autostrand morgen druk of niet

NIELZZZZ

Berichten: 1344
Augustus 28, 2004, 17:05:27
edit2Rapporteer  
hey ff vraagie voor morgen ik denk dat ik daar maar heen ga om me eerste waterstart te oefenen.
maar als beginneling kan ik daar ook terecht?????
of is het daar zo druk dat ik daar morgen niks te zoeken heb.....
hoeveel kiters zijn er zo ongeveer op zo een dag als morgen dan????
Alex.....
Gast
Antwoord #1 Augustus 28, 2004, 18:44:06
edit2Rapporteer  
uuuuhm denk dat er ongeveer 80 tot 100 kites in de lucht hangen, maar als je een plekje voor jezelf zoekt, dan is het wel goed mogelijk om je waterstart te oefenen hoor!

denk dat het wel goed komt Frits...........

Cyah on tha CarBitch
Maarten112

Berichten: 155
Antwoord #2 Augustus 28, 2004, 22:15:51
edit2Rapporteer  
ik ga morgen daar ook m'n waterstart oefenen....ga denk ik ergens achteraan ofzo...daar ist wat rustiger geloof ik...
hoe laat ga je ongeveer fritsie, en met welke kite...wie weet kunnen we samen klungelen ;D
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #3 Augustus 28, 2004, 22:40:26
edit2Rapporteer  
ik ga morgen daar ook m'n waterstart oefenen....ga denk ik ergens achteraan ofzo...daar ist wat rustiger geloof ik...
hoe laat ga je ongeveer fritsie, en met welke kite...wie weet kunnen we samen klungelen ;D

ik ga morgen denk uurtje of twaalf dan want het is zondag dus ff rustig aan en jij dan ik heb een windtech kite blauw met geel 14 meter er staat een groot logo op van een poppetje dat naar benede spring vrije val....
hoe laat ga jij dan???? en is het achter aan wel rustig dan.....
ik lees morge wel ff of je gaat
Erik Verhe1j

Berichten: 1044
Antwoord #4 Augustus 28, 2004, 22:52:48
edit2Rapporteer  
voor iedereen die nog niet zo goed kan kiten: liefst stukje upwind lopen, dat is morgen dus naar links toe lopen.. dan kunnen gevorderde kiters gewoon op de normale plek het water in en verderop gaan varen!

Anders komen de gevorderden niet weg, waardoor het een chaos is!

Ga alsjeblieft niet met 1000 man in die baai hangen.. als je 100m downwind bent loop je gewoon 100 m terug...

Cya tomorrow!

ERik
Maarten112

Berichten: 155
Antwoord #5 Augustus 28, 2004, 23:50:36
edit2Rapporteer  
voor iedereen die nog niet zo goed kan kiten: liefst stukje upwind lopen, dat is morgen dus naar links toe lopen.. dan kunnen gevorderde kiters gewoon op de normale plek het water in en verderop gaan varen!

Anders komen de gevorderden niet weg, waardoor het een chaos is!

Ga alsjeblieft niet met 1000 man in die baai hangen.. als je 100m downwind bent loop je gewoon 100 m terug...

Cya tomorrow!

ERik

Prima plan Erik!

Ik vaar morgen met een wipika hydro 9.
Sebastiaan
Gast
Antwoord #6 Augustus 29, 2004, 00:00:19
edit2Rapporteer  
voor iedereen die nog niet zo goed kan kiten: liefst stukje upwind lopen, dat is morgen dus naar links toe lopen.. dan kunnen gevorderde kiters gewoon op de normale plek het water in en verderop gaan varen!

Anders komen de gevorderden niet weg, waardoor het een chaos is!

Ga alsjeblieft niet met 1000 man in die baai hangen.. als je 100m downwind bent loop je gewoon 100 m terug...

Cya tomorrow!

ERik


deel jij ff flyers met instructie uit bij de strandopgang morgen erik, om de overige 100 kiters te informeren Wink

zal weer bizar druk worden morgen ben ik bang voor.
Maarten112

Berichten: 155
Antwoord #7 Augustus 29, 2004, 09:35:37
edit2Rapporteer  
Of het lekkere zonnetje schrikt iedereen af...zijn wij Nederlanders niet meer gewend natuurlijk Wink

Ga zo maar is richting daar.
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #8 Augustus 29, 2004, 17:27:51
edit2Rapporteer  
Of het lekkere zonnetje schrikt iedereen af...zijn wij Nederlanders niet meer gewend natuurlijk Wink

