liggen de kraaienbergese plassen?
Yannick

Berichten: 1302
Antwoord #5 Augustus 29, 2004, 00:14:21
edit2Rapporteer  
Dag, Ik heb gelezen dat er toch een zekere interesse is in kitebare binnenwateren in de regio nijmege cuyk.
ikzelf kom uit mill en vaar regelmatig op "de kuilen" in langenboom.
Dit is een afgraving, en daar kan ik gewoon heen fietsen als  het moet, zeer leuke plas maar wel vlagerig. maar ja dat hou je toch met die binnenmeren.
Goed te doen bij NO-O-ZO-Z .
Ook weet ik een hele mooie spot bij de kraaienbergese plassen maar die hou ik nog even secret. ik heb deze spot wel al goed bekeken maar nog niet bevaren. dit is een redelijk nieuw stukje.
(afgravingen).
Ik zoek eigenlijk meer kiters uit deze omgeving om zo eens wat spots te bekijken en uit te testen , et. "in kaart te brengen".
Dus als je zin hebt hoor ik het wel.
Groeten Bjorn Gerrits

secret? mijn neus, morgen (als er goede wind staat) ga ik daar varen. nog niet op het nieuwe afgegraven gedeelte. dat er overigens mooi uit ziet! ik de ken de spot al, ik vind hem niet super.
Gerard Dorus
Gast
Antwoord #6 Augustus 29, 2004, 12:44:33
edit2Rapporteer  
Ik woon zelf in Elst bij Rhenen (niet bij Nijmegen dus). maar wel in de buurt dus van NO-Brabant. Ook ik zoek meer binnenwaters in de buurt. Tot nu toe ga ik naar Horst en Oostvoorne om te leren kiten. Maar als we een Midden Nederland groepje kunnen vormen die goeie locaties in de buurt kent/onderzoekt, doe ik mee...

Gerard
walker

Berichten: 177
Antwoord #7 Augustus 30, 2004, 09:50:15
edit2Rapporteer  
Bjorn, ik kom uit Gemert, en ga vanavond meteen eens kijken in Langenboom, zou wel ideaal zijn.
vipahdrivah
Gast
Antwoord #8 September 06, 2004, 22:47:09
edit2Rapporteer  
Hoi Bjorn,

wij gaan soms doordeweeks 's avonds vanuit Volkel ook kiten op Langenboom. We zijn een tijdje geleden nog de kraaienbergse plassen afgereden op zoek naar een stek, toch niet echt iets geschikts kunnen vinden, dus ik ben beniewd waar jij het over hebt..
pacific

Berichten: 55
Antwoord #9 September 07, 2004, 11:27:46
edit2Rapporteer  
is dat bij de plaats langenboom?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.