Virus veilig verwijderen, hulp nodig.

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #25 Mei 08, 2013, 10:13:49
edit2Rapporteer  
u
Citaat
kan ik de problemen laten herstellen maar dat kost me 20 euro nu vind ik dat geen probleem maar koop ik geen zgn kat in de zak

Die heb ik voor je en bij mij voor de helft  Grin Grin of 1 bak kibbeling of 1 haring of een keertje mee rijden  naar schellie of gratis en instalatie kosten een paar biertjes met chippie  Grin ThumpsUp

Kies maar ?????  ThumpsUp Cool Joepie YeSS Joepie YeSS
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #26 Mei 08, 2013, 13:34:57
edit2Rapporteer  
Hej
VInd t maar een vaag verhaal.

1. hoe kan een provider zien of je een virus op je pc hebt en welke?
2. dat ze je afsluiten als je m niet verwijderd.

Ik zal ff de provider bellen want ik vind t maar n rare zaak.
Gebeurd vaker dan je denkt. Providers valt het echt wel op als er grote hoeveelheden spam worden verstuurd vanaf een PC. Zij krijgen namelijk een waarschuwing van een internationale monitoringsinstallatie, naast dat ze zelf ook monitoren.
JokerB

Geen avatar

Berichten: 270
Logs: 0 | 56 uur
Antwoord #27 Mei 08, 2013, 15:51:30
edit2Rapporteer  
Wat morres zegt. effe schijf formateren nieuwe windows erop en je pc loopt ook weer als een zonnetje.
doe het regelmatig met me eigen laptops en pc. heb er avg op staan met wat progjes die hier ook voorbij zijn gekomen. en is alles weer fresh Smiley

Groet
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #28 Mei 08, 2013, 19:38:57
edit2Rapporteer  
Gister via mijn buurjongen vernomen dat een vriend van hem die bij Network Company werkt (ict-er) wel even langs komt.
Deze jongeman heeft net mijn computer opgeschoond en diverse shit er van afgepleurd.
Daarna even met Ziggo gebeld en gevraagd naar een een of andere lijntest ofzoow, er was nog iets met de router dus dat ook opgelost.
Mannen allemaal (behalve Haring Harrie  Grin) bedankt voor jullie advies en hulp ThumpsUp
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #29 Mei 13, 2013, 14:35:05
edit2Rapporteer  
Wat morres zegt. effe schijf formateren nieuwe windows erop

Groet
dat zei ik to-taal niet!!!
feddomw
Gast
Antwoord #30 Mei 14, 2013, 06:29:51
edit2Rapporteer  
Wat morres zegt. effe schijf formateren nieuwe windows erop

Groet
dat zei ik to-taal niet!!!

Ik denk dat 'ie bedoelt dat het klopt wat jij zei dat het vaker voorkomt en dat providers het aan de traffic zien en de klant waarschuwen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.