Ga zo maar is richting daar.
ik heb je niet gezien met je wipika maarten maar misschien niet goed gekeken...
Japairman

Berichten: 1169
Antwoord #9 Augustus 29, 2004, 21:04:43
edit2Rapporteer  
wipikas zat!! ik zag wel windtech kite 16.1 meter.
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #10 Augustus 29, 2004, 21:09:34
edit2Rapporteer  
wipikas zat!! ik zag wel windtech kite 16.1 meter.
nee klopt ik heb ook een 14 meter maar vond beetje te hard waaien om twee uur dus heb m niet opgepompt tot me spijt deze week ook nog maar voor een 10 meter kijken want dan kom ik  niet steeds voor niks want volgens me windmeter was het af en toe een dikke 6 ik baal weer maar ja me tijd koimt wel
Erik Verhe1j

Berichten: 1044
Antwoord #11 Augustus 29, 2004, 21:26:35
edit2Rapporteer  
bruutjess ik stond tot 2 uur met x4 16 hhehehehe was beetje te veel vant goeie! ging toch goed vandaag? heb weinig last gehad van de drukte.

Groetjes Erik
Maarten112

Berichten: 155
Antwoord #12 Augustus 29, 2004, 22:46:19
edit2Rapporteer  
wipikas zat!! ik zag wel windtech kite 16.1 meter.
nee klopt ik heb ook een 14 meter maar vond beetje te hard waaien om twee uur dus heb m niet opgepompt tot me spijt deze week ook nog maar voor een 10 meter kijken want dan kom ik  niet steeds voor niks want volgens me windmeter was het af en toe een dikke 6 ik baal weer maar ja me tijd koimt wel

Hey fritsie,

Ik ben er ook niet zo heel lang geweest, en zelfs niet eens het water op...helaas..Had m'n kiteje helemaal opgepompt en lijnen eraan...powerstrap helemaal open. Ik laat m'n kite op...schiet het touw gewoon door het 'katrolletje' heen van m'n powerstrap..gevolg..ik over 't strand...met volle power in m'n kite..was geen pretje...vd week maar even een nieuw katrolletje voor halen zodat het wel goed blijft...Waarschijnlijk ga ik woensdag middag weer.
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #13 Augustus 30, 2004, 17:26:09
edit2Rapporteer  
wipikas zat!! ik zag wel windtech kite 16.1 meter.
nee klopt ik heb ook een 14 meter maar vond beetje te hard waaien om twee uur dus heb m niet opgepompt tot me spijt deze week ook nog maar voor een 10 meter kijken want dan kom ik  niet steeds voor niks want volgens me windmeter was het af en toe een dikke 6 ik baal weer maar ja me tijd koimt wel

Hey fritsie,

Ik ben er ook niet zo heel lang geweest, en zelfs niet eens het water op...helaas..Had m'n kiteje helemaal opgepompt en lijnen eraan...powerstrap helemaal open. Ik laat m'n kite op...schiet het touw gewoon door het 'katrolletje' heen van m'n powerstrap..gevolg..ik over 't strand...met volle power in m'n kite..was geen pretje...vd week maar even een nieuw katrolletje voor halen zodat het wel goed blijft...Waarschijnlijk ga ik woensdag middag weer.
als je woensdag gaat ik wil ook woensdag maar ze verwachten een windkracht 3 eigelijk ff eentje erbij of twee maar jij gaat toch ook waterstart oefenen...
anders kenne we ff samen kloten.....
maar moet eerst werken tot  half vier dus ben daar dan pas 5 uur want het is wel een uurtje rijden voor me......
Alex.....
Gast
Antwoord #14 Augustus 30, 2004, 17:34:12
edit2Rapporteer  
Fritsie, als je dan weg gaat om 4 uur moet je wel zeker weten dat er minimaal 10 Kn staan, anders zou het zonde zijn van de moeite jongen!

savonds is het meestal zo dat de wind inzakt of zelfs helemaal vertrekt!

Greetz AleX4
mijngatindelucht

Berichten: 408
Antwoord #15 Augustus 30, 2004, 18:23:02
edit2Rapporteer  
Joho!!! Lijkt me de voorspelling voor een topdag morgen! Dus wie inspired me dinsdag op het autostrand om de eerste backroll te maken?!
-_Wouter87_-

Berichten: 398
Antwoord #16 Augustus 30, 2004, 18:38:02
edit2Rapporteer  
haha, dat zullen we doen... met een camera voor als het mis gaat
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #17 Augustus 30, 2004, 18:48:24
edit2Rapporteer  
Fritsie, als je dan weg gaat om 4 uur moet je wel zeker weten dat er minimaal 10 Kn staan, anders zou het zonde zijn van de moeite jongen!

savonds is het meestal zo dat de wind inzakt of zelfs helemaal vertrekt!

