Reportage RTV-NH

JessicavdA

Geen avatar

Februari 21, 2013, 11:34:57
edit2Rapporteer  
Goedemorgen iedereen,

Mijn naam is Jessica en ik ben derdejaars studente Media & Entertainment Management aan Hogeschool Inholland. Momenteel ontwikkel ik met mijn team een reportage van 10 minuten die mogelijk wordt uitgezonden op RTV Noord Holland. Ik heb begrepen dat het kiteseizoen weer voor de deur staat (vanaf half maart?) en aangezien dit onze draaiperiode is, lijkt me dit een mogelijk onderwerp!

Ik ben op zoek naar Noord-Hollandse kitesurfers die natuurlijk ook graag in deze provincie kiten en die een bijzonder verhaal hebben. Ga jij bijvoorbeeld na lange tijd eindelijk weer kiten? Is de jarenlange blessure eindelijk hersteld? Durf jij het weer aan? Of natuurlijk een ander mooi en bijzonder verhaal…. Als iemand zich voelt aangesproken of er nog vragen zijn, hoor ik dit graag.

Met vriendelijke groet,
Jessica
Hogeschool Inholland Haarlem
492189@student.inholland.nl

Splitrr

Logs: 0 | 19 uur
Antwoord #1 Februari 21, 2013, 11:46:19
edit2Rapporteer  
Ik heb geen idee wanneer je deadline is.

Maar dit forum bestaat 10 jaar. en dat wordt overdag ( en miss s avonds ook nog ) gevierd.

De viering zal plaatsvinden 23 maart, 6 april of 13 april. (ligt natuurlijk aan wind en de activiteiten)
Misschien is dat wel een leuk topic? Ik vermoed dat de opkomst mooi zal zijn, dus heb je grotere kans op mooie verhalen Smiley

Het is maar een ideetje! Grin
KappuhH

Antwoord #2 Februari 21, 2013, 12:28:56
edit2Rapporteer  
Haring Harrie voor de camera!
ica84

Geen avatar

Antwoord #3 Februari 21, 2013, 14:49:19
edit2Rapporteer  
wimt voor de camera die heeft altijd een verhaal te vertellen  Grin
Ocean-Limbo

Antwoord #4 Februari 21, 2013, 18:58:59
edit2Rapporteer  

ListenToMe 'k dacht het niet ......!!!

want dan wordt het een 18+ reportage ...... Shocked

... en waarschijnlijk ook nog eens de zedenpolitie op ons feestje .......   ......... Joepie
berttt

Antwoord #5 Februari 21, 2013, 19:05:12
edit2Rapporteer  

ListenToMe 'k dacht het niet ......!!!

want dan wordt het een 18+ reportage ...... Shocked

... en waarschijnlijk ook nog een de zedenpolitie op ons feestje .......   ......... Joepie

Of het preventie team tegen natuurrampen Tongue
Haring High Richardt

Antwoord #6 Februari 23, 2013, 16:18:28
edit2Rapporteer  
Haring Harrie voor de camera!

Ben erg verlege en begin te stotteren voor een camera  Cool Grin  loser

Citaat
Of natuurlijk een ander mooi en bijzonder verhaal….

Ik ben 3 keer met de Noord Hollandse Kite Kings  naar egypte geweest, heb er nog steeds nachtmerries van  ThumpDown Cool

http://vimeo.com/7308747

En een keer met de Kings Noord Holland naar Fehrman, daar loop ik nog steeds voor bij de psyciater  Cool loser

http://www.youtube.com/watch?v=IGSOHNl3wzI&list=UUgvZ-G79kxSLF4IpYsKOSKg&index=26
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.