hellevoesluis

begineling
Gast
Augustus 26, 2004, 16:04:06
edit2Rapporteer  
hallo iedereen ik wilde graag even weten of er ook mensen uit hellevoetsluis of omgeving op dit forum zitten

ik kom zelf uit hellevoet en ben af en toe aan het niksten op het haringvliet helemaal alleen :-[

nou is mijn vraag of er weleens mensen op het haringvliet kiten
mischien leuk om eens wat af te spreken

KiteKoe®t

Berichten: 1304
Antwoord #1 Augustus 26, 2004, 16:35:01
edit2Rapporteer  
Ha beginneling,

Kom gewoon naar het autostrand Oostvoorne toe. Hier zijn 99% van de tijd mensen aanwezig. Vanaf Hellevoetsluis is het dichtbij lijkt me.

Zorg wel dat je eerst een lesje hebt genomen zodat je de beginselen kent!! Er geven genoeg kitescholen les op het autostrand. Denk aan je eigen veiligheid en aan dat van anderen.

Laters, Koert
Yannick

Berichten: 1302
Antwoord #2 Augustus 26, 2004, 17:46:46
edit2Rapporteer  
als ik daar zou wonen zou ik elke dag op het autostrand te vinden zijn  :Smiley. (moet het wel waaien natuurlijk he?!  Wink)
-_Wouter87_-

Berichten: 398
Antwoord #3 Augustus 26, 2004, 19:03:12
edit2Rapporteer  
ga eens langs autostrand.. bij 4bft... kan je genieten ;D
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #4 Augustus 26, 2004, 19:20:40
edit2Rapporteer  
hellevoetsluis heb ik paar mooie dagen gehad. Je kunt daar kiten met ZO en Z en ZW. Maar ik vind Z het beste daar. Er staan wel vervelende paaltjes en boeien in het water en het beginstuk is heel ondiep.
Ik zit liever op zee, maar dat kan niet met z of zo.
Er zullen best wel kiters zijn met die windrichtingen.
Alex.....
Gast
Antwoord #5 Augustus 27, 2004, 09:38:37
edit2Rapporteer  
Ik kom uit hellevoetsluis, maar ga eigenlijk altijd naar het autostrand of de slufter, hellevoetsluis staan naar mijn idee te veel paaltjes......
ik zal er vast nog wel gaan kiten hoor met Z en of ZO.........
maar zoals de rest al zei, kun je beter naar het autostrand komen, hier zijn een heleberg kiters aanwezig, en je kunt ook een hoop leren van de andere kiters  ;D

Cyah on Autoplaya
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.