Wat is de beste spot in de buurt van Alkmaar?

pacific

Berichten: 55
Augustus 25, 2004, 14:33:56
edit2Rapporteer  
Heeft er iemand nog adviezen om te gaan kiten in de buurt van alkmaar? Zelf dank ik aan wijk aan zee bij de pier omdat het daar altijd rustig is op het strand. Maar hoe zit het bij Castricum Egmond of Bergen. Of gaan er ook nog mensen naar Hoorn?
Noortje

Berichten: 104
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #1 Augustus 25, 2004, 15:10:04
edit2Rapporteer  
hey

ik neem aan dat je in alkmaar woont, net zoals ik Grin dus misschien is het een goed idee om eens saampies te gaan.

groetjes Noortje
pacific

Berichten: 55
Antwoord #2 Augustus 25, 2004, 15:46:29
edit2Rapporteer  
Heb ff bij je profiel gekeken. Bij mij staat mijn leeftijd er niet bij maar als ik nu 15 jaar jonger was had ik ja gezegd. Maar wat is volgens jou de beste spot?
Mickey
Gast
Antwoord #3 Augustus 25, 2004, 15:55:20
edit2Rapporteer  
Wat maakt de leeftijd nou uit, ze vraagt toch of jullie samen kunnen kiten en niet een relatie aangaan? Wel een beetje primitief dat je dat meteen denkt!! Zou dat dan toch met de leeftijd te maken hebben??
Noortje

Berichten: 104
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #4 Augustus 25, 2004, 15:55:45
edit2Rapporteer  
naja dan niet,

ik denk niet dat ik daar iets over kan zeggen omdat ik nog nooit hier in de buurt heb gekite omdat ik nog niet eens me eigen gear heb.

maar er zijn altijd wel wat mensen in bergen en egmond aan zee.
verder weet ik het niet
pacific

Berichten: 55
Antwoord #5 Augustus 25, 2004, 16:16:00
edit2Rapporteer  
Ik heb ook nog geen eigen gear maar weet inmiddels wel zeker dat ik dat ga kopen. Had wel leggen geweest met z'n tweeen op 't strand zonder gear  ;D ;D
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #6 Augustus 25, 2004, 19:59:55
edit2Rapporteer  
In Bergen aan zee heb je een hele leuke scene! Rolfje, Bas, Peter, Jeroen en vele andere! Deze gasten zijn vaak te vinden op Borntofly.nl

En Noortje vooral Rolfje en Jeroen zijn schatjes!
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #7 Augustus 25, 2004, 20:40:04
edit2Rapporteer  
Misschien ook handig om erbij te vermelden welke spots bij welke windrichting het beste zijn.
Wat dat betreft zijn we nomaden en is het wel belangerijk om te weten of de spots ook ok zijn voordat we in de auto springen.

Oja...bobske, je kan je 8 wel weer weg doen want als Naish met zijn 5de lijn systeempje uitkomt is-ie bijna overbodig.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.