BBQ zondag, kitehighmeeting!!!

slufterhufters.com

Berichten: 6021
September 03, 2004, 10:19:59
edit2Rapporteer  
als ik zo de weersvoorspellingen zie, zouden we zondag op Nudebeach een BBQ kunnen houden.
vrouwen, kinderen, oma , opa, tante, oom, neef, nicht, maakt niet uit zolang ze maar gezellig zijn.

eigen vlees en BBq meenemen, en als japairman komt zitten we helemaal goed qua BBq.

wat denken jullie ervan, laatst was ook geslaagd, hebben zelfs de heledag kunnen kiten ondanks dat ze 2 bf hadden voorspelt, en zoals de voorspellingen nu zijn zal ik niet gek opkijken als het zondag weer kan, voorspellen NO, perfect voor nudebeach.



[foto niet meer zichtbaar]
Kamikaze
Gast
Antwoord #1 September 03, 2004, 10:22:36
edit2Rapporteer  
Als jij de BBQ na afloop maar niet opruimt..  :Smiley
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #2 September 03, 2004, 13:08:51
edit2Rapporteer  
Als jij de BBQ na afloop maar niet opruimt..  :Smiley

Daarom heeft Ar ook altijd een (weg)WERP-BBQ. ;D ;D voor speciale gelegenheden ;D

Maar de voorspellingen zien er niet best uit om het water op te gaan, maar wel om te BBQ-en. Het zou wel een gezellige afsluiting zijn van de zomer. Nudiebeach is een perfecte lokatie en met de afgeladen stranden komende zondag toch lekker rustig daar.

Als iedereen nog ff snel laat weten of ze zin hebben dan kunnen we alvast rekening houden het het inkopen van dood dierenvlees. (in case het door gaat).

Ps,....verkeerde foto Ar, ik kan je niet herkennen met shorts aan... Wink
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #3 September 03, 2004, 13:11:49
edit2Rapporteer  
Oja....zou toch maar je gear meenemen just in case.
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #4 September 03, 2004, 13:12:16
edit2Rapporteer  
Kabelbaan is weer eens wat anders, lijkt me wel leuk met groepje.
Yannick

Berichten: 1302
Antwoord #5 September 03, 2004, 13:40:23
edit2Rapporteer  
ziet er chill uit  8)
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #6 September 03, 2004, 16:48:46
edit2Rapporteer  
check voor nog meer pics,

http://www.kitehigh.nl/kitesurfing-pictures/thumbnails.php?album=167
Yannick

Berichten: 1302
Antwoord #7 September 03, 2004, 17:12:34
edit2Rapporteer  
ziet er echt TE chill uit. ook met mijn vrienden laatst gedaan, wel aan het water maar ten eerste geen wind en ten tweede het is geen kite lokatie helaas Sad ik moet verhuisen!!  :'(
Yannick

Berichten: 1302
Antwoord #8 September 03, 2004, 17:22:09
edit2Rapporteer  
en als de zee 2 uur rijden is en je hebt geen auto?
Garmt

Berichten: 565
Antwoord #9 September 03, 2004, 17:36:44
edit2Rapporteer  
Kwestie weer van 2-zielen-1-gedachte. Even crossposten:

http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?board=9;action=display;threadid=4330;start=25
onderste post van mij dus.

Dus - ik ga nooit naar nudiebeach of slufter, maar zal zondag a.s. wel met een rooie BBQ naast een blauwe auto staan op het Oostvoornerstrand :-)

Ik neem wel wat extra spul mee uit de supermarkt - weest bij deze allen uitgenodigd om mee te komen eten! (voor zover de voorraad strekt dan etc).
Garmt

Berichten: 565
Antwoord #10 September 03, 2004, 18:22:06
edit2Rapporteer  
dit gaat over nudebaech bij de slufter, en is gelijk een kitehigh meeting.
nix crosspost......

check de pics van afgelopen x, heb al 25 mailtjes de deur uitgedaan en 11 zeggen al toe om te komen...

wordt weer gezwellig ouderwets...

Arno, mijn excuses voor het misbruik van de term 'crosspost' ;D
Ik bedoelde te zeggen:

"Wat toevallig dat er meerdere mensen op het idee kwamen om 'zondag' met 'BBQ' te combineren. Ik heb niets officieels met kitehigh  te maken behalve dan random-hier-en-daar-een-post maar was wel van plan zondag a.s. te BBQ'en op Oostvoorne (aangezien ik nooit op slufter kom).

