Oostvoorne 29-08-2004

Joost

Berichten: 1318
Augustus 26, 2004, 10:50:01
edit2Rapporteer  
Denk dat ik maar na een tijd weer een bezoekje doe aan oostvoorne. Ik hoor jullie al denken nee niet nog 1. Jammer dan. Maar voor wie het toch gezellig vind om together te gaan kite laat een berichtje achter en dan weet ik in iedergeval zeker dat ik niet alleen sta daar. Zal waarschijnlijk nooit voorkomen maar goed. I'm Riding nog met een oranje aero 1 en waarschijnlijk zondag al met een 17m2 fuel Slingshot gezien de weers voorspellingen zal ik die wel nodig hebben  ;D
Jeks one

Berichten: 883
Antwoord #1 Augustus 26, 2004, 11:12:52
edit2Rapporteer  
je gaat naar oostvoornse meer begrijp ik. wij zijn daar ook
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #2 Augustus 26, 2004, 12:57:43
edit2Rapporteer  
Denk dat ik maar na een tijd weer een bezoekje doe aan oostvoorne. Ik hoor jullie al denken nee niet nog 1. Jammer dan. Maar voor wie het toch gezellig vind om together te gaan kite laat een berichtje achter en dan weet ik in iedergeval zeker dat ik niet alleen sta daar. Zal waarschijnlijk nooit voorkomen maar goed. I'm Riding nog met een oranje aero 1 en waarschijnlijk zondag al met een 17m2 fuel Slingshot gezien de weers voorspellingen zal ik die wel nodig hebben  ;D

Het is tegenwoordig onmogelijk om alleen op autoplaya te zijn!
Sterker nog; ik ga er liever niet naar toe vanwege de drukte.
 
Rich

Berichten: 467
Antwoord #3 Augustus 26, 2004, 17:15:04
edit2Rapporteer  
Denk dat ik maar na een tijd weer een bezoekje doe aan oostvoorne. Ik hoor jullie al denken nee niet nog 1. Jammer dan. Maar voor wie het toch gezellig vind om together te gaan kite laat een berichtje achter en dan weet ik in iedergeval zeker dat ik niet alleen sta daar. Zal waarschijnlijk nooit voorkomen maar goed. I'm Riding nog met een oranje aero 1 en waarschijnlijk zondag al met een 17m2 fuel Slingshot gezien de weers voorspellingen zal ik die wel nodig hebben  ;D

Het is tegenwoordig onmogelijk om alleen op autoplaya te zijn!
Sterker nog; ik ga er liever niet naar toe vanwege de drukte.
 

Drukte viel vandaag wel mee. Een kite of 8 op het water, dus lekker kunnen varen. 8)
Mick
Gast
Antwoord #4 Augustus 26, 2004, 17:16:37
edit2Rapporteer  
Is het daar morgen nu niet bijna windstil? Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.