Gestolen kiteboard!!

Kitty
Gast
Augustus 24, 2004, 21:02:11
edit2Rapporteer  
Beste mensen, afgelopen zaterdag is mijn splinternieuwe Jaime Pro board van North door iemand meegenomen van het strand van IJmuiden. Ik had 'm pas een week, dus zoals een ieder zal begrijp ben ik er behoorlijk ziek van. Mocht iemand iets verdachts hebben gezien of iemand kennen die "opeens" een nieuw Jaime Pro board heeft, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt!
Japairman

Berichten: 1169
Antwoord #1 Augustus 24, 2004, 21:35:13
edit2Rapporteer  
Echt flippe, heb je je board nog gemerkt of zoiets?
Of een beschadiginekje zodat hij te herkennen valt.

Afmakken die mensen die dat doen door de vele waarschuwingen en soortgelijke berichten ben ik wel een stuk allerter geworden.
Gouden tip is dus de boel duidelijk merken.

Ik hoop voor je dat je board terugkomt.
posty

Berichten: 2454
Antwoord #2 Augustus 25, 2004, 00:06:09
edit2Rapporteer  
De gouden tip is dat ik mijn kitespullen nooit meer uit het oog verlies! 8)
Mick
Gast
Antwoord #3 Augustus 25, 2004, 08:30:37
edit2Rapporteer  
Ik heb met watervaste stift m'n 06 op het witte deel van m'n voetpads gekrabbeld.... Mooi is het niet maar ze krijgen het er nooit meer af...... Ze moeten minimaal het hele voetpad eraf slopen.. (Lekker werk als die verlijmd is) Ik hoor het helaas te vaak dat er spullen gejat worden... Hoop dat je hem terugkrijgt Kitty......
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #4 Augustus 25, 2004, 11:45:24
edit2Rapporteer  
ik zal een flinke trap onder zn reet geven, maar ik ben bang dat het een niet zo lieve buitenlander is geweest :'(
-_Wouter87_-

Berichten: 398
Antwoord #5 Augustus 25, 2004, 14:01:06
edit2Rapporteer  
pfff, zomaar buiternlander  ???

kan ook een nederlander zijn geweest hoor...

suc6 in iedergeval kitty
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #6 Augustus 25, 2004, 14:19:41
edit2Rapporteer  
als je vand 3 een 8 maakt dan is je board ook niet meer te achterhalen.....schijnveiligheid.....
RLV
Gast
Antwoord #7 Augustus 25, 2004, 14:37:19
edit2Rapporteer  
De gouden tip is dat ik mijn kitespullen nooit meer uit het oog verlies! 8)

das best niks als je bijvoorbeeld op autostrand zit.. spullen bij het water en ff een patatje halen... kun je alles heen en weer blijven sjouwen.
WAAR GAAT HET HEEN MET DE MAATSCHAPPIJ, dat je zelfs op het strand niets meer kunt laten liggen....
iemand nog een valse pitbull in de aanbieding??
Joost

Berichten: 1318
Antwoord #8 Augustus 25, 2004, 14:58:52
edit2Rapporteer  
Nou ja heb een kleine hond van 14 jaar oud die ligt hier alleen maar te pitten dus daar heb je weinig aan. Maar idd merk je stuff zo wie zo voor de kustwacht en voor jezelf. En als je dan toch wilt blijven kite moet je je spullen gewoon meenemen. Vorig jaar liep op en neer dat pokke eind naar het water in oostvoorne nu kom ik er niet meer maar als je je spullen lief zijn hoe ze dan bij je. Maar daar krijgt zij nog steeds niet haar spullen mee terug. Misschien een idee om een lijst te maken kan je je spullen registreren?! Serienummer erbij als je dan toch iets koopt tweedehands dan kan je even checken op die lijst. Is maar een ideetje? Is er nog ruimte op de server moza?  ;D
KiteBoedha

Berichten: 133
Antwoord #9 Augustus 25, 2004, 16:17:44
edit2Rapporteer  
Hou alle verkoop forums in de gaten, meestal gaat het pik werk van de afgelopen tijd de handel in, zijn niet altijd andere kiters maar gewoon dieven voor het geld. Kijk dus ook op site als ebay en dat soort veilingsites.  Is het het serie nummer bekend?

Aan "Kitehigh.nl" is het mogelijk een lost en found forum te openen?

Succes Heiko >Sad
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #10 Augustus 26, 2004, 18:54:54
edit2Rapporteer  
ik zal een flinke trap onder zn reet geven, maar ik ben bang dat het een niet zo lieve buitenlander is geweest :'(
over vooroordelen gesproken.
ErikB

Berichten: 876
Antwoord #11 Augustus 27, 2004, 11:58:33
edit2Rapporteer  
Je naam telefoon email met waterproof stift op je voetpads en onderkant van je board zetten.

Dat heb ik gedaan toen ik m'n eerste board verloor hier in nederland.
Denk dat overkomt me nooit meer.

Snik Snik helaas in de vakantie op Fuerte m'n board verloren door wegvallende en hard opkomende thermische wind. (kracht7)


Ku tte is dat die richting marokko is gegaan dus die zien we nooit meer terug.

Of is dat ook een vooroordeel hoop het niet????
Toekomst wijs het uit :'(

Baal van gasten die stelen en jatten handjes eraf hakken wat mij betrefd. chop chop
Smeagol

Berichten: 1277
Antwoord #12 Augustus 27, 2004, 21:23:45
edit2Rapporteer  
...'k Zie regelmatig oplossingen in de richting van een database op een website...op zich best een goed idee...'k mis alleen steeds de uitvoering...(let wel: ik ben niet zo'n wizzard dat ik een beveiligde  database op een website kan plaatsen dus ben ik gedwongen dat aan een ander over te laten...helaas Sad Sad Sad ) waarom is er niemand die zijn diensten aanbied en samen, met kitehigh bijvoorbeeld, een database (SQL???) opzet voor 1 ieder die zijn dure spullen wil registreren en melding wil maken van eventuele diefstallen...????  
xray

Berichten: 3688
Antwoord #13 Augustus 27, 2004, 23:12:01
edit2Rapporteer  
Kunt toch ook gewoon een speciale forumsectie daarvoor maken?
Smeagol

Berichten: 1277
Antwoord #14 Augustus 27, 2004, 23:19:30
edit2Rapporteer  
Kunt toch ook gewoon een speciale forumsectie daarvoor maken?


dat is uiteraard ook een mogelijkheid...blijft nog steeds staan dat het nog uitgevoerd moet worden... :-[
Rich

Berichten: 467
Antwoord #15 Augustus 29, 2004, 22:25:14
edit2Rapporteer  
Shit dat is balen man!

Dat is weer een van de nadelen dat onze sport nu heel erg populair is! Mensen let op je eigen en op onze spullen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.