Greetz AleX4
ik stuur dan wel sms naar zo een windstation en kijk het wel ff na anders op goed geluk maar ja wel balen want terug sta ik dan in de file...
Maarten112

Berichten: 155
Antwoord #18 Augustus 30, 2004, 21:38:02
edit2Rapporteer  
wipikas zat!! ik zag wel windtech kite 16.1 meter.
nee klopt ik heb ook een 14 meter maar vond beetje te hard waaien om twee uur dus heb m niet opgepompt tot me spijt deze week ook nog maar voor een 10 meter kijken want dan kom ik  niet steeds voor niks want volgens me windmeter was het af en toe een dikke 6 ik baal weer maar ja me tijd koimt wel

Hey fritsie,

Ik ben er ook niet zo heel lang geweest, en zelfs niet eens het water op...helaas..Had m'n kiteje helemaal opgepompt en lijnen eraan...powerstrap helemaal open. Ik laat m'n kite op...schiet het touw gewoon door het 'katrolletje' heen van m'n powerstrap..gevolg..ik over 't strand...met volle power in m'n kite..was geen pretje...vd week maar even een nieuw katrolletje voor halen zodat het wel goed blijft...Waarschijnlijk ga ik woensdag middag weer.
als je woensdag gaat ik wil ook woensdag maar ze verwachten een windkracht 3 eigelijk ff eentje erbij of twee maar jij gaat toch ook waterstart oefenen...
anders kenne we ff samen kloten.....
maar moet eerst werken tot  half vier dus ben daar dan pas 5 uur want het is wel een uurtje rijden voor me......

Ik denk dan dat het wel erg matige wind is hoor..rond die tijd...Ik moet ook nog maar even gaan kijken of ik wel ga..voor mij is 't gelukkig maar 25 minuten rijden..dat scheelt...Ik kijk woensdag middag wel even naar de actuele metingen...vanaf bft 3 ga ik wel (heb een plank van 185 cm...) .

Laat maar horen of jij nog gaat, inbox mij anders ff.

NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #19 September 01, 2004, 17:53:05
edit2Rapporteer  
wipikas zat!! ik zag wel windtech kite 16.1 meter.
nee klopt ik heb ook een 14 meter maar vond beetje te hard waaien om twee uur dus heb m niet opgepompt tot me spijt deze week ook nog maar voor een 10 meter kijken want dan kom ik  niet steeds voor niks want volgens me windmeter was het af en toe een dikke 6 ik baal weer maar ja me tijd koimt wel

Hey fritsie,

Ik ben er ook niet zo heel lang geweest, en zelfs niet eens het water op...helaas..Had m'n kiteje helemaal opgepompt en lijnen eraan...powerstrap helemaal open. Ik laat m'n kite op...schiet het touw gewoon door het 'katrolletje' heen van m'n powerstrap..gevolg..ik over 't strand...met volle power in m'n kite..was geen pretje...vd week maar even een nieuw katrolletje voor halen zodat het wel goed blijft...Waarschijnlijk ga ik woensdag middag weer.
als je woensdag gaat ik wil ook woensdag maar ze verwachten een windkracht 3 eigelijk ff eentje erbij of twee maar jij gaat toch ook waterstart oefenen...
anders kenne we ff samen kloten.....
maar moet eerst werken tot  half vier dus ben daar dan pas 5 uur want het is wel een uurtje rijden voor me......

Ik denk dan dat het wel erg matige wind is hoor..rond die tijd...Ik moet ook nog maar even gaan kijken of ik wel ga..voor mij is 't gelukkig maar 25 minuten rijden..dat scheelt...Ik kijk woensdag middag wel even naar de actuele metingen...vanaf bft 3 ga ik wel (heb een plank van 185 cm...) .

Laat maar horen of jij nog gaat, inbox mij anders ff.


ik ben gister op scheveningen wezen oefenen maar kwam het water niet uit te weinig wind maar wel ff geoefend beetje om me board aan te doen enzo gewoon liggen kloten met me kite boven leer je ook wel wat van...
maar voor deze week is het afgelopen zo te zien
Maarten112

Berichten: 155
Antwoord #20 September 01, 2004, 19:29:27
edit2Rapporteer  
Ik ben vandaag ook niet meer gegaan...bft 2 is echt TE weinig...voor mijn 12.2 kiteje...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.