Vimeo op galaxy s, hoe?

Wimt

Berichten: 2498
Mei 08, 2013, 21:52:40
edit2Rapporteer  
Wil jullie video's zien, maar alleen youtube lukt. Vimeo niet, wat ik ook download van de playstore. Weet iemand hoe?
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Mei 08, 2013, 21:57:26
edit2Rapporteer  
Zelfs niet als je op het linkje onder de video klikt?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #2 Mei 09, 2013, 19:24:54
edit2Rapporteer  
Nee, ook dan niet.
Splitrr

Berichten: 508
Logs: 0 | 19 uur
Antwoord #3 Mei 09, 2013, 20:01:33
edit2Rapporteer  
Er zijn verschillende redene waarom niet. Maar ze zijn er mee aan het werk.
Reden 1:  pro users zijn vergeten bij setting om mobile compatible aan te vinken.
Reden 2: http://vimeo.com/forums/help/topic:101891

Ze zijn er mee aan het werk. Als je googled met je versie van andriod plus cant ay vimeo on (andriod versie) dan komen r verschillende manieren. Maar het is inderdaad een probleem en er wordt in iedergeval aan gewerkt Wink
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #4 Mei 14, 2013, 17:05:22
edit2Rapporteer  
Ben er al achter: flashplayer swf van de playstore downloaden, klaar is Wimt!
 loser
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #5 Mei 14, 2013, 19:55:22
edit2Rapporteer  
 wimt...  loser

van iemand met jou intelligentie niveau, had ik deze vraag totaal niet verwacht.  InLove
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #6 Mei 14, 2013, 22:55:32
edit2Rapporteer  
Dat onderscheid me juist van de rest: ik ben zo stom als stront, dat maakt mij zo interessant. Als ik wijven meld, dat ik maar 60 iqtjes heb, is dat meteen een superlatief. Geen ander is zo stom. Wil je opvallen, moet je juist accentueren, wat beroerd aan je is, nou voila: ik ben zo stom als een dom rund
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #7 Mei 14, 2013, 23:20:03
edit2Rapporteer  
Wimt...... Grootste nederlandse filosoof sinds Erasmus?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #8 Mei 15, 2013, 20:02:46
edit2Rapporteer  
Ondertussen ga ik door Peer: bijna soeverein, met 2 watt maken we 1 liter watergas (noem dat maar vrije energie), en kite ik afgelopen weekend 3 dagen, wat super was. Maar, dat heeft allemaal niks met intelligentie te maken. Ik blijf dus vanouds, een oerstomme en domme vent.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #9 Mei 15, 2013, 20:57:09
edit2Rapporteer  
Ondertussen ga ik door Peer: bijna soeverein, met 2 watt maken we 1 liter watergas (noem dat maar vrije energie), en kite ik afgelopen weekend 3 dagen, wat super was. Maar, dat heeft allemaal niks met intelligentie te maken. Ik blijf dus vanouds, een oerstomme en domme vent.
domme mensen bestaan niet. we zijn gewoon allemaal... anders.
de een faalt ergens in maar excelleert weer in wat anders...
zoals ik... kiten kan ik niet zo goed maar slap ouwehoeren, als de beste Grin

Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #10 Mei 15, 2013, 22:19:50
edit2Rapporteer  
Ik kite net zo goed, als ik ouwehoer: beroerd dus. Maar bedankt voor je begrip, Eagle (je hebt me blijkbaar bij de domme mislukkelingen ingeschaald)
Het gaat nu al veel beter met mijn ouwehoeren en dus kiten: sommige forumleden begrijpen mij zelfs al deels, en met kiten, breek ik niet meer iets bij iedere sessie
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #11 Mei 15, 2013, 22:45:12
edit2Rapporteer  
LOL. Doe je ook aan cabaret Wimt.? Wanneer? In Welk theater? Of er moet anders vast een of ander TV programma zijn dat iets met je kan.. Dat met die stoel en rick felderhof of anders wellicht comedy factory? Heeft het kiteblad anders geen rubriek met markante kiters?

Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #12 Mei 15, 2013, 23:08:41
edit2Rapporteer  
Heb een keer een one-man show gedaan, van  one minuut lang. Ik scheet een emmer vol, in die ene minuut. Had weer met die domheid van mij te maken .de show was eeen succes, het publiek riep om meer, maar mijn darmen waren leeg
Had wat obstipatie, dus het publiek heeft nog geluk gehad: normaal scheit ik zo'n emmer vol in een paar seconden. Ik gaf ook nog een scheet als toegift.
Om de show wat op te leuken, ging ik op iemand uit het publiek scheiten, en daarna uitsmeren, een soort body-paint. Daarna pieste ik ze wel weer schoon hoor. Mijn vrienden zeggen dat dit platte plas en poepsex is, maar dat vind ik een understatement voor deze kunst van hoge vorm.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.