Mochten er mensen zijn die wel heel graag willen BBQ'en maar net zoals ik als de dood zijn voor de stroming/golven/zwembroekvanarno/etc van Slufter dan zijn ze welkom om bij mij een bratwurstje mee te eten zolang de vooraad strekt (of neem je eigen vlees/stokbrood/whatever mee)"  ;D Dat was alles!
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #11 September 03, 2004, 19:03:17
edit2Rapporteer  
hoef geen excuus te maken, dude...

met NOste wind is die sitesore van rechts, de wind als die komt, zal niet meer dan 4 bf worden, dan blijft de zee vlak en heb je haast geen stroming, mochten we gaan kiten.
daaraantegen is het een uitstekende plek om te vertoefen, Nudebeach,
en aangezien het de vorige x ook een geslaagd geheel was zal het nu weer gezellig worden.

probeer toch maar te komen...


KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #12 September 03, 2004, 19:24:42
edit2Rapporteer  
Yep, nudiebeach is the place to be met de huidige voorspellingen om het water op te gaan. Terwijl de overige stranden afgeladen zijn is het daar lekker rustig. Auto gelijk aan het strand en een perfekte duinpan om te BBQ-en direct aan het strand. Verder is het de juiste plek voor een thermisch NO windje die daar op de een of andere manier versterkt wordt. We hebben het 5 weken geleden ook meegemaakt. Dezelfde omstandigheden en geen enkele site die ook maar wat wind had voorspeld. De wind is daar zeer lokaal. Maar 5 dagen achter elkaar wind tegen alle verwachtingen in kan geen toeval meer zijn op die spot.
Garmt

Berichten: 565
Antwoord #13 September 03, 2004, 19:41:24
edit2Rapporteer  
OK - Ik ben overtuigd ;D Hopen dat ik niet eindig in Zeeland... wel gedoken maar nog nooit gekite op een plek waar stroming is...
Steph

Berichten: 467
Antwoord #14 September 03, 2004, 20:30:57
edit2Rapporteer  
Heeft er iemand nog een hele lange (roll)leash voor Garmt, om 'm aan z'n BMW te knopen Smiley

Heb je je contributie al overgemaakt aan de reddingsbrigade?

Anyhow.. have fun allemaal zondag.. dan zwaaien ik wel ff op de terugvlucht vanuit Bonaire.

mzl,
Steph
magda
Gast
Antwoord #15 September 03, 2004, 20:49:34
edit2Rapporteer  
Wordt weer gezellig, hierbij wil ik vooral de vrouwen en kinderen oproepen om mee tekomen!!!!!!!
Kunnen we weer gezellig kletsen !!!!
Ik neem in iedergeval mn tafel en kleedje weer mee!! flesje wijn!!!
Nu nog het zonnetje en de dag kan niet meer stuk.

Eric kan jij misschien de trampoline regelen voor de kids??????

Tot zondag !!!!
magda
Gast
Antwoord #16 September 03, 2004, 20:52:37
edit2Rapporteer  
Als jij de BBQ na afloop maar niet opruimt..  :Smiley

Frank komen jullie ook gezellig????
Kamikaze
Gast
Antwoord #17 September 03, 2004, 22:12:18
edit2Rapporteer  
We krijgen misschien (kraam)visite. Maar als dat niet door gaat zijn we van de partij!
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #18 September 04, 2004, 08:39:27
edit2Rapporteer  
Het gaat zondag errug lekker weer worden en waarschijnlijk een van de laatste echte zomerdagen dit jaar. Dan verhuis je de visite toch lekker naar het strand!? 8)
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #19 September 04, 2004, 09:23:09
edit2Rapporteer  
kan je daar ook een boot in het water laten dan????
ben daar nog nooit geweest maar dan kunne we zowiezo nog ff boarden...
want volgende week is die misschien verkocht omdat ik ben overgegaan op het kiten.....
tien keer beter... ;D
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #20 September 04, 2004, 09:28:31
edit2Rapporteer  
Fritsie, meenemen dat ding, das pas lachen! Weet niet hoe groot die boot is, volgens mij moet het mogelijk zijn om hem bij de blokkendam te water te laten!

Jill hoopt op een trampoline?
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #21 September 04, 2004, 10:16:11
edit2Rapporteer  
bij slag dobbelstein he b je een boot te water plaats, is 5 minuten van nudebeach.
meenemen das boot..
Erik Verhe1j

Berichten: 1044
Antwoord #22 September 04, 2004, 10:27:11
edit2Rapporteer  
bobbie kan ik met je meerijden? bel me ff voor die kite man!
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #23 September 04, 2004, 10:56:18
edit2Rapporteer  
Rijdt over Oss /Den bosch naar de maasvlakte op zondag voor de BBQ en kan 1 persoon meenemen ga wel geen tig kilometer omrijden maar een bescheiden verzoek wordt gehonoreerd.
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #24 September 04, 2004, 11:19:32
edit2Rapporteer  
Pas op want Bart is de broer van Gunther Schneider! Du Botsjunge!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.