Naish 2014

Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #75 Juli 23, 2013, 22:55:28
edit2Rapporteer  
Dat zeg ik net, ik moet eerst de 2014 hebben opgemeten. dan pas weet ik meer.
Bluecupra

Berichten: 1010
Antwoord #76 Juli 24, 2013, 08:19:48
edit2Rapporteer  
Zal er dan niets aan de shape of het ontwerp aangepast zijn waardoor de Park 2014 zonder pulleys gevlogen kan worden? Lijkt mij sterk? Als dit zo is, wat voegt het pulley systeem dan toe?
Gewoon Don

Berichten: 261
Logs: 0 | 188 uur
Antwoord #77 Juli 24, 2013, 08:45:54
edit2Rapporteer  
Zal er dan niets aan de shape of het ontwerp aangepast zijn waardoor de Park 2014 zonder pulleys gevlogen kan worden? Lijkt mij sterk? Als dit zo is, wat voegt het pulley systeem dan toe?

Lijkt mij ook sterk hoor. Alleen even die looplijn vervangen. Op kiteforum.com had iemand zijn Park 2013 naast een park 2014 gelegd en zag qua shape geen verschillen. Wellicht zit het verschil dan in de bridles of in de bevestigingspunten voor de bridles?!? En dan zijn de bridles per kitemaat ook nog verschillend

Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #78 Juli 24, 2013, 09:08:06
edit2Rapporteer  
Ook weer een quote van Phil op KF:

The 2014 Park has no more pulley  ....but a much longer bridles setup than the 2013 version, which is very disappointing
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #79 Juli 24, 2013, 09:29:53
edit2Rapporteer  
Ook weer een quote van Phil op KF:

The 2014 Park has no more pulley  ....but a much longer bridles setup than the 2013 version, which is very disappointing
hmmm dus het lijkt er op dat je dus of blijft bij het oude of de hele bridle moet overnemen van de 2014. Lange bridles bv die van de taboo2011 was iets wat ik zelf ook niet fijn vond.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #80 Juli 24, 2013, 12:23:27
edit2Rapporteer  
Ook weer een quote van Phil op KF:

The 2014 Park has no more pulley  ....but a much longer bridles setup than the 2013 version, which is very disappointing
Da's wel apart, Cabrinha heeft nu juist kortere bridles door het schrappen van IDS en de pulley's die daarbij hoorden.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #81 Juli 24, 2013, 12:49:26
edit2Rapporteer  
kortere bridles geven directere feedback en reactie. Dus het kán een keuze zijn.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #82 Juli 25, 2013, 08:25:33
edit2Rapporteer  
Wat screengrabs uit de nieuwste Naish episode, zwart-oranje Torch is een zieke kleur zie ik al:
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #83 Juli 25, 2013, 08:46:35
edit2Rapporteer  
En een nieuwe kite, de Orbit.
De vervanger voor de Fly ?
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #84 Juli 25, 2013, 09:04:25
edit2Rapporteer  
Zo dan... echt vet. het commentaar van een Naish basher zal ook WOW zijn.

Nee de orbit lijkt verdacht veel op de Fly. ik denk dat orbit gewoon de slogan is. fly is ook weer voor 2014 door ontwikkeld
_Ron_

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #85 Juli 25, 2013, 09:14:22
edit2Rapporteer  
Ziet er netjes uit moet ik zeggen, maar toch blijft het naish. Zou eerder voor North gaan, naish heeft niet echt innovatie en kijken echt alles af van andere merkgenoten.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #86 Juli 25, 2013, 11:08:56
edit2Rapporteer  
Ziet er netjes uit moet ik zeggen, maar toch blijft het naish. Zou eerder voor North gaan, naish heeft niet echt innovatie en kijken echt alles af van andere merkgenoten.

en toen werd je wakker... Ff je mondspoelen en beter je huiswerk doen. Grin
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #87 Juli 25, 2013, 12:35:39
edit2Rapporteer  
En een nieuwe kite, de Orbit.
De vervanger voor de Fly ?
Misschien een board? Fly was al geintroduceerd in de midseason-range en staat dus ook al op de site: http://naishkites.com/fly-new/
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #88 Juli 25, 2013, 13:07:55
edit2Rapporteer  
Klopt inderdaad Evan, is een lightwind "deur", zie het nu in de board folder:

Mystery solved  ThumpsUp
_Ron_

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #89 Juli 25, 2013, 13:11:32
edit2Rapporteer  
Ziet er netjes uit moet ik zeggen, maar toch blijft het naish. Zou eerder voor North gaan, naish heeft niet echt innovatie en kijken echt alles af van andere merkgenoten.

en toen werd je wakker... Ff je mondspoelen en beter je huiswerk doen. Grin

Ik doe werken hoor dus huiswerk kan ik niet. Maar verklaar jouzelf even meer dan?
feddomw
Gast
Antwoord #90 Juli 25, 2013, 13:20:47
edit2Rapporteer  
Ziet er netjes uit moet ik zeggen, maar toch blijft het naish. Zou eerder voor North gaan, naish heeft niet echt innovatie en kijken echt alles af van andere merkgenoten.

en toen werd je wakker... Ff je mondspoelen en beter je huiswerk doen. Grin

Ik doe werken hoor dus huiswerk kan ik niet. Maar verklaar jouzelf even meer dan?

Goed zo, jongens, laten we weer eens een fittie hebben over een merk dat wel of niet "de beste" is. Daar schieten we altijd veel mee op namelijk.

Fighting on forums is like the Special Olympics: everyone thinks they have won and they all look like retarded.

