Reisgenoten gezocht, 1 week, eind feb. begin maart.....wie wil..

grover

Berichten: 30
December 15, 2012, 03:22:20
edit2Rapporteer  

Beste mede-kiters,

Zoals iedereen weet is het dit jaar echt winter en wordt er weinig gevaren ( ja het kan wel, ik weet het ). Het zou mij dan dus ook erg leuk lijken om eind februari / begin maart (kan overlegt worden) een week naar bijvoorbeeld El Gouna te gaan. niveau een beetje opkrikken, lekker opwarmen en klaar zijn voor betere weer in nederland. Zelf heb ik geen vrienden die kitesurfen dus de vraag is dan ook of mensen het leuk lijkt om mee te gaan.

Zelf ben ik 28 en werkzaam als technisch comm. binnendienst medewerker. Kom uit Zwolle en vaar meestal op Horst al ben ik ook wel een aantal keer naar workum en de brouwersdam geweest. (hoge branding gaat nog niet denderend dus haha ) Ben zeker niet goed maar kan gewoon lekker varen en hoogte lopen. ben net een beetje lekker bezig om proberen te springen / toeside varen enz. (Dit is dan ook 1 van de redenen waarom ik lekker een week wil kunnen varen en waarom ik mijn vriendin thuis laat  Wink )

Mijn plan is om ergens rond februari, maart naar bijvoorbeeld el gouna te gaan of misschien tarifa of zoiets. Wil voor ongeveer 1000€ max. vliegen / overnachten / uitgaven kwijt zijn.  Een week lang lekker varen en genieten van het weer.

Mijn vraag is dan ook of mensen zin hebben om mee te gaan of misschien een ander voorstel hebben.... laat wat van je horen en misschien kunnen we er een mooi en winderige vakantie van maken!

( voordat jullie het gaan vragen, haha ja lees het forum dagelijks, Ja, ik zou natuurlijk alleen kunnen gaan maar ik zie dat zelf gewoon niet zo zitten. lijkt mij verder geen uitleg nodig....)

Vriendelijke kite groet,

Joost


ronny

Berichten: 357
Antwoord #1 December 15, 2012, 09:10:20
edit2Rapporteer  
Kijk effe via Kiteactive die heb leuke reizen met trick clinics
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #2 December 15, 2012, 09:37:37
edit2Rapporteer  
Dan hebben wij ook een reis met nederland-kitetravel Smiley   naar tarifa (mid / eind maart) 
1 week zal je bijna voor de helft moeten halen! met alles erop en eraan Smiley
Vorig jaar 2 weken fuerte 575 euro incl vlucht, boardbag, vervoer naar de spot + ontbijt.   Geloof dat de meeste op max 250 aan eten en drinken zaten voor 2 weken!

Volgens mij waait het niet in el gouna in februari wat je kunt doen is even op www.need2kite.com kijken voor goeie locaties.

berttt

Berichten: 307
Antwoord #3 December 15, 2012, 11:47:59
edit2Rapporteer  
575 is echt cheap voor 2 weken fuerta ? (voor die prijs mag je niet twijfelen) Hoe doe jij dat Grin ok het is wel buiten het zomerseizoen maar toch. Heb je dan beetje deftige accomodatie enz?
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #4 December 16, 2012, 13:19:15
edit2Rapporteer  
ik ga  van 17-2 tm 26-2 naar Zanzibar. Verblijf in Bellevue.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #5 December 16, 2012, 14:32:30
edit2Rapporteer  
ik zeg... ga naar een oord waar je als het niet waait er nog wat meer te doen valt dan alleen zandkastelen bouwen als het niet waait... of zoek een windzekerdere bestemming. niks is rotter dan niet kunnen partyen, cultuursnuiven, safari trips, duiken, zeilen enz enz... als het toevallig ineens windstil blijkt te zijn.
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #6 December 16, 2012, 14:44:42
edit2Rapporteer  
575 is echt cheap voor 2 weken fuerta ? (voor die prijs mag je niet twijfelen) Hoe doe jij dat Grin ok het is wel buiten het zomerseizoen maar toch. Heb je dan beetje deftige accomodatie enz?


Hahah Ja we hadden een villa met zwembad, dak terras, mega tuin Smiley

Hoe je dat doet ga ik niet vertellen maar dat kunnen wij!!  Dit jaar weer!  Same period same time.
Maar check vooral www.nederland-kitetravel.nl

berttt

Berichten: 307
Antwoord #7 December 16, 2012, 15:31:10
edit2Rapporteer  
575 is echt cheap voor 2 weken fuerta ? (voor die prijs mag je niet twijfelen) Hoe doe jij dat Grin ok het is wel buiten het zomerseizoen maar toch. Heb je dan beetje deftige accomodatie enz?


Hahah Ja we hadden een villa met zwembad, dak terras, mega tuin Smiley

Hoe je dat doet ga ik niet vertellen maar dat kunnen wij!!  Dit jaar weer!  Same period same time.
Maar check vooral www.nederland-kitetravel.nl




Ja ik heb jullie site al eens bezocht. Spijtig zit ik in mijn laatste jaar bachelor dus zal iets voor volgend jaar zijn aangezien ik niet effie tijdens het jaar vrij kan nemen Grin Maar toch pm mij maar jullie trics voor een reisje te boeken haha
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.