The Caribbean Adventure of the NH-Kitekings 2013 !

TBK

Berichten: 2050
December 11, 2012, 20:58:24
edit2Rapporteer  
Ja  Ja, Gaatie Gaatie Gaatie, Draaitie Draaitie Draatie, de volgende
oervervelende , oersaaie, onvergetelijke maar niet te missen Trip
van de NH-Kitekings 2013 is weer in volle voorbereiding ! Grin

Gaan ze of gaan ze niet ?

Ja, ze gaan wel en waar naar toe, The Caribbean  Wink, onvergetelijk en alleen
te reserveren door een select gezelschap die de algehele ballotagecommissie
doorstaan hebben.

Heb je een beter idee, kom er dan mee ! ListenToMe

Ik heb 't volgende in de aanbieding voor een mannetje of 8 - 10 !

http://www.d-reizen.nl/egypte/rode-zee/soma-bay/hotel-caribbean-world?category=zonvakanties&sort=popularity-desc&q=Soma+Bay&search-category=zonvakanties&search-date=20130921&search-date-divergence=4&search-duration=7-13&adults=2&children=0&babies=0&filter-transport-from=AMS&price=700.00
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 December 11, 2012, 21:05:38
edit2Rapporteer  
Waarom niet naar het tropische Wadway?
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #2 December 11, 2012, 21:15:57
edit2Rapporteer  
Dat is optie 2 Evan, had je nog niet mogen verklappen ! Grin
Ligt op 5 km van me huis, is te belopen dus.
Je kan nog mee , vol is vol ! Grin ThumpsUp



Misschien toch beter Hotel Shams Safaga of Intercontinental Abu Soma :

Nach 14 Tagen im July 2009 kann ich das Surfrevier vor dem Hotel Caribbean World Soma Bay (Surfstation Planet) nicht zum Kiten und nicht zum Surfen empfehlen. Der Surfspot liegt genau in der Windabdeckung des riesigen Hotels Intercontinental Abu Soma). Auch die Beschreibung Soma Bay passt nicht ganz, da es sich bei diesem Teil der Bucht um eine Zwischenbucht (Kiriazi Beach)zwischen Soma Bay und der Safaga Bucht vom Hotel Shams handelt. Sowohl morgens, als auch nachmittags gibt es nur grauenhafte Windböen. Wenn in der Soma Bay an der Surfstation Surf Motion (von Peter Müller) die meisten mit 5.0 er Segeln heizen, dümpelt man vor der Planet Station mit 7er Segel rum. Auch Kiten ist vor der Station/Hotel fast unmöglich. Die letzten paar hunder Meter vor der Station stürtzten die Kites vom Himmel und die Kiter mussten mit dem Boot gerettet werden, da in Lee immer so 4-6 Boote von der Tauchschule und dem Wassersportzentrum an Bojen parkten. Die Kiter triebe dann auf Vorwindkurs (Powerzone) direkt auf die Botte. Die Surfstation bietet kostenpflichtige Bootstrips in die Soma Bay an. Jetzt ist auch klar, warum die Station keine Kites verleiht... Als Empfehlung für Sufer und Kiter habe ich 2 Tipps: 1. viel Geld sparen und im Hotel Shams Safaga wohnen und dort direkt Surfen => super Wind. Hier kann sogar das eigene Surfmaterial in der Rigghalle am Strand kostenlos gelagtert und gewaschen werden !!! 2. etwas mehr Geld ausgeben und gleich im Hotel Intercontinental Abu Soma wohnen und vor der Station vo Peter Müller (Surf Motion) surfen/kiten


Dit is optie 2:

http://tjingo.nl/egypte/safaga/shams-safaga-resort-beach?view=prijzen&persons=&zvkla=4709


Ook al een teringzooi !

"Nooit boeken naar dit hotel"Jo van Rojos
 Waardering
2,0 Ligging
2,0 Service
5,0 Prijs / kwaliteit
2,0 Eten
2,0 Kamers
2,0 
28-3-2011 Wij zijn met twee personen naar Egypte geweest, voor 11 dagen, naar Hotel Shams Safaga in Safaga. Wij willen het Nederlandse publiek waarschuwen om daar niet naar toe te gaan. Op de foto’s lijkt het zo prachtig en de omschrijving die daarbij wordt geleverd klopt in het geheel niet met de werkelijkheid. Je wordt in een soort hut geduwd en zoek het maar uit. Eten is zeer slecht en de omstandigheden rondom het hotel bedroevend. Alles is even vuil en vies. 25 jaar oud en in die tijd is er niets veranderd. Stoelen en ligbedden zijn kapot en je zakt er gewoon doorheen. Het is niet met een paar woorden te omschrijven, maar dit hotel is ten dode opgeschreven. Veel luidruchtige Tsjechen. De Russen mogen nog niet reizen naar Egypte. Als die ook nog eens in grote getale komen nou dar ziet het er helemaal slecht. Men heeft nog niet eens een koffiezetautomaat. Korrelkoffie kon je drinken en zo’n pot stond de hele dag gewoon open. Heerlijk. Het enige positieve is het weer, zee en strand en het per

