Gopro eat ya heart out

Splitrr

Berichten: 508
Logs: 0 | 19 uur
April 05, 2013, 02:33:32
edit2Rapporteer  
Nieuw klein lief cameraatje maar toch aparte naam... schater


http://www.youtu.be/nUPHvzI1Z9k


Voordelen tov van gopro:
Is al waterdicht. Zeer compact. Compacter dan de gopro.
Als ie echt 1080p filmt is 200€ goede prijs.

Nadelen:
Onbekend merk,
Nog niks over accuduur kunnen vinden.

Maar ik zie her tot nu toe een goede concurrent in tov gopro en andere (jvc, sony) die action cams op de markt brengen

markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #1 April 05, 2013, 06:38:53
edit2Rapporteer  
Ziet er leuk uit!!        Volle accu is meer dan 2 uur filmen,( read manual)
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #2 April 05, 2013, 08:01:54
edit2Rapporteer  
Waardeloze video... bovendien kan wel mooi geanodiseerd zijn, maar zo'n aluminium behuizing heeft nix te zoeken op t strand en t zoute water. Dat gaat 'rotten', en grotere zoutkoeken produceren precies rond de lens en schakelaar... rot vast/niet meer waterdicht 

Laten ze eerst eens zien hoe de randproducten er uit zien of motten we dat sticki in t handje of andere ongewilde gaten stoppen 

ThumpDown  ThumpDown  ThumpDown  ThumpDown

Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3 April 05, 2013, 09:45:19
edit2Rapporteer  
De 'red' versie is nu in de aanbieding voor 79.95: http://www.clicktobuy.nl/beardevil-go-red-procamera-action-sports

Zo te zien is het een NL merk. Ik moet zeggen dat de website en het uiterlijk van die cam er best netjes uitzien. Maar de filmpjes die ik op het motoforum heb gezien vind ik niet echt geweldig, nogal trillend, onrustig en onscherp beeld... Jammer genoeg ook geen line-mount.

Ik denk dat het met die zoutaanslag wel mee zal vallen als je 'm na gebruik ff afspoelt.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #4 April 05, 2013, 10:32:37
edit2Rapporteer  
De titel vind ik persoonlijk een beetje misleidend. Dit apperaat is in de verste verte geen concurrentie voor de GoPro. Maar voor die prijs is wel grappig om wat te experimenteren.
Splitrr

Berichten: 508
Logs: 0 | 19 uur
Antwoord #5 April 05, 2013, 11:42:09
edit2Rapporteer  
De titel vind ik persoonlijk een beetje misleidend. Dit apperaat is in de verste verte geen concurrentie voor de GoPro. Maar voor die prijs is wel grappig om wat te experimenteren.


Waarom is het in de verste verte geen concurrent dan?..
Beetje kort door de bocht.

We pakken de silver editon van gropro hero.
The HERO3: Silver Edition boasts the same high performance specs as the famous HD HERO2 camera it replaces, yet it has built-in Wi-Fi and is 30% smaller and 25% lighter. The HERO3: Silver Edition is wearable and gear mountable, waterproof to 197' (60m), and is capable of capturing ultra-wide 1080p 30 fps and 720p 60 fps video plus 11MP photos at a rate of 10 photos per second.


Pak de specs van de zwarte beardevil:
http://beardevil.com/cameras#.UV6cS1dFWCY

20mp foto's elke 3sec ( go pro heeft dan wel 10 photos per second )
Enige wat dat ding niet heeft is ingebouwde Wifi, en snelle foto capturing.