Wat valt me op: alle merken lijken hun product lijn simpeler of kleiner te maken. Naish doet daar niet aan mee. Zelfs Airush is naar minder modellen toe, en las ik nou laatst goed dat North in 2014 slechts 3 kites zal uitbrengen? Rebel, Dice en???

Het is in ieder geval niet mijn ding. Mijn "beste" merk is Ozone, zeer duidelijke lijn kites en doelgroep voor elk model. Ik zie bij Naish veel overlap, althans in hun marketing blijven ze vrij breed inzetten voor elk model.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #91 Juli 25, 2013, 13:27:43
edit2Rapporteer  
Nee maar om nou te stellen dat naish van anderen af kijkt en niet innoveert betuigt van weinig kennis over de materie. en daarbij komt dat Naish er eerder was dan menig ander kite merk. Dus voor North, Ozone, Cabrinha, Best, gaastra, f-one en nog vele anderen. maargoed Ron is nog nieuw in de sport het zij hem vergeven. Grin
feddomw
Gast
Antwoord #92 Juli 25, 2013, 13:39:41
edit2Rapporteer  
Nee maar om nou te stellen dat naish van anderen af kijkt en niet innoveert betuigt van weinig kennis over de materie. en daarbij komt dat Naish er eerder was dan menig ander kite merk. Dus voor North, Ozone, Cabrinha, Best, gaastra, f-one en nog vele anderen. maargoed Ron is nog nieuw in de sport het zij hem vergeven.

Je hebt gelijk. Sigma shape komt natuurlijk uit de Naish stal. Doorslaand succes.  schater (hoewel ik superveel mensen ken die dol op Helixs en Bolts zijn en balen dat het er uit is).

Wipika was er ook eerder, dus dat zegt mij verder niets. Je kan er ook voor kiezen om NIET op dingen te reageren natuurlijk, EJ  Lips Sealed

Ik moet trouwens wel mijn eerdere post nuanceren, met de Torch positioneert Naish zichzelf wel heel sterk.

Ozone was trouwens wel de eerste met pulley-less bridles, en gebruiken het op alle kites. Ik vraag me dus nog steeds af waarom er nog WEL pulleys/sliders zijn.
_Ron_

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #93 Juli 25, 2013, 13:51:01
edit2Rapporteer  
Ik wil helemaal geen fittie maken hier, maar kijk ik naar 2012 had niash nog geen hangtijd kite. Nu gaan ineens veel merken dat doen en komt niash daar ok mee. North heeft toch al veel langer de Rebel bijvoorbeeld.
feddomw
Gast
Antwoord #94 Juli 25, 2013, 15:20:45
edit2Rapporteer  
Ik wil helemaal geen fittie maken hier, maar kijk ik naar 2012 had niash nog geen hangtijd kite. Nu gaan ineens veel merken dat doen en komt niash daar ok mee. North heeft toch al veel langer de Rebel bijvoorbeeld.

Ik denk dat je je "hangtijd" kite beter moet uitleggen. Ook "ineens" veel merken die een hangtijd kite doen snap ik niet echt.

Maar goed, Naish is niet mijn merk, maar ze maken leuke spullen vind ik, en er is duidelijk voor elk wat wils.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #95 Juli 25, 2013, 15:21:35
edit2Rapporteer  
Ik wil helemaal geen fittie maken hier, maar kijk ik naar 2012 had niash nog geen hangtijd kite. Nu gaan ineens veel merken dat doen en komt niash daar ok mee. North heeft toch al veel langer de Rebel bijvoorbeeld.

nee ze hebben met de draft nog meer hangtime gecreërd. dat wil niet zeggen dat ze die niet hadden.
_Ron_

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #96 Juli 25, 2013, 15:41:35
edit2Rapporteer  
Ik wil helemaal geen fittie maken hier, maar kijk ik naar 2012 had niash nog geen hangtijd kite. Nu gaan ineens veel merken dat doen en komt niash daar ok mee. North heeft toch al veel langer de Rebel bijvoorbeeld.

Ik denk dat je je "hangtijd" kite beter moet uitleggen. Ook "ineens" veel merken die een hangtijd kite doen snap ik niet echt.

Maar goed, Naish is niet mijn merk, maar ze maken leuke spullen vind ik, en er is duidelijk voor elk wat wils.

Wat ik wilde zeggen is dat niash eerst niet echt een hangtijd kite had zoals North wel bijvoorbeeld met de Rebel.

Maar ik ben nieuw en misschien heb ik mijzelf verkeerd in de stof verdiept.
globe

Berichten: 1143
Antwoord #97 Juli 25, 2013, 15:56:55
edit2Rapporteer  
Ik wil helemaal geen fittie maken hier, maar kijk ik naar 2012 had niash nog geen hangtijd kite.

... denkt met weemoed terug aan bijvoorbeeld de X4 en de Raven 3 ...

Welcome to the Mile High Club.
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #98 Juli 25, 2013, 16:21:40
edit2Rapporteer  
... denkt met weemoed terug aan bijvoorbeeld de X4 en de Raven 3 ...

Welcome to the Mile High Club.

Hij laat weinig van zich horen, maar als hij iets zegt, is het wel raak  ThumpsUp
feddomw
Gast
Antwoord #99 Juli 25, 2013, 16:25:37
edit2Rapporteer  
Ik wil helemaal geen fittie maken hier, maar kijk ik naar 2012 had niash nog geen hangtijd kite.

... denkt met weemoed terug aan bijvoorbeeld de X4 en de Raven 3 ...

Welcome to the Mile High Club.

Als je ze mist, er staan er zat te koop op marktplaats. Blijkbaar ideale beginnerskites, en voor €600 heb je er al een  schater
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.