[edit] samengevoegd, dat was iets te makkelijk berichten scoren Handleiding bericht bewerken
manrot

Berichten: 1161
Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #3 December 11, 2012, 23:09:59
edit2Rapporteer  
En daarom ben ik bij the breakers uit gekomen.

http://www.thebreakers-somabay.com/hotel.php

http://kitehouse-somabay.com/

http://www.booking.com/hotel/eg/breakers-diving-and-surfing-lodge.nl.html?aid=311093;label=breakers-diving-and-surfing-lodge-BWK15n22rsQ3YqwW16cYjwSM5286253284:pl:ta:p1:p2:ac:ap1t1:neg;ws=&gclid=CLLt-9-fk7QCFYlb3godA00AGg

Altijd afwachten hoe het is, maar de recensies zijn goed. Totaal 55 beoordelingen gemiddeld 8,9

Mijn eigen beoordeling kan na mei geven  Joepie
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #4 December 11, 2012, 23:15:36
edit2Rapporteer  
Ziet er top uit Frank   ThumpsUp ListenToMe Cool Joepie YeSS

http://zonvakanties.wtc.nl/Egypte/Rode-Zee/Hurghada/Caribbean-World/1-week/luchthaven-amsterdam?zo=70&stlnocount=true&stlcmpid=14306&utm_source=zoover.nl&utm_medium=deeplink-advertenties-zoover&utm_campaign=zooverfeed#PriceSelected

Hier nog eentje die 45 euries goedkoper is oftewel voor 665 euries, scheelt toch weer 9 familiebakke kibbeling (zonder knoflook saus)

In je andere topic stond een datum van 19 september, komt mij prima uit.  ThumpsUp

Is 2 dagen na de ZUIP SCHARWOUDSE kermis, scheel t me weer een traningskamp

Waneer kunne we boeke ???? Hoe laat gaan we weg ???

TBK

Berichten: 2050
Antwoord #5 December 11, 2012, 23:25:38
edit2Rapporteer  
Ik wil nu al weg Ries ! Grin
Ben nog ff aan 't kijken of ik een betere aanbieding kan krijgen voor het Brekie Breek hotel van Manfred.
Net ff een mailtje eruit gegooid naar een malafide reisorganisatie genaamd PET-reizen. Grin

Nadere info volgt !

ps. Ben niet helemaal tevreden met dat Caribbean geval.


Even voor alle duidelijkheid ;

Soma is niet de plek om te sjoppen tenzij je 5 uur naar Hurgada wilt wandelen schater
,om een klokkie of een broekie te kopen !
Soma Soa ligt midden in een gat in de dessert !

Elke avond dus naar het top enterteinment van het hotel maar Haring hai weet daar
alles van en kan je opweg helpen.
Een echte musical kenner ! schater. loser

Een paar trippeltjes en je went er vanzelf aan. Grin


[edit] samengevoegd Handleiding bericht bewerken
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #6 December 12, 2012, 12:09:20
edit2Rapporteer  
Ja hoor, we gaan weer op pad met dat maffe, onbezonnen ouwevandagencluppie. Ik ga mee hoor Frankie. We zien wel waar we uitkomen............Soma Bay, Gokova, Zanzibar, Brasil en noem maar op. Wat lees ik nou, gaat Evan ook mee. Leuk man. Doe je goed. Soma Bay, here we come. Volgens mij heb ik ergens een keer gelezen dat augustus en begin september de beste tijd is om naar Soma te gaan. Ach, we zien wel.  YeSS YeSS Joepie
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #7 December 12, 2012, 12:24:27
edit2Rapporteer  
Jezus beginnen we nu al met deze onzin.  schater
Weer een topic met 10.000 onzinige antwoorden en sugesties.  Tongue
Naja vind alles best als je maar rekening gaat houden met extra bagage.
Ben bang dat er voor al die kreupele bejaarden extra ruimruimte beschikbaar moet zijn voor al die rollators. Grin
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #8 December 13, 2012, 10:50:11
edit2Rapporteer  
 Grin schater schater schater Grin schater Grin schater Grin schater Grin schater Grin schater
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #9 December 17, 2012, 11:58:13
edit2Rapporteer  
Citaat
Weer een topic met 10.000 onzinige antwoorden en sugesties