Toch valt me alles mee kwa kwaliteit filmpjes op internet:

http://www.youtube.com/watch?v=RewJoeQ3mH0


Dan is vind ik het prijs verschil 350€ met 200€ best groot en is er zeker sprake van concurrent. Zeker aangezien dit nog het eerste model is. Als ze beetje gaan doorontwikkelen zie ik zeker een goede concurrent.
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #6 April 06, 2013, 09:26:55
edit2Rapporteer  
Tussen iets opperen en het (onafhankelijk) kunnen bevestigen ligt een wereld van verschil...
Daar hebben GoPro en anderen zich intussen in tests wel al mee gemanifesteerd  ThumpsUp

joh, moet een youtube brommerfilmpje mij overtuigen  Wink met editten en alle reutemeteut erom heen kan iedereen iets leuks maken, wie zegt niet dat de beelden met een Gopro Hero zijn gemaakt  schater

Maaaar, hoe meer players hoe beter voor de markt, de kwaliteit laat zich wel merken  Joepie

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #7 April 06, 2013, 21:20:35
edit2Rapporteer  
een Xtreme Cam uit china voor 90euro met auto-rotation en goede review(techmoan) lijkt me een beter alternatief voor de mensen die zichzelf wilen exhibitioneren maar daar niet zot veel geld in willen gooien
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #8 April 07, 2013, 09:22:29
edit2Rapporteer  
GoPro wordt nog steeds als enige toegepast door professionele media zoals bijvoorbeeld Topgear en Wie is de Mol. Ben je met minder kwaliteit tevreden, dan zijn er genoeg goedkopere alternatieven waaronder dit ding
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #9 April 07, 2013, 09:27:06
edit2Rapporteer  
GoPro wordt nog steeds als enige toegepast door professionele media zoals bijvoorbeeld Topgear en Wie is de Mol. Ben je met minder kwaliteit tevreden, dan zijn er genoeg goedkopere alternatieven waaronder dit ding

Komt ook vooral door de marketing! De Drift HD en de Contour camera's maken namelijk ook echt prima beelden. Maar halen het net niet tov een GoPro.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #10 April 07, 2013, 10:43:11
edit2Rapporteer  
Op de serieuze foto en video blogs komt de GoPro er nog steeds als winnaar uit.
En zeker de Hero3 Black Edition met de Protune optie biedt de professional meer ruimte m.b.t. witbalans en bereik (er zit meer informatie in de beelden welke je kunt gebruiken in nabewerking/grading).

Ik ga binnenkort eens een vergelijk maken tussen Portune en "normaal".

Inmiddels al een aantal uren opnamen gemaakt, begin hem aardig te leren kennen Wink
marcelmarks79

Berichten: 13
Antwoord #11 April 08, 2013, 14:20:57
edit2Rapporteer  
Tussen "protune" en "normaal" zit qua beeld kwaliteit niet veel verschil in. Althans voor het blote oog.

Het verschil zit hem vooral in het naderhand bewerken van de beelden. Zie het als een .raw bestand voor afbeeldingen. In de protune mode zijn dus achteraf de witbalans, scherpte, verzadiging etc te veranderen cq. Aan te passen.

Heb de hero 3 black bij geen tijdje in bezit, protune mode is leuk maar doe er zelf weinig mee. 720 met 120fps of 1080p met 60fps is waar ik voornamelijk mee film. Een ander leuk iets is de 240fps mode waar je echt super Slowmotion opnames kan maken.

Maar al met al er zit een behoorlijk verschil in prijskaartje maar ook zeker in de kwaliteit. Het is maar net wat ieder er voor over hebt. Ik was ook  met alle Mount, etc bijna 800 eurotjes  lichter!!
BearDevil

Berichten: 1
Antwoord #12 April 10, 2013, 20:29:22
edit2Rapporteer  
Als eigenaar van BearDevil wil ik ook graag wat toelichting geven.

even over de beelden zoals hierboven gedeeld, die zijn inderdaad gewoon met een BearDevil BLACK gemaakt en verder niet bewerkt (alleen het logootje in de hoek gezet)

De opmerking dat zeewater niet goed is voor de aluminium behuizing, inderdaad, daarom raden we ook aan om na gebruik in de zee de camera goed af te spoelen onder de kraan, als je dat doet is er niets aan de hand en staat niets je in de weg om hem gewoon in zee te gebruiken.

Verdere discussies hier zal ik me buiten houden, tenzij mijn input op prijs wordt gesteld Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.