Tis wel erg rustig hooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrr  loser
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #10 December 17, 2012, 14:03:24
edit2Rapporteer  
Tegen de tijd dat jullie weg willen kom je als westerling Egypte nog wel in maar niet meer uit Grin
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #11 December 18, 2012, 22:26:56
edit2Rapporteer  
Hey Kings, na een een enthousiast begin van dit topic is er even de klad ingekomen
en liggen mijn prioriteiten momenteel even ergens anders.
Afgelopen vrijdag is mijn vriendin aangereden en ligt nu in het ziekenhuis met een ernstige kniebreuk.
Woensdag wordt ze geopereerd en zodra alles weer een beetje op de rit is wil ik
me weer verder gaan verdiepen in een leuke kitetrip voor volgend jaar.

Shit happens ! ThumpDown

Geetz,

TBK
manrot

Berichten: 1161
Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #12 December 18, 2012, 23:04:18
edit2Rapporteer  
he Frank,

heel veel sterkte.

Dit is veel belangrijker dan een kitetrip!!
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #13 December 18, 2012, 23:12:51
edit2Rapporteer  
Das mooi zwaar klote voor haar zeg. Heel veel sterkte voor Petra en jou. ThumpsUp ThumpsUp
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #14 December 18, 2012, 23:15:15
edit2Rapporteer  
Klote Frank, sterkte aan je vriendin.
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #15 December 18, 2012, 23:26:12
edit2Rapporteer  
K%T voor haar zeg!! En ook een beetje voor jou hoor Frank, want jij bent de komende maanden de sjaak om te koken, wassen, koffie inschenken, etc.  ThumpDown ThumpDown Hoop op een voorspoedig en volledig herstel voor je meissie Frank!!!
Sterkte kerel InLove InLove
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #16 December 19, 2012, 08:31:25
edit2Rapporteer  
Oops,das niet zo mooi Frankie Roll Eyes , veel sterkte ermee en hopen op een snel herstel voor Petra ThumpsUp ThumpsUp
On the Loose

Berichten: 1427
Logs: 0 | 194 uur
Antwoord #17 December 19, 2012, 08:54:08
edit2Rapporteer  
Sterkte Frank beterschap voor je vrouw.
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #18 December 19, 2012, 15:18:21
edit2Rapporteer  
Frank, sterkte  ThumpsUp, hoop dat ze de juiste kniechirurg te pakken heeft gekregen en snel zal revalideren...
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #19 December 19, 2012, 15:33:31
edit2Rapporteer  
Jeetje Frank, heel veel sterkte gewenst.........
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #20 December 19, 2012, 19:11:50
edit2Rapporteer  
Mooi Klote Frank. Hoop dat Petra er snel weer bovenop is. Wens haar veel goeds toe voor de operatie en het herstel. Maak je voorlopig maar effe niet druk om de kitetrip. Greetz
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #21 December 19, 2012, 19:44:23
edit2Rapporteer  
Kl..te.man  ThumpDown ThumpDown ThumpDown  Beterschap voor haar
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #22 December 21, 2012, 00:05:53
edit2Rapporteer  
hey frank klote man
beterschap Petra en laat hem alles doen in huis hoor
in egypte was hij ook steeds aan het stoffen en zuigen  schater schater
alsnog prettige feestdagen en een bijna gezond 2013
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #23 Januari 20, 2013, 13:47:51
edit2Rapporteer  
Heey mannen weten we al waar naar toe..zometeen is alles volgeboekt en blijft alleen strand Hortst nog over. Voor je he weet is het sep/okt. Nu bijna overal nog vroegboekkorting. Ik wil wel naar Brazil.  ThumpsUp
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #24 Januari 20, 2013, 13:53:38
edit2Rapporteer  
Heey mannen weten we al waar naar toe..zometeen is alles volgeboekt en blijft alleen strand Hortst nog over. Voor je he weet is het sep/okt. Nu bijna overal nog vroegboekkorting. Ik wil wel naar Brazil.  ThumpsUp
Gelijk heb je Pien,ik heb al weer geboekt voor 2013 met mijn meissie.......15 sept-18 okt Brazil  Grin Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.